March 16, 2013

12 Dalam Kepanasan Video "Aksi Si Raja Goyang", Anwar Ibrahim Bertemu Anak-Anak Muda Hari Ini! UMNO Juga Yang Salah?



Dalam keghairahan seantero dunia memperkatakan mengenai video "Aksi Si Raja Goyang" yang menyerupai tubuh badan dan wajah Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim, Ketua Umum PGayR pula hari ini telah mengadakan pertemuan dengan Anak-Anak Muda yang dinamakan Dialog Anak Muda Bersama Anwar Ibrahim - Meet Anwar". Pertemuan ini diadakan di One World Hotel, Bandar Utama bermula jam 2.30 petang.

Beberapa ahli politik PGayR kelihatan di dalam majlis itu seperti anaknya sendiri, Nurul Izzah, Elizaberth Wong dan Rafizi Ramli. Suka benar Anwar Ibrahim bertemu dengan Anak-Anak Muda kan? Mungkin pertemuan ini merintis jalan untuk temuduga Pembancuh-Pembancuh Kopi yang baru kot? Namun CTS terkesima dengan Makcik berbaju biru di dalam gambar di atas. Mungkin anak muda mengikut perkiraan PGayR termasuk sekali Makcik itu sekali ye tak? Lagi satu, kalau apa-apa berlaku kepada anak-anak muda tersebut, janganlah pula UMNO dipersalahkan. Sediri mahu ingat la.

12 comments:

Anonymous said...

Alasan biasa Anuar bersilat kah kah kah.
Kanapa katil goyang kena tanya Anuar!

You ulang I saman!!
You ulang I saman!!
You ulang I saman!!

Beginilah kalau hidup tidak bermaruah. Bersumpah lakhnat cara Islam le Anuar untuk membersihkan nama itu pun kalau berani!! Jangan hanya tunjukkan Kote Bengkok dalam bilik gelap je!!

Anonymous said...

lubuk jantan muda! Tajuk jer dah tau menyeleweng.

Anuwar bersama orang muda. Jangan berseorangan dengan dia... dia tengah cari pembancuh kopi atau pun pegawai diplomatik rahsia.

Ha ha ha. Manjang layan stim jer situa kutuk ni.

Anonymous said...

Maaf, hanya pandangan peribadi. Separuh dari bebudak tu nampak mcm jenis yg LBGT je. Memang sesuai benar dgn Anuwar. memang pasti mereka akan menyokong Anuwar habis-habisan.

Anonymous said...

budak-budak mentah yg jumpa nuar tu sebenarnya tak tau siapa dia tu. bercakap bolehlah, menipu pandai, hati jahat, pijak kepala orang untuk ke atas. apa kelulusan nya?

Anonymous said...

Kesian anak muda.

Mereka tak kenal lagi siapa si anwar ni..

Semoga allah sentiasa pelihara anak muda malaysia dari manusia durjana ni! allahu akbar!

Anonymous said...

Manusia yg kemaruk lubang depan blkg ni...memang gian & X senang duduk bila sehari Xdpt agaknya...utk selesai masalah...kote bengkok dia tu dikerat je bg anjing makan!!! Orgtua kutok ni Xboleh nk back off dah...sama lah mcm si bala...sbb dah byk sgt mkn duit zionis...nak Xnak kena teruskan juga agenda zionis wp dia tahu masadpn dia dlm politik dah hancuss...Malu seluruh keturunan yg bersangkutan dgn si tua gay ni...

Anonymous said...

Makcik baju biru8 tu ..mak kbudak muda yg ikutbsekali anak lelaki dia..sebab comel...sebab apa ikut.....dia mana percaya ,,raja goyang ,, tu... alang alqng sampai ambik gambar... ada gak bukti kalau apa berlaku....

Anonymous said...

Satu soalan Dato Seri!!!
Satu soalan Dato Seri!!!


Dato Seri sontot pungkok dia ka
Dia sontot pungkok Dato Seri



emenes

Berita dari gunung said...

Bisik ke telinga Tuan Guru Nik Aziz Menteri Besar Negeri Kelantan tentang Peringatan Allah mengenai Kaum Lut yang sebenarnya kekal relevan selama-lamanya. Itupun kalau ummat Islam betul-betul faham dan ambil iktibar. (termasuk alim ulama, tok guru, ustaz, lebai, yg berserban, bersongkok, bertopi, dan yang tak pakai apa-apa dikepala.)

Anonymous said...

Aku amat setuju sekiranya puak pkr, pas dan dap mengadakan sembahyang hajat dan bacaan yasin ... lebih-lebih lagi yasin 40. Amalkanlah selama 40 malam tanpa ditinggalkan walaupun semalam. Cukupkanlah 40 orang. Dengan ikhtiar ini InsyaAllah kita akan mendapat petunjuk. Memang teruk umno menfitnah anwar ... sebagai orang yang teraniaya mohonlah kepada Allah ... semoga Allah melaknat dan menimpakan bala dan azab yang pedih di dunia dan akhirat kepada pelakun yang melakukan fitnah tersebut ... sekiranya ianya bukan fitnah dan ianya adalah kebenaran maka mohonlah juga agar Allah menimpakan bala dan azab yang pedih kepada pelaku yang melakukan perbuatan tersebut. Doanya "Ya Allah sekiranya Anwar memang difitnah maka engkau turunkanlah azab yang pedih di dunia dan di akhirat yang tiada ubatnya kepada pelakun vidio lucah yang menyamar sebagai anwar, sekiranya memang Anwar yang melakukannya engkau timpakanlah azab yang pedih kepadanya kerana perlakuannya itu. PKR, PAS dan DAP mempunyai bahagian, cawangan dan ranting masing-masing ... syorkan agar setiap ranting membuat apa yang dicadangkan di atas ... tentu mereka bersemangat mahu melakukannya ... InsyaAllah doa anda akan dimakbulkan

Anonymous said...

Tak seriklah Kak Anne kita ni..sumpah laknat tetap tak nak buat.. yg dia boleh buat saman, saman, saman sebab dia tahu hukum dunia tak boleh hukum dia..

Anonymous said...

msa sy msih muda dulu pnh org lma2(oldtimer) bgtau...lau sekali dh rase main lubg belakng..kompom akan ketagih lbh dr lubng dpn..tu yg anwar tk sdar diri..dh nk mmpus tk tau nk insaf.....itulah dajal sbnarnya..perosak dunia..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates