January 20, 2013

3 Speed Trap Summon Of The Year - 789 km/j!!

Pihak PDRM disarankan agar setiap saman yang dikeluarkan kepada pesalah-pesalah had laju agar menyemak terlebih dahulu maklumat di atas notis saman tersebut agar ianya tidak menjadi olok-olok di kalangan pengguna jalanraya. CTS tidak pastilah kenderaan Toyota Hilux seperti di notis saman di atas diubahsuai sehingga boleh mencapai kelajuan sebuah Boieng 747 yang hendak berlepas.

Published with Blogger-droid v2.0.10

3 comments:

Anak Muda said...

Ni keje tangkap muat la ni bro. Stok makan gaji buta. Typical penjawat awam. Bila dah jadi macam ni bolehla kuo alasan, " Salah sistem ni." Yang salah sebenarnya orang yang guna sistem tu. Sebab pakai sistem tapi otak penggunanya masih tak bergerak. Cemana Malaysia nak maju ?

Zakir said...

alo bro. bila bercakap tu behati2 la, apa ko ingat semua pnjawat awam mcm tu ke? jangan sebab sorang dua buat tahi ko hagol semua mcm ko jugak badigol.

Anonymous said...

memang pun salah sistem.

sedangkan parti yang kononnya paling hebat di malaysia ni kantoi kira2 dalam pemilihan...depa salahkan sape? salah sistem excel tuuuuuuuuu...

so?

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates