June 27, 2014

9 Rara Ikon Wanita Muda Yang Cantik Menjadi Taruhan DAP Selepas Dyana Sofya


Sebagai sebuah parti yang berteraskan cauvinistme Cina, DAP bijak mengatur langkah untuk mengambil hati orang-orang Melayu yang merupakan penduduk majoriti di Malaysia. Setelah mereka hampir berjaya dengan formula yang mereka gunakan di PRK Teluk Intan dengan memperkenalkan gadis Melayu bernama Dyana Sofya, DAP tidak berpaling lagi. Formula yang sama akan turut digunakan pada masa hadapan.

Ini dapat dilihat melalui sessi pengenalan ahli baru DAP yang bernama Syefura Othman atau panggilan manjanya Rara. Satu ketika dahulu beliau dikenali sebagai gadis BERSIH. Beliau adalah penyelaras segmentasi wanita muda SAMM. Beliau tidak pernah menyertai mana-mana parti politik. Setelah lama memerhati, semalam beliau menyertai DAP. Bukan calang-calang gadis kalau Ahli Parlimen DAP Segambut, YB Lim Li Ping sendiri turun padang untuk menerima borang keahlian.

Pastinya Rara akan merupakan salah seorang calon yang bakal mewarnai PRU14 yang akan datang. Formulanya mudah, cantik, bertudung, berpelajaran pastinya tiket yang mudah untuk menarik pengundi-pengundi Melayu. Namun teringat kata-kata seorang sahabat CTS ketika PRK Teluk Intan, Rakyat hendak memilih Wakil Rakyat, bukannya Ratu Cantik.


9 comments:

berasiam said...

kalau politik kampus memang sapa cantik atau handsome akan menang. dap nak jadikan pilihanraya macam pilih wakil pelajar. rakyat lebih matang untuk pilih wakil rakyat.

yang lebih penting, ahli dap berpegang kepada falsafah, "asalkan bukan melayu". india bertanding boleh menang, cina bertanding pun menang, bila melayu muda cantik bertanding, kalah.

orang kata generasi y anti bn, tak juga. itu cuma degar-degar yang tak berasas. masih ramai yang kental sokongannya kepada bn. buatlah kaji selidik bebas kalau tak caya. jangan harapkan merdeka center atau um.

Anonymous said...

Meroyan la Nurul Izzah dlm PR.

Anonymous said...

Melayu Bodoh!!!

Senang di perdaya demi Nama dan kemewahan!!

Melayu tak sedar diri!!!

Anonymous said...

DAP sudah tak yakin utk mengharapkan PAS menarik undi kaum Melayu. Itulah sebabnya DAP dah mula mencari gadis2 Melayu yg cantik utk dijadikan umpan utk menarik undi kaum Melayu yg rata2nya bodoh. Mereka tak sedar yg gadis2 Melayu yg cantik itu hanyalah patung bernyawa yg akan diarah oleh DAP utk menghapuskan kaum Melayu yg mudah lupa.

OrangPAS said...

PAS tak mampu buat macam DAP. Depa dapat, depa nak lampiaskan nafsu serakah saja, lepas tu depa lepaskan.Betul, yang cantik ni mudah di beli, di Hatyai, depa boh dalam balang kaca. Pilih yg berkenan boleh beli.He..he..

Anonymous said...

vote for RARA ! janji cantik.

Anonymous said...

Ini memang jenis BETINASUNDAL - kalau sanggup MENJILAT MUSUH ISLAM, si-ANJINGKURAP DAPBANGKAI!

Tapi aku syak makin ramai si ekoq-ekoq PENGGANAS BANGKAIBABI Red Bean yg. ditaja puak SYAITAN Barat-Zionis dan DAPBANGKAI-CELAKA, termasuk MENYAMAQ guna nama Melayu/Islam, pakaian & bahasa Islam (sebut Kalimah ALLAH SWT cthnya), sedg. MENGAMOK mcm. ANJING KURAP GILA! Ini adalah MO biasa si barat-ZIONIS - lihat akhbar anti-ISLAM di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2664141/Double-agent-jihadi-To-extremist-brothers-Muslim-convert-hungering-commit-atrocities-Britain-In-truth-spy-MI5-In-new-book-blows-cover-terrifying-double-life.html , Double agent jihadi: To his extremist 'brothers' he was a Muslim convert hungering to commit atrocities in Britain. In truth, he was a spy for MI5. In a new book he blows the cover on his terrifying double life...., 20 June 2014!

Lepas tu puak SYAITAN ni siap nak MENGKAPIRkan umat Islam pula!

Makcik Sambal Belacan.

Anonymous said...

Lagi 4 tahun, pudar n gelebeh la tuh..haha

jilaltahrir said...

admin pon 1 bodo..nama je cucu tok tesepit..letak gamba kapirun laknatullah..pattut yg komen pon bangang2 sumenya..pengikut mazhab bn.. iah. ABU..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates