December 5, 2014

48 Pelik Tapi Benar - Majikan India Hantar Pembantu Rumah Menunaikan Umrah


Tersentuh hati CTS apabila membaca posting seorang kenalan CTS di laman sosial Facebook. Dalam keadaan sosio politik negara yang penuh dengan permasalahan perkauman dan pergeseran antara Agama, masih ramai insan di luar sana yang masih menjunjung nilai perpaduan antara kaum dan Agama yang kita nikmati sejak merdeka. Salah seorang daripadanya adalah Tuan Manickan Letchuman. Beliau telah menaja pembantu rumahnya yang telah bekerja dengannya sejak tahun 2002 untuk menunaikan umrah. 

Kebaikan yang diberikan oleh individu ini melampaui batasan kaum dan Agama. Foto ini amat bermakna bagi CTS dan patut CTS viralkan untuk menunjukkan kepada dunia, inilah Malaysia yang kita cintai. Maaf Tuan Manicham Letchuman, setelah membaca posting ini, barulah CTS mencari siapakah sebenarnya insan ini. Rupanya beliau adalah ADUN Jeram Padang dan EXCO Kerajaan Negeri Sembilan. Terima kasih YB.

48 comments:

Anonymous said...

Tengku Adnan Kantoi Bodoh & Memalukan Diri Sendiri.
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH


Kelakar kot.

Nak bohong tak agak2.

Jaga la maruah Najib sama Ku Nan oi. Tak kesian ka kat big boss hang tue?

KAH KAH KAH

Kisahnya.

1. Dalam PAU lepas. Najib tembak bloggers UMNO yang tembak UMNO.

2. Dia kata dalam peperangan mana boleh tembak sesama sendiri.

3. Dia kata bloggers UMNO, BANGANG.

Then. Bloggers UMNO marah sebab sentap dikatakan bangang. Bloggers yang tak berbayar lebih sentap dari berbayar. Pelik gak tue.

Hihi.

And then. PAS amek isu tersebut. Mahfuz. PAS. Desak senarai blog yang dibayar oleh UMNO dan jumlah pembayaran yang diterima. Adakah menggunakan wang pembayar cukai atau apa. Almaklumla.

Kalau kerja kau untuk backup UMNO. Wajar la kalau UMNO yang bayar kau guna duit UMNO yang berlambak2 tue bak kata perwakilan UMNO mana tah hari tue dalam PAU.

Kalau kerja kau untuk backup kepimpinan kerajaan sekarang maka dedahkan jumlah pembayaran, tujuan dan senarai bloggers yang menerima bayaran.

Then. Respon Ku Nan.

Lawak siot. Meh baca sat ;

“Kami tidak pernah bayar sesiapa,” katanya ketika diminta mengulas berhubung desakan Ketua Penerangan PAS Datuk Mahfuz Omar supaya Umno mendedahkan berapa banyak yang dibelanjakan parti itu membayar gaji blogger untuk menyerang pembangkang.

KAH KAH KAH

NAK TENGOK KOMEN PENJILAT... KAH KAH KAHB

Anonymous said...

Mentaliti macai kat atas ni memang menarikkan? Lepas ni mesti ada Adun DAP pula nak tiru kan?? Siapa? Ng Swee Lim?? Pas Pis Pus

Anonymous said...

Kalau dah memang dasar suku sakat IBLIS,apa lagi yg patut di buatnya.Menghasut,mengadu domba,menanam kebencian sesama manusia dan macam2 lagi perkara jijik yg akan dan terus dilakukanya tanpa mengira tempat dan masa.Teruskanlah wahai iblis..dan Insyaallah,orang2 yg waras akal fikiran dan tebbal keimannya kepada Allah,tidak akan jatuh dan masuk dalam perangkap engkau. SELAMAT MENJALANKAN TUGAS KAU WAHAI IBLIS.....

Donnie adam

Anonymous said...

yang terlebih bangang ko. lari dari tajuk. bangangggggggg...

Anonymous said...

10:36 tu binatang apa? Babi ke? Anjing ke?

Bodoh dia lain macam je.....

Anonymous said...

Anon 1800 jangan lah kata tengku adnan macam tu... kejam sangat.... koh koh koh

ROSMAH MANSOR JKK said...

Anon 10.36 baru tau ke puak puak dalam umnu bodoh alias banggang.... lama dah.. kah kah kah aduhhhh sakit perut aku tahan gelak... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Dr M kecewa isu 1MDB tidak dibahas UMNO
Isu 1MDB, pelaburan hedge funds di Cayman Islands, TPPA dan sistem pelajaran yang memisahkan kaya dan miskin antara isu-isu yang penting yang diabaikan oleh UMNO dalam PAU 2014

KUALA LUMPUR : Dr M dalam satu lagi penulisan di blog beliau hari ini, mengulangi pendirian dan kekecewaan beliau tentang isu 1MDB dan beberapa isu pokok yang tidak dibahas di Persidangan Agung UMNO 2014.
Sambil mengucapkan tahniah kepada UMNO dan Presidennya kerana mengekalkan Akta Hasutan 1948, beliau turut menyatakan kekecewaannya terhadap perkara-perkara melibatkan rakyat yang tidak mendapat tempat dalam persidangan tersebut.
“Saya kecewa kerana banyak lagi rintihan dan keluhan rakyat tidak berjaya mempengaruhi pendirian UMNO dan kerajaan.”
1MDB
Isu 1MDB yang merupakan isu besar juga tidak dibahas, bahkan kerajaan langsung tidak memberi respon berkenaan tuduhan-tuduhan terhadap 1MDB.
“Yang menjadi tanda tanya bukan kenaikan harga elektrik kerana pembelian stesen janakuasa, tetapi kerana harga belian yang amat tinggi, dibayar dengan duit hutang yang bunganya tertinggi pernah dikenakan kepada kerajaan dan komisyen kepada Goldman Sachs sampai 11%.”
Simpan wang di Cayman Islands?
Dr M juga mempersoal tindakan kerajaan membuat pelaburan dan menyimpan wang di Cayman Islands sedangkan kepulauan itu adalah pusat operasi hedge fund dan dagangan matawang yang menjadi kegemaran syarikat biasa dan orang ramai melabur. Namun kerajaan tidak melabur di dalam hedge fund dan dagangan matawang kerana ia adalah sejenis judi yang berisiko tinggi.
Dr M juga mengutip kes Long Term Credit Management (LTCM) salah satu hedge fund terbesar yang telah mengalami kerugian besar dan akibatnya mengheret bank dan pelabur ke arah muflis, yang mana akhirnya diselamatkan oleh pelabur-pelabur Wall Street dan kerajaan Amerika Syarikat.
“Dahulu pun kerajaan Malaysia biasa dilamar untuk melabur dalam hedge fund dengan jaminan pulangan 30%. Tetapi ia ditolak. Berjudi bukan cara kerajaan mencari dana, samada secara langsung atau tidak langsung,” tegas Dr M.
Trans Pacific Partnership Agreement (TPPA)

Dr M menganggap Perjanjian TPPA merbahaya walaupun pengecualian diberi kepada usaha memperbaiki kedudukan bumiputera kerana perjanjian ini lebih tertumpu kepada campurtangan dalam hal ehwal negara dan sekatan terhadap negara China. Dr M kesal kerana tiada niat dari kerajaan untuk tidak menandatangani perjanjian tersebut.
Mempermudah kelulusan peperiksaan dasar tidak baik
Dr M juga mengkritik dasar kerajaan yang mempermudahkan kelulusan peperiksaan sebagai dasar yang tidak baik kerana yang menjadi mangsa adalah anak rakyat yang miskin, bukan anak yang kaya. Dasar ini cuma untuk mencari populariti dan disukai ramai.
“Benar, mempermudahkan kelulusan peperiksaan popular, disukai ramai. Tetapi yang disukai ramai kerapkali tidak baik bagi mereka. Pepatah Melayu berkata “menang sorak, kampung tergadai”.
“Amat malanglah jika populariti lebih diutamakan dari nasib buruk anak rakyat yang terpaksa terima dasar yang tidak baik bagi mereka. Mereka menjadi mangsa, tidak anak orang kaya.”
“Dalam demokrasi kesukaan ramai memang penting tetapi janganlah kerananya tergadai masa depan anak bangsa.”

PENJILAT TEGAR TOLONG BACA DAN PAHAM... JANGAN.MALAS.. MAHATHIR YANG TULIS TU... BUKAN CTS.. JANGAN BARU ADA SIJIL DIPLOMA CUKUP MAKAN DAH NAK BERLAGAK PANDAI... PAHAM TAK... KALAU TAK PAHAM ELOK KAWAN.NGAN KAMBING ... KAH KAH KAH

Anonymous said...

UMNO/BN - 57 tahun

Pakatan - 0 tahun

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Anonymous said...

Ala mamat Rosmah JKK dengan bro anon 10.36 tu orang yang sama. Orang cerita pasal beza india MIC dengan India DAP. Prof ramasamy kau nak taja kau pegi umrah tak bro??

Anonymous said...

pakatan pamimpin melayu balaci dap. sesen tak guna. semua jenis tak buat kerja tapi ashik susahkan orang lain buat kerja.

Anonymous said...

dap nak belanja dia seko ayam suka la tu

kah kah kah kiok said...

semua komen kat atas ni tak relevan langsung dgn topik yg dibincangkan dlm entry ni.. nasib baik aku tak ikut komen sama.. kah kah kah!

ROSMAH MANSOR JKK said...

Woiiittt pak mahathir belasah pak najib tu.. tak kan pencacai dok diam je... bagi lah hujah lawan balik kata kata pak mahathir tu.. bukan buat komen bodoh macam lembu... kata lulus diploma.....

Pak mahathir yang pernah jadi pm puluhan tahun pun kutuk pak najib.. ini budak yang kenal dunia tahun 80an tunjuk pandai... jenis hidup macam bangkai... elok lah jadi pencacai sampai mampos..... kah kah kah

Anonymous said...

Tajuk atas cerita pasal exco non muslim hantar pekerja muslimnya ke mekah bagi menunaikan umrah. Yang awam merepek cerita pasal 1MDB semua kenapa? Siapa yang off topix ni??

Anonymous said...

http://mahathirisme.blogspot.com/2013/05/jawapan-kepada-fitnah-persoalan-rafizi.html
Ini salah satu contoh atau versi jawapan persoalan bro di atas mengenai 1MDB. Bnyak lagi jawapannya. Just go online la bro. Nanti kalau kita berbahas pula menganai isu ni jadi berjela - jela. Lagipun perkara macam ni kau buat semata mata nak nampak bijak. Maklumlah kami ni kan kata kelulusan diploma je. Susah nak bercakap dengan orang macam kamu ni. Setiap perkara nak kata rasuah rasuah rasuah. Meh sini dok dalam PBT kat Selangor kalau nak tengok sangat pasal rasuah.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Macam pak.najib gak... ajak berhujah kecut... sampai masuk dalam kerandut telo... kecoh india hantar orang melayu gi umrah... umnu kencing orang melayu dok senyap je... dah bamgamg 7 keturunan nak buat cam ner... kah kah kah

Anonymous said...

Aku amat menghormati Tun Mahathir. Dia berhak mengutarakan pendapatnya. Aku juga tidak menyokong kerajaan sekarang 100%. Tapi siapa yang mampu mengganti kerajaan yang ada sekarang? The clowns in PR? Siapa nak diangkat menjadi PM? Anwar?? Tolong jawab dulu encik Rosmah JKK..

Anonymous said...

24 jam berbahas. Hasilnya habuk pun tarak. Nak berbahas mengenai isu apa? 1MDB? Jawapan dah banyak. Isu blogger? Tanya sekali blogger milo suam omakkau and the gang.. Orang macam kamu ni memang perasan pandai. Suka saya memetik satu ayat dalam kitab bible. (Yes i read the bible eventhough im a muslim)
"Professing themselves to be wise the were actually fools". Ini mungkin sesuai untuk menerangkan mentaliti bro rosmah. Troller berbayar.

Anonymous said...

ros jkk mroyan buat pmbedahan jntina x mnjadi, kotey tumbuh blik, tu yg mroyan mnyamar jd pompuan, org giler tu.. jgn layan, org kalo waras xkn bsifat mcm tu, ksian ko ros jkk, kene mkn sumpah jak hri2, ko mcm mnyesal idup kat dunia ni aku tngok, kesian.
jd le mnusia yg waras.

Anonymous said...

A'ah kesihannyer, bersabar aje cik rosjkk, bawa lah mengucap, kalau dah lupa cara mengucap minta lah sesiapa berdekatan tunjuk ajar.

Anonymous said...

Atas pukul 5 je bro rosmah da x kuar komen. Samaada dia salah guna intenet pjbt ataupun dia troller bgaji 8 pg sampai 5 ptg.

Anonymous said...

Kejatuhan Nilai Ringgit - Najib Dinasihati Jangan Berbohong Pada Rakyat - Bekas Pengarang NSTP.


Bila geng2 UMNO pun meluat dan malas melayan pembohongan Najib.. maka terpaksa la dorang sampaikan juga apa yang dorang rasakan..

Point blogger UMNO yang juga bekas ketua pengarang di NSTP, A. Kadir Jasin aku setuju. Kat tv kemain lagi Najib sembang kemas. Malaysia berada di tahap terbaik. Terbagus. Tapi bagus apa bila rakyat tak mampu beli rumah? Kos sara hidup naik mencanak2. Rakyat komplen hari2. Tahap apa yang terbaik? Ekonomi apa yang bagus? Ringgit makin lama makin jatuh Najib woiii..

Tak payah la kau dengan auta kau.. orang2 UMNO pun dah letih nak berbohong sakan demi polish imej2 kau yang semakin hambar..

Kau ingat semua orang buta ekonomi ke apa..

Baca point geng2 kau sendiri hah Najib oii..

Bekas Ketua Pengarang Kumpulan New Straits Times Press (NSTP), Datuk A Kadir Jasin mahu menasihatkan kerajaan agar berterus-terang kepada rakyat mengenai realiti ekonomi negara pada masa ini.

Kadir berkata, kerajaan perlu berterus terang kepada rakyat tentang situasai ekonomi negara sebelum mereka marah apabila keadaan menjadi parah.

Katanya, kerajaan perlu berkongsi maklumat secara rasional dan terbuka dengan rakyat bukan berdolak-dalik dengan berita-berita baik yang sengaja diada-adakan.

"Lebih baik membuatkan mereka kurang gembira dengan menyatakan kebenaran daripada membuatkan mereka marah apabila malapetaka ekonomi melanda mereka.

"Yang utama sekarang adalah berkongsi maklumat secara rasional dan terbuka dengan rakyat jelata. Bukan berdolak-dalik dengan mereka apatah lagi memesongkan mereka dengan berita-berita baik yang sengaja diada-adakan.

"Terus teranglah dengan mereka. Jangan sekali-kali anggap mereka bangang, bodoh, dungu, tongong dan bahlul." katanya dalam tulisan dalam blognya yang bertajuk 'Isu Kepimpinan: Cakap Benar Mengenai Ekonomi' hari ini.

Tokoh wartawan kebangsaan itu berkata banyak fakta dan ramalan ekonomi yang menjurus ke arah keadaan yang sukar dan mencabar apabila ekonomi Eropah diramalkan menguncup tahun depan.

Katanya, kadar tukaran ringgit pada 1 Disember jatuh paling banyak dalam sehari sejak Krisis Kewangan Asia 1997-98, kepada RM3.4320 bagi AS$1.

WAHAI PENJILAT TEGAR... MASIH PERCAYA LAGI NGAN KELENTONG PAK NAJIB... KAH KAH KAH

Anonymous said...

ko xpyh komen le rosjkk, xde org bc pn komen ko yg pnjag tu..kikiki, almaklum le blog propakatan kbnyakkn xbole komen tu yg mroyan kat sni, kesian..kikikiki.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Jumaat, 5 Disember 2014

Jangan Ketawa: Kesan positif penyusutan nilai ringgit kata Ahmad Maslan

Kesan positif bersih terhadap penyusutan ringgit kepada ekonomi negara mungkin tidak ketara.
Namun ia bergantung kepada berapa banyak eksport dan import, kata Timbalan Menteri Kewangan, Datuk Ahmad Maslan.
Setakat ini, menurutnya, eksport negara pada paras yang lebih berbanding import.
"Eksport yang lebih dan import yang kurang akan mengembangkan KDNK," ujarnya dalam kenyataan kepada media sosial lewat petang semalam.
Menurut Ahmad, nilai anggaran eksport tahun 2014 adalah RM762.8 bilion dan import ialah RM677.2 bilion menjadikan lebihan dagangan sebanyak RM85.6 bilion.
"Sektor hartanah akan lebih menarik dengan penyusutan ringgit kepada orang luar namun keyakinan pelabur akan menurun pada kadar minima kerana nilai matawang berkadaran sedikit sebanyak dengan keyakinan pasaran, namun kestabilan politik adalah faktor keyakinan yg utama," jelasnya.
Selain itu, menurut Ahmad, nilai ringgit tidak semestinya terus menyusut memandangkan negara kita mempunyai asas ekonomi yang kukuh.

KENYATAAN BANGANG SEORANG MENTERI YANG TELAN AIR KETUM....

PENCACAI JENIS BEWOK SETUJU APA YANG DIKATAKAN MENTERI BANGGANG... KAH KAH KAH

ROSMAH MANSOR JKK said...

Zahid beri jaminan siasat jurucakap Umno lempar kenyataan hasutan



Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata ahli Umno yang membuat kenyataan berbaur hasutan semasa perhimpunan agung parti itu akan disiasat. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 5 Disember, 2014.
Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi berkata ahli Umno yang membuat kenyataan berbaur hasutan semasa perhimpunan agung parti itu akan disiasat. – Gambar The Malaysian Insider oleh Afif Abd Halim, 5 Disember, 2014.
Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi memberi jaminan untuk menyiasat jurucakap Umno yang melemparkan kenyataan berbaur hasutan dalam perhimpunan agung parti itu pada minggu lalu.

Menteri Dalam Negeri itu berkata jaminan yang diberikannya untuk memastikan pihak yang melemparkan kenyataan sensitif disiasat dalam tempoh 24 jam akan ditunaikannya namun laporan polis perlu dibuat terlebih dahulu.

"Saya dah janji, saya buatlah. Buat laporan polis. Dia tak buat laporan polis, mana kita nak siasat,” katanya ketika ditemui The Malaysian Insider


BILA NAK SIASAT... TUNGGGU MASHITOH DARA BALIK KE.... TUNGGU PENCACAI KURANG BANGGANG KE... KAH KAH KAH

labkamarul said...

Rosmahi Mansori JKKi.... baguslah hang punya artikel Tun M hantam Najib. Tak ada ka artikel Tun M hantam Nuar Berahim? Tolong laa carikan. Kami nak baca. Tolong ya? Ok. Bye.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Ada sekor pencacai dah bangun pagi cuti cuti ni... pencacai lain masih membuta... solat subuh pun kelaut... sembang kemas... jahil ngan bangamg pun kemas... kah kah kah

ROSMAH MANSOR JKK said...

Baru aku perasan ada penjilat tegar bangang kata aku guna internet ofise... woooiiittt aku dah 10 tahun tak masuk ofise... ofise aku makan angin ngan melancong je.... ngan tibai gerombolan umnu sampai lumat... bukan macam penjilat tegar harap ofise punya... biasalah miskin tegar... hp aku internet speed 10 gb... tu yang sedap belasah gerombolan umnu yang banggang.... kah kah kah

Anonymous said...

Aku x phm mentaliti bro rosmah. Arrogant. Cuma tahu copy paste. Alhamdllah kami semua smbyg subuh. Dterima atau tdak itu bkan nik aziz yg tentukan. Celek mata je layan blog ye bro? Get a life. Takda keluarga ke? Mungkin sudah menjadi rezeki kamu x payah susah2 nak kerja mcm kami. Mungkin juga kamu dsara oleh tabung tin milo anjuran parti kamu. Hakikatnya kamu masih x menjawb soalan aku. Siapa yg layak menggantikan pm skrang. Siapa dan knp. Jgn copy paste. Tulis apa yg ada dlm fkrn kamu

Anonymous said...

kikikikiki.. ksiannyer, nmpak gaya tahap kebengangan rosjkk mkin mningkat, mkin lama mkin kritikal, mcm la ada org bc komen ppanjang die... kikikiki, kita tngok smpai bile die bole btahan komen sorag2... kikikikiki.

Anonymous said...

Bro rosmah ni troller tetap. Kalau kat blog mim pun dia ada. Trademark gelak dia yg kah kah kah dgn paste crita. Kadang2 kesian pun ada.

Anonymous said...

kikikiki.. yg die xtau psinggahan die dn krajinan dia turunkn komen cma mnaikkan rating blog, jd mkin ramai le yg bc blog ni... kikikikiki, dlm 1000 org yg bc mngkn 3org je yg bc komen, jd xde org bc pn komen meraban meroyan die tu... kikikiki, bgus gak die ada.... kikikikiki.

Anonymous said...

Alhamdllah. Naik gak la rating blog ni nanti. Bro rosmah tu ada kat mana2. Org kayala katakan. Dia nak kongsila kekayaan dia dgn org lain. Kat blog lain pun dia sama. Mana boleh bbicara dgn org. Konon bbahas tp cuma copy paste. Dulu ada 1 blog aku masuk ttg kenaikan harga myk. Ilmu adminnya tggi. Bhasanya tsusun. Bukan cm c rosmah ni.

Anonymous said...

Dont be like hj basuki

ROSMAH MANSOR JKK said...

Ha hidup lagi pencacai... ingat arwah dah... ada pencacai tanya... sapa yang layak jadi pm ganti najib.... woooiittt sapa kata najib yang jadi pm sekarang... yang jadi pm adalah rosmah... tak tahu ke... memang bangkai punya pencacai... kah kah kah

Anonymous said...

Jangan nak alih topix bro.. Pada pendapat kamu siapa yang layak menggantikan Najib menjadi PM? Buktikan yang kamu boleh berbicara seperti manusia biasa. Waras dan berakal.

ROSMAH MANSOR JKK said...

Sesiapa.boleh jadi PM... dayak ke.sakai ke.. ivan ke... melayu ke.. india ke.. cina ke.. janji yang bertakwa kepada Allah dan akan menjalan.kan amanah seperti yang digariskan dalam.al quran dan hadis... ada pencacai yang tak setuju....sapa.yang setuju tu elok lah mati tanam pangkal pisang je.buat baja... kah kah kah

Anonymous said...

Bagi nama tokoh pemimpin yang ada sekarang bro. Itu terlalu umum

Anonymous said...

Bahasa jaga. Ini bukan cara kita orang muslim bercakap.

Anonymous said...

Ceritanya dah bagus dah. Perlu yang amanah, yang bertaqwa tapi kalau bahasa dan budibicaranya macam awak ni pun tak guna juga kan? Ok sila bagi 1 calon yang awak rasakan layak dan kita bincangkan pro & consnya? Boleh?

ROSMAH MANSOR JKK said...

Puak puak yang jahil.ni kena bagi kaw kaw bro... cakap lembut bukan.reti basa pun.. tengok lah masitoh berucap.baru ni... macam lahanat je... ustazah tu... pencacai lagi lah... jengkereng terus... kah kah kah

Anonymous said...

Dan awak pulak bro? Bahasa yg awak gunakan? Tidak jahil? Apa justifakasi awak bg membezakan puak yg jahil dgn yg tidak? Bg 1 tokoh yg awak rasakan layak bro. Sbb2 dpilih skali. Kalau nak bcrita pasal Cara bckp mcm mana pula dgn fuziah saleh, zuraida dan tokoh peguam wanita pr tu.

Anonymous said...

Itu belum kita sentuh perilaku 'ustazah' arba'yah dan beberapa tokoh muslimah dulu. Rasanya tak perlula kita sebut sbb ada yg telah menggal dunia. Jd fitnah pula nanti bukan?

Anonymous said...

SHAH ALAM, 6 DIS: Naib Presiden Parti Keadilann Rakyat (PKR), Rafizi Ramli, mengalu-alukan kemungkinan beliau diseret ke mahkamah oleh perdana menteri dan isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor berhubung misteri sebentuk cincin bernilai jutaan ringgit.
Ahli Parlimen Pandan itu berkata, beliau bersedia untuk mempertahankan dirinya di mahkamah jika disaman berhubung isu cincin itu,.
“Cincin itu menjadi satu tanda tanya selama bertahun-tahun. Saya pasti ramai peguam mahu menyoal balas Rosmah,” katanya yang dipertik dari Malaysia Kini.
Beliau juga tidak pernah berfikir untuk membeli iklan dalam akhbar dan memohon maaf kepada Rosmah dan Datuk Seri Najib Razak.
Sebaliknya, beliau sedang mempertimbang untuk membeli iklan bagi menyatakan keengganannya untuk memohon maaf.
“Kita tengok akhbar mana yang sanggup terbitkan iklan itu,” katanya.

ROSMAH MASUK.MAHKAMAH TERLUCUT TERUS BRA... TERBAIK RAFIZI... KASI HANTAM SAMPAI LUMAT...

Anonymous said...

Copy paste lg. Mcm mana ni bro...

Anonymous said...

Sdeh kamu ni bro.. soalan mudah pun kamu x jwb lg dah copy paste isu lain pulak. Jgnla mcm ni bro...

ROSMAH MANSOR JKK said...

'MAS gagal kerana orang M'sia bodoh'
3:58PM Dec 6, 2014
“Orang Malaysia bodoh. Mereka tidak tahu urus (syarikat) penerbangan.”

Kata-kata itu diucapkan oleh bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad ketika mengulas mengenai pelantikan seorang tokoh korporat Jerman sebagai ketua pegawai eksekutif baru Malaysia Airlines Bhd (MAS NewCo).

“Kebodohan” itu juga merupakan faktor penyumbang kepada kerugian yang dihadapi MAS, kata Mahathir dalam satu sidang media hari ini.

AKU TAK CAYA ORANG MELAYU BODOH... CUMA BANGANG JE.... KAH KAH KAH

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates