February 20, 2013

14 Ratusan Ribu Membanjiri Himpunan "We Love Tok Guru" Di Dataran Stadium Muhammad Ke IV

Tarikh: 20 Februari 2013.
Masa: 12.00 tengahari.
Tempat: Dataran Stadium Sultan Muhammad Ke IV
Program: Himpunan We Love Tok Guru

Patutlah CTS tunggu dari tengah hari hingga ke petang, tidak ada satupun blog pembangkang yang menerima elaun RM3,000 sebulan dan akhbar portal nombor satu di dunia, Harakahdaily yang berani mengeluarkan dan mengemaskinikan gambar-gambar sambutan kepulangan Menteri Besar Kelantan dari umrah. Mana tidaknya, takkanlah mereka hendak memalukan Nik Aziz Nik Mat dengan gambar-gambar seperti di bawah? Yang datang adalah ratusan orang. Nak spin ambil gambar dari sudut manapun nampak sedikit. Kebanyakan yang hadir terdiri dari kaum muslimat. Banyak ini sajakah yang sayang Tok Guru?




14 comments:

Anonymous said...


salaam

pesanan saya kpd adik2 dan anak2 yg bergmbr dgn nik aziz (gmbr akhir)

adik2 dan anak2 jangan lah mendekati org tua yg di dlm gmbr itu

dia adalah seorang yg mengambil syaitan sebagai rakan

seorang yang menjual kalimah Allah kpd kristian

seorang zuhud yang berkereta volvo, mercedes, vellfire

seorang zuhud yang tidur di tilam empuk berbanglo mewah

bnyk dosa org tua ni dgn umat Islam. semoga dosa2 dia dgn Allah diampunkan

dosa2 dia dgn aku...itu utk habuan aku diAkhirat kelak


wasSalaam


Ayam serama said...

Mung tak tengok diairport Kale Chepo tu....ribu-ribu menasia berpusu-pusu dok tunggu TGNA situ. Jak pijak tanah serambi Mekah tu ..YYAAA!! Takbir.

Ambo rasa ni umrah pengabise yang kerajae Klatan dan taja..lepah ni Pok Nik dok drumah lah rehat-rehat wat ibadat...Boo Laa Weiii.

Anonymous said...

Boo La weeeeyyy

Bolawey

Anonymous said...

Bo la wei ...bo la wei..bo la wei...

bai bai tak garu....PAS dah expired....

Anonymous said...

Bagi meka nik ajis mcm koran buruk..nik ajs anggap nuar king taik tu..Allah for all..suci bersih. Mcm seluar dalam dia yg besor mcm sarung nangka heheheh, lawaknya..bekas tpm pakai seluar mcm heheh..

Wonderpet said...

Boo la weiii...boo la weii...

Anonymous said...

Gambar ni program lain...nampak sangat tipu.ingat org bodo ker...Kami anak muda tetap teguh dibelakang kepimpinan Ulama.

Cucu Tok Selampit said...

Anon 11:32,

Jangan jadi buta perut sehingga terpaksa manafikan kebenaran. Yang benar itu amat pahit untuk ditelan.

Anonymous said...

Anus 11:32pm buta peruk, kene baca doa pecah peruk kat anus 11:32pm camni...

Anonymous said...

balik umrah pun nak hebuh..kata zuhud ni..kata dulang paku serpih kata orang sendiri lebih..so u lebih teruk Hidup Najib..mis ros

Anonymous said...

Owner blog ne meme berok a.k.a Nate!!Jubo korok!!hakkptuihhhh

Anonymous said...

Salam,
setuju bro.. Zuhud apanya balik umrah mau ditunjuk2. Publish satu dunia, pastu nk doubled up publisiti buat dosa lagi- bg BR1M mcm bg binatang makan.. Astaghfirullah..

Jika benar org tua ini jd agama, awal2 lg dia kena larang pendewaan pd dirinya sejak dahulu. Manusia bila didewakan akan jdlah spt FIRAUN yg ZALIM dan ANGKUH!

PASLangsi said...

Pencacai penjilat Pork Nick hnye mampu mengelupor PANASS sambil mencarut2 maki.. mcm syaitan yg dibacakan ayat2 suci..

molek sgt le tu.. tok guru sesat.. hok baowh2 ni puloh kali sesat lah...

Anonymous said...

Agama bila dipermain2kan utk politik, main2 hudud beginilah balasannya.. satu masa kehinaan akan sampai.. belum lg mati manusia dh hina, mati nnt tktaulah mcm mana nk mengadap Allah.

Hentikanlah perkudakan Islam. Klu nk buat HUDUD buatlah dgn ikhlas, bukan utk jd alat ke PUTRAJAYA. Klu nk buat HUDUD mesti ikut jalan Islam..

Jalan Islam ialah jalan persaudaraan.. jalan kasih sayang..jalan tabiyyah dn dakwah.. jalan yg menyatukan ummat yg berpecah.

Tp jika pilih jalan syaitan, berkawan dgn syaitan dan musuh2 Islam, mana mungkin Islam akan ditegakkan. Maka syaitanlah yg akan masuk dan rosakkan.. itulah kesilapan PAS dan Nik Ajis yg terlalu taksub pd parti dan bencikan saudara dr UMNO.

Semoga jdkanlah pengajaran. kembalilah bersatu..buanglah keangkuhan, angkuh apanya parti PAS itu sndiri lemah.. bukan hebat mana pn. berapa sgt kerusi yg menang.. tp menyalak berdentum2.. UMNO tetap majoriti pd 2008 dlu.cuma Cina India berpakat tolak.

Insya Allah, bersatulah, Tuhan akan kuatkan kita sbg umat yg terbilang dan berjaya dunia akhirat..Amiin..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates