August 11, 2014

13 Apa Hal Ikon Remaja Melayu DAP, Dyana Sofya Main Lilin Vigil Pulak Dah?


Menjadi hak peribadi untuk menyertai parti chauvinist DAP sebagai wadah perjuangan politik sekiranya merasakan parti berkenaan memperjuangkan Agama, Bangsa dan Tanahair. Cuma tidak perlu mengadai maruah dan kepercayaan Agama Islam untuk kelihatan menonjol di dalam parti mereka. Saya memahami bahawa Agama Islam mengajar kita untuk menghormati agama lain, tetapi adakah ini cara berpandukan ajaran Islam sebenar? Adakah saya boleh meletakkan harapan kepada pemimpin muda Melayu DAP ini untuk membela nasib umat dan agama Islam kelak?

Untuk apa ikon remaja DAP yang juga calon Parlimen Teluk Intan menghadiri upacara memasang lilin 'vigil' anjuran DAP? Apakah perlu menghadiri upacara sembahyang memperingati roh si mati dengan diiringi sami Buddha? Jangan buat benda-benda khurafat dan haram di sisi Agama Islam Dik. Takut-takut nanti terkeluar dari ajaran Islam. Nauzubillah himinzalik.

13 comments:

Anonymous said...

Dah jagi geng, ikut perangai geng dia lah..

maae said...

Bahaya anak-anak muda Melayu terpengaruh dengan si sekular yang ini. Rosak segala-gala nya.

Zahari Zainan said...

main lilin vigile tu amalan agama buddha, Nasihatkan dia, org islam haram mengamalkan sebarang perayaan/ibadat/amalan agama lain. Mudah-mudahan dia mendapat petunjuk

Anonymous said...

This BITCH dah syok dengan batang2 cina........tak payah la kita nak berpura2 betina ni masih Islam. Jiwa dia dah murtad dan kafir!!

Lantak dia la.

Anonymous said...

Selepas ikon nenek Melayu main kipas, kini ikon remaja Melayu main lilin.

Hebat sungguh PAS tarbiah Pakatan Rakyat!

manjung said...

Mak bapak dia buat apa tengok saja ka. Mak bapak sama juga kot...

Anonymous said...

What human do for the sake of $$$ and Status!!!

MUNAFIK!!!

Anonymous said...

Betina macam ni adalah jenis yang PALING HINA!

Kalau dia benci kepada bangsa dan agama sendiri, kita tak boleh paksa dia tukar...lebih2 lagi bila pendirian beliau direstui oleh mak dia sendiri. Not MY problem!

TETAPI..sifat laknat beliau yang bersekongkol dengan puak2 yang bertujuan untuk menjatuhkan bangsa Melayu dan Agama Islam...THAT is MY PROBLEM with this bitch!

ITU yang mengklasifikasikan betina ni sebagai seorang yang PALING HINA!

Anonymous said...

Wat de fish..wat de fishh

Anonymous said...

Anak emak..

Anonymous said...

Dyana, tak payah lah nak menunjuk nunjuk kecinaan kau...kita dah tahu pun.

PRAY FOR GAZA said...

ﺍﻧّﺎ ﻟﻠﮧ ﻭ ﺍﻧّﺎ ﺍﻟﯿﻪ ﺭﺍﺟﻌﻮﻥ
May Allah Subhana wa Ta’ ala grant
the Shuhada Jannatul Firdaus, and
ease it for their families, loved
ones and anyone around them.
Allahumma Ameen ya Rabbil
Alameen. ‘ Inna Lillahi wa ‘ Inna ‘
Ilayhi Raji’un, Allahu Akhbar

Anonymous said...

Kanke atok dia cina...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates