March 2, 2013

21 Ostazah Sesat PAS @abby_abadi112 Memfitnah PM @NajibRazak Berada Di Konsert IM4U Tengah Hari Tadi


Inilah saja taraf pemikiran longkang, hati busuk dan penuh dengan hasad dan dengki juak-juak jadian PAS. Diharap Arbaiyah atau Abby Abadi dapat berjumpa dengan Perdana Menteri sebelum menghembuskan nafas terakhir kerana dosa memfitnah secara terang dan nyata. 

Pada masa perempuan berkenaan menaburkan fitnah bahawa DS Najib sedang berada di Konsert IM4U, Perdana Menteri bersama isteri DS Rosmah Mansor sedang berada di Lapangan Terbang TUDM Subang bagi menyambut ketibaan jenazah dua anggota polis komando VAT69 yang terkorban di Lahad Datu. 

Bertudung litup dan memakai nama samaran di laman sosial Twitter sebagai "Mencari Redha Allah" sedangkan mulut busuk seperti longkang dan setiap hari menabur fitnah. Di bawah disertakan beberapa lagi gambar PM DS Najib Tun Razak yang perempuan musibat itu kata berada di "Konsert IM4U".



21 comments:

Anonymous said...

ustadah nie mulut bawah dah lama tak kena suap sebab tu mulut atas cakap merapu

Anonymous said...

ustadah nie mulut bawah dah lama tak kena suap sebab tu mulut atas cakap merapu
dayandayak@ymail.com

MELAYUJATI said...

Merapu meraban apahal ye si Arbakyah ni, dah tak siuman ke? semakin kita tak layan semakin galak dia memfitnah....semoga dia sedar akan kesalahannya itu, aminnnnnnnnnn

Anonymous said...

Orang yg menfitnah pasti terima balasannya

Anonymous said...

betina sial mulut yang macam puki anjing

Anonymous said...

ustazah ni tak tau ke... kan lebih baik diam... da tak pasal 2 dapat dosa kering... tengoklah dulu bila dia menyerang norman hakim... sifat sabar tu kenalah ada.

Anonymous said...

camni ke ostazah pas? tak habis2 buat fitnah..mencari murka Allah..memalukan sungguh pas ni!!

Anonymous said...

ustazah nie kalau tak memantat tak senang duduk

Anonymous said...

Mslh ostazah neh suke cakap gune mulut bawah sbb tuh yg kuar pon haring dan berbau...

patot sgt kene cerai dgn Norman...kalo x ia cume mgaibkan suaminya shj....

Anonymous said...

Inilah hasil fanatik AJARAN SESAT..Fitnah ikut sedap mulut dia...Nowonder kena tinggal. The truth will always prevail,mula2 masuk jadi ahli Pas miss ticket masuk Syurga...setiap saat menabor fitnah takut tak nampak Jalan ke Syurga.

Anonymous said...

mulut bawah dia nak ice cream kot?

Anonymous said...

Dia layak jadi GRO Pas.

Anonymous said...

sumbat kt mulut dia lg bgus ....mgkin blh syp kot...hahaha bdo punye ostazah

Anonymous said...

Takut bila mengenang balasan yg akan menimpa ustazah sorg ni..

Anonymous said...

MAK JAN NI LAMA TAK DAPAT BATANG, TU SEBAB MEROYAN MEMANJANG

Anonymous said...

masa untuk kerajaan memikirkan semula penggunaan akta ISA..sumbat aje si JALANG ni dalam jel mengikut akta HASUTAN..menteri AMARAN YG ntah brapa juta amaran yg dia cakap sila letak jawatan!!!

Zack said...

DS Najib yg ziarah jenazah tu klon. Ni semua kerja UMNO.

~Alasan PAS~

Anonymous said...

semua isu dia nak cakap. nak tunjuk pandai. itulah dia orang yang dangkal otak, sekolah tak habis. kalau pandai sangat masuk calun pilihanraya tengok hang boleh menang ka tak. arti suam kuku.

Anonymous said...

Abby Ababi memang bangsa bangang, bangang dan sebangang-bangangnya...

Anonymous said...

bertutup di atas manakala di bawah bogel... ternganga luas...

Anonymous said...

ustazah Iesen L..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates