April 13, 2013

42 Gambar Mustafa Ali Dengan Isterinya Sebenar - Siapa Pula Wanita Di Bilik Hotel?



Pada ketika ini, cybertroopers dan bloggers pembangkang sedang berusaha keras menafikan video terlarang yang dirakam di hotel adalah fitnah, namun tiada siasatan dijalankan. Itulah PAS kalau terkena kepada batang hidung sendiri. CTS keluarkan gambar Mustafa Ali dengan isterinya, agar orang ramai boleh membezakan dengan wanita di dalam video berkenaan dengan isterinya yang sebenar. 

Tentang lelakinya pula, Wallahualam. Bentuk badan, gerak geri dan suaranya ada mirip-mirip Mustafa Ali. Tak pastilah sekiranya ada pelanduk dua serupa. Tiada juga penafian dibuat oleh tuan punya diri. Berbalik kepada alasan asal apabila cybertroppers dan bloggers pembangkang mengatakan bahawa kedua-dua di dalam video tersebut adalah pasangan suami isteri. CTS ada beberapa kemusykilan sekiranya wanita berkenaan benar merupakan isteri yang sah kepada lelaki di dalam video tersebut:

1. Mengapa lelaki berkenaan perlu melakukan hubungan seks di hotel dan bukan di rumah wanita tersebut? Memandangkan pada penghujung video tersebut ada dinyatakan wanita tersebut akan berpindah dari rumah yang disewa oleh wanita itu.

2. Kalau suami isteri, kenapa apabila hendak melakukan hubungan kelamin kena tempah hotel dulu?

3. Kalau suami isteri, kenapa lepas berhubungan seks, kena urut satu badan? Sesuatu yang normalkah?

4. Sebagai ulama besar PAS yang berdakwah kepada DAP melalui tahalul siyasi, isterinya sendiri tidak didakwah dan  boleh pula berpakaian ketat, seluar ketat dan tidak bertudung?

5. Kalau suami isteri, kenapa perlu 'dibayar' selepas berhubungan kelamin dengan isteri?

6. Kenapa duit bayaran kepada wanita berkenaan diambil daripada sampul surat dan bukan dari dompet? Duit ceramah tin milo PAS kah?

Mustafa Ali kena menafikan sekiranya beliau bukan lelaki di dalam video berkenaan. Rakyat mahukan jawapan. Rakyat mahukan pemimpin yang tinggi tingkah laku dan keperibadian akhlaknya.

42 comments:

Anonymous said...

ulang sekali lagi adik2, tahalluf siyasi. Bukan TAHALUL siyasi ye. tahalul tu cukur kepala masa buat ibadah haji ye. apasal bodoh sangat kau no. ptuii, nak pakai jargon agama sila tanya orang yang tahu dahulu ye.....

Anonymous said...

benda typo yg sibuk nak pertikaikan,,, byk soalan atas tu, mana jawapanya? takde kan? kahkahkah... bro kalau video boleh edit, dh lama keluar video najib vs altantuya/ziana zain walaupun video parody, tapi yielek, sbb mana boleh edit video 99.9% seiras..... kahkahkah skali lagi,,,

Anonymous said...

bro 12:31:00, you punya ayat memang power....tekedu pencacai PR..kahkahkah...bodonya punya olang..

Anonymous said...

hepp!!!diam diam MACAI tengah pikir nak SPIN cam mana ni....sampai lebam lah pipit klu boleh SPIN lagi...wakakakakakakakaka....

Anonymous said...

kesian bini stopa...Tok pa, mana lagi power,,lama ka baru punya...apalalu...memalukan..

raismazzadam said...

anon 12:21..tahalul tu betul bercukur tapi BAHALOL tu kau..inila perangai pengikut PAS terlalu TAKSUB PADA PEMIMPIN..yang SALAH TETAP SALAH WALAU DIA BERSERBAN..ITULAH IKUT NAFSU KAN DAH BINASA..KAU SEDAP UMNO LAK DISALAHKAN..PRU 13 BANGKAI2 PEMBANGANG PASTI MAMPUS

Anonymous said...

Kita mengharapkan PAS jadi pencetus kegemilangan ummah, tetapi sehingga kini apa yg kelihatan, PAS hanya sebuah parti politik yg penuh dgn segala macam nanah dan membahayakan ummah.

Anonymous said...

Pas parti sex maniac!!

Anonymous said...

Wooo! makan angin kat oversea tu! mana? Sweden? Norway? Scotland? Ingatkan puak2 Pas ni hanya makan angin kat Mesir, Jordan dan Saudi Arabia jer!!

usin said...

k la anon 12:21 am. kitorang betulkan balik. tahalul bukan, tahalufpun bukan. apa yg pas buat ialah tahyul sia-sia. itu yg benarnya. apa pas dpt bila berintim dgn dap. dapat islamkan kit siang, islamkan guan eng, islamkan karpal? setakat ini sia-sia lagi. apa yg pas dapat bila berintim dgn pkr. dapat video klip mustafa ali? samdol amk dah kasi taik kt pas, itu yg dapat. so, kesimpulannya ialah TAHYUL SIA-SIA. yg bahalol ialah.....(hehehe, ko la)...

Anonymous said...

Kesian tengok dia nie.. http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10151392818476840&set=a.10151324968561840.1073741825.16194831839&type=1&theater ..kurang kasih dan perhatian...orang takmau dok sebelah dia...nak tengok pun klu boleh takmau...kesian muka pun kelat ja...Tkpelah pemimpin zuhud kan...komen pengikut punyalah nak kipas...tapi, hakikatnya..Allah sajer yg tahu...udah2 ler tu atok yer...Nak pi Putrajaya boleh sangat2...pi masjid pon boleh, pi taman putrajaya pon boleh sangat nak dating ngan bini boleh boleh....dengan cucu pon boleh...teringin sangat kan nak pi...hah, pi lah Putrajaya...kitorang pon pi sana takde bayar sesen pun...siap dua tiga pagi pegi pon tak kena marah...

Anonymous said...

Mustapa...mustapa...don't worry mustapa...

Anonymous said...

Jangan biarkan video mustafa hilangkan video anwar dgn mahasiswa. Ni semua kerja PKR yg cuba utk alih perhatian umum terhadap Anwar. Mustafa mungkin bersama isteri kedua, dan UMNO lah yg bakal dijadikan kambing hitam akibat sebarkan. Ini kerja org dalam PR yg terdesak utk alihkan perhatian dari Anwar

Anonymous said...

PAS hanya sebuah parti politik. Didalamnya terdapat manusia belaka (bukan malaikat, bukan nabi), yang mana tentu mudah terpedaya dengan 3TA, i.e. HarTA, takhTA dan waniTA.

NikAziz pun terpedaya dengan harTA dan takhTA ( waniTA dia dah ada kat rumah, safe dah dia)

Anonymous said...

tak paham la aku...bini tok pa ni... lawo dari minah dlm video tu, elok bertudung bagai...tak paham!!

akulah69 said...

Bro...sbb tu nak tuduh org brzina kena ada 4 saksi yg adil. Allah Maha Mengetahui. Sbb tu tak da dlm Quran benda2 lain boleh guna sbgai bukti. Allah SWT tahu dah teknologinya boleh diubah. Acu tengok Mythbuster dlm Discovery Channel Astro, bagaimana boleh create topeng muka sebijik seprti yg kita nak. Tak yah bedah plastik pun. Tengok bagaimana Erra Fazira digemokkan dlm satu filem. Tengok cm mna dinosour dihidupkan oleh spielberg. So semua itu dibuat. Ni stakat muka mustafa, muka anwar... Semua boleh buat bro. Satu lagi klu lu Islam bro, hentikanlah kerja yg Allah laknat ni.

Anonymous said...

tuan akulah69,
tak palah kalau dinosur pun boleh dihidupkan, gambar tok pa tu memang gambar hidup pun...pasai apa bodoh sangat dia sampaii tak nak nafikan..kalau tak buat cakap terus terang tak buat...ini diam "saya serahh kepada peguam" ..apa bro...guna otaklah bro..jangan dibiar tabiat kau tu yang sentiasa dihati kata orang tak setuju dengan ko adalah pelaku fitnah..macam macam lagi...semuanya tak baik,,,puak sendiri saja yang baik...

Anonymous said...

Sape org yg tau tu? Stopa ali? Puki tau la natang tu.. kah kah kah

Anonymous said...

"Kejadian ini berlaku 2 tahun yang lepas" Mustapha Ali kemudian letak jawatan. Dengan kenyataan ini maka terbukti pendedahan tersebut bukan fitnah. Kalau tuan punya badan sendiri dah mengaku apa lagi point PAS2 bahalol nak cakap. BAHALOL SIYASI dengan DAP.

Anonymous said...

PUAK2 PAS DGN PKR JGN CAKAP AGAMA LA.. JGN CUBA NAK AJAR ORG, DIRI SENDIR PUN TAK BETUL INI ADA HATI NAK AJR ORG LAIN TENTENG KEBAIKAN... AKU MALU TGK VIDEO TU .. MALU LA KAT ANAK BINI CUCU DIA .. DAH TUA DAH ...

Anonymous said...

Hahahaha,
Dah abis modal UMNO ni...
Aku nak tunggu pulak video Husam Musa dan Saifudin Nasution pulak.
Tidak pun Dr Mariah dan Zailah dari Muslimat PAS,
Amacam UMNO buatlah cepat sebelum 5 Mei ni..
Kalau dah lepas 5 Mei jangan harap ada orang nak bayarkan. hehehe
Ohhh.. Macam ni filem Malaysia boleh kalahkan Hollywood lah!!!!

Cirix ViL said...

Betul ke Stopa ni?

https://rapidshare.com/files/1847896289/PAS_pon_Bolehlah.avi;6CFCCBF3B72738B408A6BA132D4E0E3F

Anonymous said...

dosa salah sebutan tak setanding dosa zina..tak payah la nak tunjuk pandai..

Anonymous said...

Alamak belagaknye setad 12.21 ni.

Anonymous said...

betulatu..sapa lg..ngku jela.

admin said...

Apara...yang dalam video tuh yang pakai spenda putih macam spenda bujang lapuk, yang sedap menghenjut tuh sebenarnya
Kolonel Sanders la..

Anonymous said...

khas buat akulah69...

kalau cam tu usah percaya semua video la..

x adil sangat, bila kena geng sendiri, usah percaya, bila bukan geng bukan main hentam.

Najib-Altantuya sampai la x dak sekeping gambar pun...(yg ada cuma gambar super impose paling bangang Tian Chua) yg tu hangpa pusing bertahun2 sudah. Dah bergunung2 pahala Najib dapat x mau cerita pulak.

Bukak mata, bukak minda la.

Anonymous said...

Kepada PAS,DAP & PKR. Korang semua akan hancur dlm PRU13 oleh silent majority. Korang nampak macam kuat pasal stupid minority ramai. With due respect, kawan2 otis aku yang sokong PR ni semua jenis manusia sanggap dan IQ rendah. Konon sokong PR, berangan nak beli kereta mewah (tunggu harga turun katanya) tapi bab kerja...zero...dan inilah the general mentality of PR supporters...low class (3rd class mentality)...

Bak kata WARIS....baek poie mampuih....

1. PAS tak relevant lagi buat umat islam Malaysia.(Cuba bagi satu benda yang PAS betul2 intelligent? Takde kan....aku cabar orang PAS bagi aku satu je cukuplah, tak payah banyak2, pasal aku rasa memang takde)
2.PKR Parti takde hujung pangkal...(Kalau Anwar sendiri kata apa hebatnya Melayu...aku nak tanya PKR, berani ke Anwar buat statement yang Cina boleh jadi Perdana Menteri...aku nak budak2 PKR tolong jawab sikit)
3. DAP parti nak hancurkan melayu....(Ini tak payah ceritalah....jelas)

Seburuk2 BN, Melayu & Islam terbela. Itu yang penting. Lantaklah orang nak kata UMNO racist...sememangnya UMNO is racist Party...UNTUK ORANG MELAYU & ISLAM - and That is a FACT...so what???, Apa nak takut. Kenapa nak jaga hati bangsa lain sangat? So far masa Tun Mahathir jaga Malaysia...ada Cina & India mati tak makan?

Kau tengok list 10 richest man in Malaysia, berapa kerat orang Melayu? Apa yang cina dgn india nak bising sangat? Ada melayu merusuh tak masa tengok list tu? Takdekan...so...apa nak kecoh2.

Selama ni pun kita semua Melayu Cina India hidup dalam rantaian ekonomi yang seimbang. Melayu dapat project, sub kat cina dengan india jugak...so...apa yang kecoh2.

Sebenarnya apa yang PR perjuangkan, really takde substancelah. Selangor...apa jadi? Sejak PR menang...aku tak nampak (seriously) apa2 pun perubahan positif. Aku duduk Selangor, aku taulah. Kalau ada pun, program2 syok sendiri PR. Anwar jadi penasihar ekonomi. Apa kelayakan dia? That is the problem...


Anonymous said...

Sokong anon 2:00 am. Hidup BN!

Anonymous said...

Sokong PR setakat nak harga kereta turun jer? Ini la jenis otak lembap. Sanggup bangsa dan agama dijual demi harga kreta. Semoga Allah beri petunjuk kepada mereka. Sedarlah wahai bangsa ku sblm terlambat dan sblm anda semua menyesal tak sudah.

Anonymous said...

Sahih itu bini no.2 pok sepender besau...kaka...sian pok nik and da gang..jgn salah pakai serban pulak..jln terbaik mngaku aja kalau brsalah..dn brtaubatlah kpd Allah..jdlah org mukmin yg terpelihara dan dipelihara ALLAH

Anonymous said...

PKR-di akhir zaman ini mmg umat Rasulullah saw akan hidup di zaman fitnah...wahai saudara ku sekalian..sama2 lah kita lembutkan hati dan berfikirlah berlandaskan agama kita yang suci...sayang dan cintanya Rasulullah kpd umatnya x terhingga..namun umatnya sayang sekali kdg2 terlupa akan kasih sayang ini....bukalah mata...dalam menentang pemerintah yang tidak berlandaskan islam terang2 perlu ditolak..pemerintah yang hanya bermodalkan fitnah untuk meraih perhatian rakyat dan sokongan rakyat...pemerintah yang menggunakan wang rakyat...rakyat ibarat hamba...bekerja siang malam..namun hasilnya bnyak org lain guna...hanya sekadar memberi BR1m dan kemudahan yang lain apabila duedate election dh nk hbis...hehe...padahal sebenarnya dr dulu lg..50 thn merdeka..HAK RAKYAT SUDAH LAMA DAPAT...ini..baru nak buat itu ini...bukalah mata sahabat2....bukankah itu hanya jalan terakhir mereka...untuk meraih rakyat seperti anda semua...negara luar sudah lame memeri pendidikan percuma..minyak murah..sedangkan kita negara pengeluar..minyak mahal....hehe..dipergunakan bukan...anwar is the best pemerintah!..die bijak dan telus..bukan die nk menjual melayu dan islam sahabat...bukalah mata sahabat..sampai bile BIRU nak gunakan kita..nak gunakan hasil kita...alamak...apabila sahabat2 mencaci ulama seperti Tuan Guru Nik Aziz..maka hilanglah satu keberkatan negara kita...tapi..memang sedih..dan hakikatnya..di akhir zaman ini..umat ialam sendiri akan mengutuk ulamak dan Islam..maka benarlah apa yg disabdakan rasulullah...umat Islam yg benar2 Islam..muslim akan teraniya...dan menjadi seperti orang dagang...akan di hina..di seksa...di cerca perjuangan mereka..alangkah sedih bukan..jom sahabat2 yang saya sayangi..cuba kte berlembut hati..dan berfikir sebentar akan Rasulullah saw..dan agama kita...kita asyik bergaduh...bngsa lain pun suka..kita pom x nak cina or india memerintah negara kita....nanti azan pom xdapat...sahabat...dalam PKR..kita ade pemerintah melayu dan ulamak yang terbilang...walaupun DAP mengeluarkan sedikit isu kontroversi...tetapi anwar sudah kata..itu akan diselesaikan sahabat..sahabat semua...org Islam d akhir zaman adalah umat dagang...akan terasing..dihina..di cerca...pki kopiah,tudung labuh,jubah,purdah d anggap paleolitik...ketinggalan...padahalnya...unsur2 yahudi telah lama menyerap dalam diri manusia..x pakai lngkap pom..dedah sane sini d anggap yeah! hebat!...apa itu..bukankah ianya seperti manusia zmn batu yg a pakai ape2...itu sbnrnye mereka lebih kolot..dunia sebenarnya di tipu dr segi ekonomi..pemikiran oleh puak2 yahudi...sahabat..bgnlah dari tidurmu...perjuangkan agama Islam...dunia adalah neraka bg org Islam dan syurga bg kafir..namun akhirat yang kekal abadi adalah syurga bg org Islam dan neraka bg org kafir...betapa rmi si kafir merayu pd Allah agar di beri peluang hidup sekali lagi untuk beramal kerna tidak tahan di neraka kelak...wallahualam...I COME IN PEACE....SO PLEASE RESPOND ME BEHAVELY...LOVE U ALL FRIENDS...(alangakah lagi bagus umno berubah dan bersatu dgn pas..)-all malay n Islam...xde gaduh2..

Anonymous said...

Yg BAHALOL tuan punye blog ni....cinta kan alif, ba, ta konon...tahalluf la BAHALOL....UMNGOK kalau tak cakap nampak BODOH...Kalau cakap lagi nampak BODOH...

Anonymous said...

Bila kena batang hidung sendiri, mcm2 fatwa keluar, xelok mengaibkan orang lah mcm2 lg lah...Tok Stapa... Awak tue pemimpin Parti yg gunakan nama Islam. Kena jg la akhlak tue, jgn nak sedap ko jer... Bila dah camni sibuk la kata UMNO yg buat... Dah tau awak tu Orang Politik tapi perangai mcm nie...hampeh!!!!!!

Anonymous said...

Pilih Anwar !!! Uish buta mata dan hati betul korang nie.. tu terang2 dlm video China Doll Anwar dok sedap2 sedangkn isteri dia dok taat setia korang nak angkat lg mmg korang nie xdpt hidayah dari Allah. Isu perut buncit jd hal? mmg le lelaki kalau ketatkan talipinggang dgn seluar yang agak ketat akan menampakkan perut yg kempis...xkan xpernah cuba kot hehe..cuba2 kempis le slim gitu hensem..Aku ingat nak tabik le pemimpin Pas xda kes salahlaku rupanya aku yg salahtau...bila tgk video kencang setiausahaygdiagung2kan tu..dahsyat korang nie memalukan tuanguru je..bnyak duit tu dok labur tepi katil.. bijak2 depa nie berlakun..masuk TV3 le berlakun dok kutuk sgt.. padan muka ahli2 korang..kalau aku malu sgt2 terus keluar parti le aku..malukan Islam je ckp xserupa bikin...hampehhhh

Anonymous said...

Kalau nak tuduh org buat video palsu.. Kena ada saksi tak? kalau takde saksi tuduh UMNO buat video stopa Ali rasa rasa dapat pahala ke dapat dosa?

Anonymous said...

Alangkah indahnya bahasa penyokong PAS. bahasa bodoh bahlol ni semua ada ke Rasullullah ajar wahai pengikut PAS yg beriman? Ini kah bahasa yg di ajar dlm PAS? Masya Allah bawak bawak beristighfar... Cuba banyakkan beristigfar ya dr berkata bodoh bahlol.. Allah marah, Rasul marah, tok guru Nik Aziz marah, Tuan Haji Hadi pun marah kalau dia tau pengikutnya berkelakuan begini...

Anonymous said...

Abih tu kalau dah mcm tu punye cetek pikiran...tak kan nak kata cerdik...kalau tak cerdik, ape lg kalau bukan bodoh..ke BAGHAL..?

Anonymous said...

Pandai pulak ko cakap rasulullah tak ajar...abih tu Yg rasulullah kata Jgn buat fitnah, umngok buat jugak..tak ada pulak ko sebut...selfish la ko ni..low class!!

Anonymous said...

Cuba tanya isterinya. Apa komen bini stopa spender dalam kes ini? Isteri mana yang tak kenal suami (",)

Anonymous said...

Anon 2.00 am betul. Nak sangat jaga hati bangsa lain, bangsa kita berpecah, lemah dan jatuh martabat bangsa sendiri. Kita mestilah mendahulukan agama, seterusnya bangsa dan akhirnya negara. Bangsa terletak lepas agama kot. Bilalah melayu nak bersatu. Bangsa lain pun sebenarnya bukan kisah pun tentang bangsa kita. Bila dah dapat kuasa, kompom sedikit demi sedikit bangsa kita terkebelakang. Pastu puak2 ni barulah nak sedar. -Malaya ku gagah-

Fairuz Rahman said...

Rasullah s.a.w x ajar tapi rasulpas ajar

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates