May 6, 2013

40 Kurang Ajar!!! Mari Lihat Foto Sekumpulan Kaum Cina Malaysia Terbalikkan Jalur Gemilang



Ini gambar pelajar-pelajar Malaysia yang sedang belajar di Taiwan Global Technology. Gambar ini dikongsi oleh seorang Cina bernama Cheng Tee dan boleh dilihat di sini. DAPig baru memenangi 38 kerusi Parlimen dan beberapa kerusi Cina lagi di bawah parti PGayR, dan mereka sudah beraja di mata. Lihatlah sifat kurang ajar segelintir kaum Cina di Malaysia yang sudah berani berkumpul dan bergambar secara terbuka sambil terbalikkan Jalur Gemilang, bendera Malaysia yang kita sanjung tinggi. Kita dapat faham maksud tersirat mereka apabila mereka berkuasa kelak.

Apa lagi yang dapat kita simpulkan apabila Jalur Gemilang dihitamkan dan diterbalikkan. Undi kaum Cina di PRU13 jelas menunjukkan bukan isu sekolah cina, kuota masuk universiti, banteras korupsi, biasiswa, ISA atau inginkan kakitangan kaum Cina dalam Kerajaan. Sebenarnya, mereka ingin memerintah negara ini dan mahu jadikan Malaysia seperti Singapura. Bersatulah Melayu. Jika tidak cucu cicit kamu akan menyumpah kamu di pusara sekiranya Melayu kehilangan kuasa di Malaysia.

40 comments:

Anonymous said...

Pukimamak punya bloger..buat penat Umno harbi bagi korang upah je..buat kerja mcm babi..lansung tak berguna pada Umno.Puak bloger celaka inilah yg meruntuhkan sokongan rakyat pada Umno..lain kali kerja pakai otak la..ni bangang tak habis2...korang pikir guna video lucah tu boleh pancing undi ke?....buat habis duit umno je..mampos lagi baik...

--Enchek Ibraheemm Aleee---

Anonymous said...

... En Ibraheemm Alee adalah contoh manusia biadab yang tidak layak memakai wajah manusia.. cuba tengok cakap nya..

Ben..

Anonymous said...

Cina2 sial ni memang babi & najis, perlu dibersihakan dari bumi suci Tanah Melayu ni..termasuk --Enchek Ibraheemm Aleee, menyamar- cina sial juge rupanya

Anonymous said...

So marilah kita kaum melayu terbalik kan pulak ekonomi cina babi ni di Malaysia..boikot kedai cina babi..barang depa tapi duit kita..fikir fikir kan lah wahai bangsa ku..Bersatu kita teguh..

Anonymous said...

tiba masanya kerjaan mengubal undang2 dan mnghukum kpd sesape yg mghina bendera kerajaan, Sultan/Raja/Agong/, lagu negera KU. jgn bagi peluang kpd pengkhianat negera...

Anonymous said...

hebat.ala ini xpayah layanabaikan bangsa di luar negara ni.apa nak hairan sebab diorang bukan orang malaysia.ini orang dengki sama malaysia, negara aman damai, negara di bawah lindungan Allah.bo layan.

Anonymous said...

itu semua keje Red Bean Army

Semua orang dah tahu....

China takboleh dipercayai

Tokong dia pun dia tipu kikkikkik

Anonymous said...

nama Enchek Ibraheemm Aleee ni dah banyak buat posting di beberapa blog. ni tentu dapigs punya cybertrooper. haramjadah punya spesis

Anonymous said...

-Enchek Ibraheemm Aleee---

Mak engkau tak ada puki ke ?
Engkau keluar dari jubor Mak engkau ke ?
Atau Engkau keluar dari Puki Babi ?

Ini lah pencacai ALjuburi

Anonymous said...

Ibraheemm Alee ni ada kat semua blog melayu...tak usah layan.

Blog PAS kalau bagi comment depa tapis tak bagi keluar !!!

Anonymous said...

yang sudah pasti ada dlm sumpahanku ada Brader tu..

Anonymous said...

comment no.1 ialah dari Red Bean Army....sial kau cina haramjadah

Anonymous said...

BOIKOT NOW...

Anonymous said...

Memang dah jadi kenyataan orang Melayu tidak boleh menangani kebanaran! Video-video yang dikatakan lucah hanyalah bagi orang yang berfikira lucah! Kenapa tidak melakukan pemikiran kritikal? video ini juga adalah dokumen dan bahan bukti! Hanya PR saja yang kata teknik photoshoplah.. bla..bla..Mana manusia akan tahu jika tiada dokumen bahan bukti seperti ini? Aku tak rela diperbodohkan oleh lebai-lebai yang menggunakan Islam untuk menyorok perbuatan, zina, sodomy, dsbnya! mereka. Orang Melayu Islam janganlah berterusan bersikap bodoh! sudah pun ditertawakan oleh seluruh dunia!

Anonymous said...

hari ni di melaka cina kurang kelihatan dan kedai2 cina di pinggir bandar byk ditutup. hasil dari takut kpd bayang2 sendiri. mereka ni menuduh melayu penipu, tapi mereka lagi penipu besar! boycott now!

Anonymous said...

Orang Melayu mesti belajar berfikir dengan baik!

RMR

Anonymous said...

ingat Najib lagi bgus daripada Paklah.. Pklah selami hati kaum cibai ini semuadskan meka Paklah Terima dgn Tubuhnya beberapa suruhanjaya, Naajib pulak dgn Tranfomasnya, Nkra lah Kpi lah ETP lah..sembam kaum cibai ni jugak , Ingat maa terima jawatan {m dia awal awal da sembah Cina..Melayu nasihat tp dia go a head.Hapuskan Undang2 keramaat kita ISA dan EO ingat nak lembutkaan hati kaum Cina ini ..rupa rupa Nuar ambil kesempatan..Najib di buai Mimpi Syok Sendiri dgn Isterinya yg sibuk kalahkan PM Malaysia..d situ Nuar d anampak Target yg besar sebab badan da besar mcm badak air..Meka buat lawak, perkecilkan Meka berdua..Tp Najib masih syok layan kaum cibainya.. Kamu Bumi Sbah dan sarawak di Bbi dan di anjingkan tp undi mau. Penjawat awam dari kbajiakn dan perumahan di pandaang sepi dia ingat dgn naik gaji meka puas hati.. Pejawat awam dari negeri seblah timur sokong kuat PAS dan PKR m Najib masih buang duit di kelantan..Penang dan selangor. Stratigi BN Umno salah..Kau bagi kita orang ambil but Undi NO sebab meka tau jika tak jadi Krajaa Najib akan Tunaikan Aku Janji. Itu Najib da kena dah..Byk Najib Buat silap.. Lebih teruk keputusan dari Pru12 yg lalu

Anonymous said...

Jangan marah Ibrahim Alee,
sebab dia anak saya!

Satu masa dulu saya ada main pelacur cina dan betina ini melahirkan si ibrahim alee

Anonymous said...

Mereka bukan orang Malaysia! Mereka orang Taiwan. Mereka tunjuk kami negara kami ade berapa kotor kerena BN dan kerana orang yang macam u tidak berotak. Ade blogger yang macam ini memang menjatuhkan maruah.

Anonymous said...

Depa nie Bijak .......hari ni Kita melayu marah....esok Kita lupa......SBB tu depa berani......Jom Kita support hudud.....

Anonymous said...

Aiyaa Malaysia sudah jadi cinasya, aloo abang sama kakak, kita Melayu sudah takde tempat mahu lali, sooo senang cite, ini cina sial kena hantar balik tongsan supaya mereka tahu apa itu erti Kemarahan anak cucu Tok Janggut. Lu Cina jangan main api pasal lu memang takut mati punya bangsa.. Melayu tetap Tuan kepada Tanah Melayu dan Pribumi Sabah Sarawak tetap Tuan di Tanah tumpah darah kami ini. Sekarang masa untuk Ah Jib Ko untuk samak balik semua najis Cina Bangsa TaK mengenang budi. Sekarang sudah terbukti Bangsa Cina sudah besar kepala mahu lawan Melayu punyak hak Istimewa. Lu kena ingat lu sudah bikin itu Polis sama Tentera hati panas kerana hina pengorbanan mereka.. Kami Melayu tetap Lawan dan terus berjuang sampai titisan darah terakhir sebab kami tak takut Mati kerana kami ada Allah yang Maha Esa sebagai pelindung dan matlamat hidup kami. Islam tetap subur di hati kami walaupun ada manusia HamPas yang sudah jual keimanan mereka dengan harga yang paling rendah. Hidup Umno, hidup Raja, Hidup Melayu demi Islam tercinta. Amin..

IBNU KHALEED said...

--Enchek Ibraheemm Aleee---

kamu adalah cina paling pukimak di Malaysia ni. Kau post komen yang sama di setiap blog pro BN. Pehal kau? Dah tak dapat jubor dengan nuar ke hah cina sial?

Berambus dari TANAH MELAYU NI BABI!!!!!!!

CINA CINA BABI YANG LAIN, KAU JANGAN JEJAK KAKI KE BUMI MELAYU NI!!! DUDUK JE DI TAIWAN, HARAMJADAH PUNYA BANGSA!!!

WAHAI ORANG MELAYU! TENGOK LAH PERANGAI PEMAKAN BABI INI!!!!

INGAT! JANGAN BAGI UNDI KAT DIA. ANWAR DAN NIK AJIS, KAU ORANG BERDUA ADALAH MANUSIA DAJJAL YANG MENYUMBANG KEPADA SEMUA INI!

HARAM JADAH!!!

Momo Minazuki said...

are you finding something to let chinese and malay argue ?????
STOP IT
I AM CHINESE I LOVE MALAYISA
I AM PAS supporter!!!!
STOP TO LET CHINESE AND MALAY ARGUE!!!!

Anonymous said...

Lets not be mad, I find it funny cause he can't even get his grammar right. LOL! Forgive him guys, believe me he's just a keyboard warrior. We Malaysians are united. As for him, he'll stay uneducated like this.

Anonymous said...

KUASA MEMBELI ADA PADA KITA, JALANKAN TUGAS, SELAMAT MENJAMU BABI SALAH WAHAI NIK AZIZ AND THE GANG.

Anonymous said...

These Chinese are ungrateful bastards! Selfish self centered PIGS! Called Malaysia home but no willing to die for Malaysia. LAHAD DATU how many Malays die? Pukimak Tien Chua said it was an Act.. The communist father LIM KIT SIANG KEPT QUITE. NO PATRIOTISM FROM THOSE PIGS. They just want everything and not willing to sacrifice. CHINESE ARE THE COMMUNIST. May 13 please don't forget

Anonymous said...

Did anyone note that the ones calling the Chinese Pigs are all Anonymous?
Convenient isnt it?

An upside-down flag means that the country is in distress. Help is needed!!! Not a sign of disrestect. Burning the flag is disrespectful, uringating on the flag is disrespectful.

Norman Chee

Anonymous said...

you are such a racist yourself. fucktard.

since you don't eat babi, stop using that word so much.

Anonymous said...

Najib akan buat sesuatu yang lebih hebat dari Tun M...tiada can lagi bagi kamu wahai komunis

Malaysia bukan bumi kamu wahai puak komunis...tidak pernah setitis darah kamu pun mengalir untuk pertahankan Malaysia.

Kami Islam & melayu yang lebih biasa pertahankan hak kami...sekarang kamu mencabar lagi kesabaran kami... kami tunggu masa nak meletus sekarang ni.

-Hanya Amok melayu yang diakui hebat di muka bumi-

Hey komunis, u are real terrorist in Malaysia.

Anonymous said...

Dia org belum tengok kemaraham dan kebangkitan melayu. Kalau terkena nanti baru tau. Jangan siram minyak ke api!

Anonymous said...

air yg tenang jgn di sangka tak ada buaya.

Anonymous said...

ini laa hati cina sebenarnya...... mmg tali barut komunis......hati busuk.......dah dapat singapore nk penang.....barua !!!!

Anonymous said...

tgk muka sekor2....betul mcm sial.....laknat betul cina2 ni

Anonymous said...

Blog ini punya owner jangan cakap lanjiao di blog sahaja lah, mari keluar cakap sama-sama. gua tunggu hang datang. Kuala Kurau, Perak.

Anonymous said...

hati2 la sekarang. bangsat2 DAPig yg digelar red pig army dh pandai pakai nama melayu. kononnye buat mcm melayu sokong penuh pada diorang. SHAME ON YOU CHINESE !

Anonymous said...

OK Saya terangkan apa maksud di sebalik bendera Malaysia itu... Kuning = Kedaulatan Raja Melayu, Bulan = Agama Islam... Tu pasal terbalik kebawah bermakna mereka menolak sistem beraja dan agama islam

Din kedah

Anonymous said...

Puak cina keparat ni teringin nak tgk selendang merah dgn parang menari2 di udara kut?...pistol dgn senapang kena pegang, yg ni xpayah pegang....'fully auto'...

Ali Abu said...

jadilah orang yang berterima kasih.

Anonymous said...

Bukan salah orang cina sebab diorang memang perjuangkan kepentingan diorang; siapa yg tak nak control economy and politic sesebuah negara, semua mahu macam itu. Yang salah adalah Melayu yg bodoh, yang corrupt dan yg gelojoh mahu jadi PM. It is about the survival of the fittest ; as of now Melayu tak fit. Beli bears beli belacan, minum kopi, makan nasi ayam pun di kedai diorang atau yang dipunyai diorang. So siapa yang salah? Nak harap diorang guna BM dalam perbualan harian; jangan harap sebab diorang tak rasa benda tu bermanafaat pada diorang, so macam mana nak salahkan diorang. Melayu memang bodoh dan lemah; suka bercakaran dan berangan macam Mat Jenin... Wallahualam...

Anonymous said...

Patutulah cina babi bangsat kena pancung beramai2 dngn orng jepun sebab perngai macm haram .bajet mcm berstu tpi bile ajk gaduh pnakut bodoh pnye cinaa..aku mmg anti si bngsa babi.. Biase kalo ak jmpa cina msti mcm nk enjut gile babi je muke diorng ni..diorng dulu pn gile babi kna tindas dngn bngsa asing dn melayu msti maju dn bngkit jngn bgi muke kt cina sial sbb cina babi x hebat mane pn bgi aku sbb diorng ekonomi pn yahudi yg payng x de yahudi xkemane lh diorng ni..bagus orng jepun cipta sejarh yg bagus kpada orng2 cina hahahaha..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates