February 19, 2013

10 Wow!!! Blogger Pakatan Dibayar RM3,000 Seorang Untuk Projek Sabotaj Media


Pakcik Kaya! Pakcik Kaya! Dahsyat betul bloggers di bawah Pakatan Haram ni. Untuk projek sabotaj media yang mereka namakan kumpulan mereka sebagai "Sabotaged Media Trooper", setiap blogger Pakatan Haram menerima RM3,000 seorang! Ini mungkin tidak termasuk dengan gaji dan elaun mereka sebagai bloggers pembangkang yang diterima setiap bulan selama ini. Mungkin kumpulan ini juga yang bersungguh-sungguh menceroboh sistem e-akhbar dan e-press Jabatan Penerangan Malaysia semalam. Namun mereka terlupa pelanduk memang mudah melupakan jerat tetapi jerat tidak pernah melupakan pelanduk. 

Dengan sistem canggih yang dimiliki oleh SKMM, berapa lama mereka boleh terlepas? Tunggu pendedahan seterusnya di mana kami akan membongkar peranan yang dimainkan oleh YB Zuraida Zakaria, Faris Musa dan Zakaria Abdul Hamid. Banyak sungguh ye dana yang Pakatan Haram miliki? Sampai boleh upah bloggers dan cybertroopers. Yang bangsatnya, guna dana Kerajaan Negeri Selangor melalui PKOM untuk membuat fitnah dan sabotaj sistem e-kerajaan. Ini baru elaun khas yang diberikan kepada bloggers utama. Kita tidak tahu berapa ramai cybertroopers yang diupah oleh Pakatan Haram untuk beroperasi di laman sosial Facebook, Twitter dan Youtube.

10 comments:

budak sri kinta said...

salam perjuangan, mohon jasa baik tuan utk pautkan blog sy di blog list tuan,
budaksrikinta.blogspot.com
terima kasih..

Cucu Tok Selampit said...

Sudah dipautkan Bro.

Media Shah Alam said...

Pasar bayaran untuk bloggers mereka aku dah tahu lama dah,tapi yang aku hairan BN yang membawa maksud Bank Negara hanya mampu panggil blogger dengar taklimat,selepas itu adalah duit minyak dengan lepas makan 4 hari.

Kalau BN di Selangor lagi lah dahsyat,blogger hanya berjalan sendiri kalau ada pun macam hujan di daun keladi.

RasyidZamri said...

Salam perjuangan sahabat..
Harap dapat pautkan blog baru teman ni..

http://rasyidzamri.blogspot.com/

Cucu Tok Selampit said...

Sudah dipautkan jua Bro Rasyid. :)

Semut Hitam said...

blog SH pun masih tak dipautkan jugak ke bro? Mintak tolong boleh yek...
http://semuthitam80.blogspot.com

Daeng Mappatoba said...

Duit tu kalo support org kawen lg bagus...

Daeng Mappatoba said...

Duit tu kalo support org kawen lg bagus...

Cucu Tok Selampit said...

Done Bro Semut Hitam.

Anonymous said...

lantaklah brapa meka nak dpt. kita ni dah nanah telinga dengar janji umno tapi duit xturun2 jugak. kata bajet 5ribu sebulan, 5 sen pun xnampak! atau ada broker dah tibai ke? mcmana nak syok kerja, anak bini lapar, sewa rumah sangkut, keta kancil dah lama kena tarik. faham2 la bro. malu ooo PR xbising2 kerja jalan!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates