September 28, 2014

12 Ceramah Pelancaran Mansuhkan Akta Hasutan Hanya Dihadiri 300 Orang? KETUM Malu Besar

Mungkin alasan yang diberikan adalah semalam ada perlawanan English Premier League (EPL) sehingga menyebabkan ceramah dan Perasmian Mansuhkan Akta Hasutan tidak mendapat sambutan. Kehadiran penduduk dan penonton import di Tapak Pesta Seberang Jaya, Pulau Pinang adalah dalam lingkungan 300 orang. KETUM (Ketua Umum) Anwar ibrahim sudah hilang bisanya atau Rakyat sudah muak berpolitik.Entah ke mana hilangnya penyokong-penyokong beliau yang jutaan orang itu.

Di dalam ceramah berkenaan, KETUM berjanji hendak membongkarkan "penyelewengan" TSKI semasa jadi MB. Marilah sama-sama kita tunggu. "Penyelewengan" Tun Dr Mahathir yang beliau kata berkotak-kotak tu sampai la ni tidak bongkar-bongkar. Mungkin dia masih simpan dalam peti ais kot? Atau mungkin belum tiba masanya. Jam Omega yang beliau dan isteri kata nak tunjuk pun tak tunjuk-tunjuk sampai sekarang ini.

12 comments:

Anonymous said...

Siapa kata hanya 300 orang? Ada 40000 yang hadir. Tak nampak ke ?
Siapa tak nampak alamat dah nak mampus .
Tak percaya tanya Nujum Pak Belalang

Anonymous said...

Dekat nak raya haji ni, ramai taknak keluar, takut anak anak nak beli itu ini kat gerai depan ceramah DSAI tu. Takut lari bajet utk raya, nak beli mercun lagi, bunga api, baju, kenduri.. kena fikir belaka tu..tu yang tak pergi dengar ceramah dsai tu. Nak nak pula dia nak masuk kandang, takut badi oooo

Anonymous said...

Gua kira sekali dengan sosej, keropok, ais, pisang goreng, mee goreng, nasi, duit siling penjaja, selipar etc, mau dekat setengah juta bang.

Anonymous said...

300 orang tu semua yang pernah di duburi oleh Anwar Pendubur Tegar!!

Anonymous said...

foto edit, sempat lagi edit foto?

Anonymous said...

Berapa lama mau tipu rakyat. Rakyat Malaysia tak lah lembu sangat.

Anonymous said...

yg dok memeriahkan ceramah dia tu orang PAS..sekali dah gaduh..hah rasa lah...

Anonymous said...

Gambar no. 2 tu dia tengah tanya "Siapa nampak burung saya?"
Aku ada kat situ ...

Anonymous said...

ada ramai tapi belum nampak lagi, diaorang sembunyi kat belakang pentas. ada lah kira kira 88888 org bunian.

Anonymous said...

Yang banyak kat belakang pentas tu Banglasialh u yg ta nampak tu..

Anonymous said...

Woi pasai apa hang nk ceramah lagi ? bila nk masuk Istana Banboo River tuh?

Anonymous said...

Aku sedih betul lihat si mamat-disyaki-puak-SODOM ni! Baiklah BERTAUBAT - melainkan kena ilmu Hitam Siam! Patut diheret ke pusat Rawatan Islam utk. BERUBAT - dah tua bangka; tak sedq diri lagi!

Makcik Sambal Belacan.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates