February 17, 2013

15 Giliran MP Serdang, Teo Nie Ching Pijak Tempat Sujud Umat Islam Dalam Masjid Untuk Beri Tazkirah


Gembira sungguh pak lebai-pak lebai PAS apabila seorang bukan Islam masuk masjid / rumah Allah, memijak tempat umat Islam sujud menyembah Allah untuk memberi tazkirah. Pak-Pak Lebai PAS siap membawa kamera DSLR untuk merakamkan saat-saat manis ini. Ahli Parlimen Serdang, YB Teo Nie Ching kembali untuk melanggar perintah Sultan Selangor agar tidak mempolitikkan dan mempergunakan masjid. Kali ini Teo Nie Ching kembali dengan berbaju kurung dan bertudung menutup separuh kepala. MAIS mana ye? JAIS mana ye?


Bukan main seronok pak-pak lebai bergambar seperti satu kemegahan. Lihat saja muka pak-pak lebai PAS di atas. Stim semacam saja muka tengok amoi masuk masjid. Ada sesiapakah yang bertanya adakah amoi ini suci daripada hadas kecil dan besar sebelum masuk ke dalam masjid? Ada sesiapa yang bertanya apakah tajuk tazkirahnya? Tidak bolehkah diadakan di luar masjid? Si amoi ini sudah beberapa kali menggunakan surau dan masjid. Sudah berjayakah pak-pak lebai PAS mentarbiah si amoi ini untuk masuk Islam. Atau adakah beliau sekadar mempergunakan pak-pak lebai PAS untuk menghina Islam? Bodoh piang pak-pak lebai PAS ni.

15 comments:

Anonymous said...

Terdapat beberapa kesalahan yang dulu PAS kata salah dan haram sehingga menjatuh hukum kafir...

1. Bekerjasama dengan orang Kafir
2. Mengangkat orang kafir sebagai pemimpin
3. Mengangkat orang perempuan sebagai pemimpin
4. Membenarkan orang kafir memberi ceramah dalam masjid.

Tapi jangan bimbang, saya yakin tok-tok guru PAS sekarang ni tengah tekun mentelaah kitab untuk menghalalkan perbuatan ini.

Anonymous said...

Meh kite bersangka baik....Pak Lebai lemboo neh dah check cipap nyonya neh n konpirm 'bersih'....

Cer kalo UNMO/Bn yg jemput kafir n bag tazkirah dlm masjid....bagai nak terbalik Malaysia puak2 depa menyalak mngutok yg UMNO sesat....

Pasai gilerkan kuasa sgp agama di jadikan taruhan ....ape punyer lembbooo lobai2 PAS neh...

Anonymous said...

kenapa pak lebai tu tak tanya, amoi ni masak/makan babi tak, ada bela anjing tak ?.....

takkan le pak lebai nak jawab, babi tu dah sembelih jadi halalaaaa.

Anonymous said...

Ahli Amanu same Cucu Otok Sempit pon lemboo jugakk...tak gi smyg Jumaat ke? Ke gi Sogo? Tgk Kat masjid Negara la..
Salah ke Amoi Korea, Amoi Jepun masuk masjid pas smyg jumaat? Konon pijak tempat org Islam sujud? Lagi piang mcm ni punye pendapat...nak harap ahli Amanu pi masjid, surau, dgr ceramah.? Pi ICity boleh la...

Anonymous said...

ese urang luar kl tapi ado jugak pogi sana jarang jarang, ese tengok kat mesjid yang di cabang sei gombak/sei klang tu mak eh gitu ramey urang kapio masok dalam mesjid tak salah apo apo pon, tak nampak pulak ada polis halau ka tangkap ka orang kapio yang masok masjid tu. camano ada pompuan cina dalam kadaan terkawal aman tenteram datang ke masjid kita patot halau pulak. TAK PATOT -anak Lebay

Anonymous said...

Orang pas hanya layak jadi pengikut.... Ketua nya DAP....Orang Lelaki PAS yang layak jadi ketua dah pupus....

Anonymous said...

wah, nampaknya bagi orang pas, yang pergi sembahyang di mesjid tu hanya orang depa saja. yang shopping pada hari jumaat terutama pompuan kat sogo tu semua ahli umno. yang pegi mekah semua orang pas. yang masuk neraka semua orang umno. bodo macam taik. busuk macam bangkai. itulah penyokong parti megah perasan pas

Anonymous said...

Asyik pakai baju kurung yang sama ja. Dia ada sehelai saja kot.

Anonymous said...

Ini orang UMNO nak jawab pada pencacai setengah masak yang bagi pendapat bodoh, saperti"1....tak gi smyg Jumaat ke? Ke gi Sogo? 2.ese urang luar kl tapi ado jugak pogi sana jarang jarang," Apa punya punya komen lah bro.! Abih, lu sudah interview ke semua jemaah masa tu, atau pun ese, ke esuk ke, dah jarang jarang poi, lu apa cerita.? Nak teguk bulu peliaq bro nicky "jual tanah" aziz ke wei.,atau pun si nelayan yang tak buat kerja , si berdolak dalih presiden parti ajaran sesat tu. Bagi lah jawapan yang macam ada orang yang pi sekolah sikit, memadai lah , .

Anonymous said...

Bab2 mencarut...mmg ahli Amanu handal...bravo Amanu..

Anonymous said...

Sume bnda dorg na jual....nama Allah pon da jual sbb ptrajya...naseb dorg blum pecat tuhan jewk lagi..kalo ta lagi haru jdnya..sdang aq yg jahil agama taw..kalo ta mnd wajib haram msuj masjd..ni kan plak kafir ni masuk..bodoh..aj kota damansra

Anonymous said...

Dah die punye Pee Em pon boleh jerkah HARAM JADAH depan org ramai...inikan pulak pecacai dia...samseng dgn mencarut tu la sinonim ngan Amanu...hidup Amanu..carut lg...

Media Shah Alam said...

tadbir

Anonymous said...

Ko memang BEBAL....org Islam mmg la kena mandi wajib...bukan Islam tak pakai la ayat tu..BEBAL!!

Anonymous said...

Hari2 org bkn islam lawat masjid negara...tak salah ke?...org umno femes dgn mencari kesalahan org lain..salah sendiri buat2 tak nampak~Org Ganu

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates