April 29, 2013

4 Video Yang Tidak Ingin Anda Lepaskan - Bekas MB Kedah, Ustaz Azizan Tidur Di Sebelah YDP Agong!!! #TolakPAS

video

Harap-harapnya Rakyat Kedah akan menolak bekas Menteri Besar Kedah, Ustaz Azizan dan Kerajaan PAS Kedah di dalam PRU-13. Tak senonoh betul perangai Ustaz Azizan, bekas Menteri Besar Kedah. Sebelah YDP Agong yang juga Sultan Kedah pun beliau masih boleh tertidur. Bayangkan di tempat-tempat lain. Ingatkan hanya Menteri Besar Kelantan sahaja yang kaki tidur. Rakyat Kedah perlu menukar Menteri Besar dan Kerajaan PAS yang ada agar Kedah boleh membangun dengan lebih maju.

4 comments:

Anonymous said...

HAHA! Habis la najib dan parti2 dlm barisan kali ni,ini kali la..dh trbukti mlalui video ni,ni mnunjukkan azizan yg mwakilkan diri dia dari parti pas mmg buat kerja smpai kepenatan tertido xkira tempat,sibuk mlayam kerenah rakyat bkerja keras utk rakyat,xmcm najib yg aku tengok 24jam bsama rakyat,aku xpenah nmpak najib tido,hbis la kali ni barisan,kesian aku tengok azizan kpenatan dn kemengahan..

Anonymous said...

nie mesti kerja umno...biasalah kan...pakatan....semua salah umno

Anonymous said...

lol...kalau tidor dalam situasi formal macam ni, dikira sebab bekerja keras bersungguh-sungguh, pasaipa cikgu aku marah aku tidoq dalam kelas woiiiii

Anonymous said...

Woiii fitnah lagi. Mati besok bawak dosa fitnah lerr. Aku pun tak berani kata bekas PM Abdullah pernah tidur masa mesyuarat!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates