January 21, 2013

11 Pesuruhjaya PAS Perlis Pakai Porsche Cayman - Ini Mesti Kes Menabung Dari Kecil



Alhamdulillah, CTS amat gembira mendengar Wakil-Wakil Rakyat PAS yang mampu memiliki dan membeli kereta mewah. Antaranya Pesuruhjaya PAS Perlis yang juga merupakan ADUN Sanglang, Ustaz Hashim Jasin yang mampu memiliki Porsche Cayman. Bukan calang-calang orang yang mampu memiliki kereta mewah ini.

Inilah amalan yang patut dicontohi oleh pemimpin-pemimpin UMNO iaitu pemimpin-pemimpin PAS menabung dari kecil. CTS tak pastilah jika dengan duit gaji dan elaun sebagai Wakil Rakyat di Perlis mampu untuk membayar ansuran kenderaan berkenaan. Ini belum dicampur dengan kos penyelenggaraan, insuran dan lain-lain lagi.

Buat juak-juak PAS peringkat bawahan, teruskan usaha murni anda untuk menderma di setiap kantung derma di dalam ceramah-ceramah Pakatan Haram. Semoga usaha anda akan memastikan kunci ke syurga milik anda. Biaqlah hangpa naik motor buruk asalkan pemimpin-pemimpin hangpa boleh naik kereta Porsche!

11 comments:

Wonderpet said...

aku menabung dari kecik pon tak mampu pkai alphard nie kan pulak porche cayman...hahaha...mungkin dia menabung rm100 sehari..aku rm0.50 sehari kot..hahahahahahahah

Anonymous said...

Nnt ada plak dgr puak2 tu jwb,"rasulullah dl pon naik kuda terbaik..."aku dh kena...bl umno kaya,mst ckp rasuah,kroni... Tang geng depa kaya,pandai bniaga,pandai blajar,pandai buat projek...

Anonymous said...

ustaz, pasai apa pakai insurans konvensional..tukarlah kepada takaful...

Anonymous said...

PERGH...USTAZ...

ZUHUD GILEERRRRRRRR....

Anonymous said...

pakai loan apa... ada riba ke hu hu hu

Anonymous said...

bukti kerajaan BN zalim kepada rakyat...

Anonymous said...

berkat menabubg dari dana memali kot kah kah dana memali lesap mamat ni porshe 1 million beb

Mat Det said...

laju juga orang tua ni memandu 151KM/J, hu hu hu, boleh NFL ke, orang pas suka NFL kat bukit aman, ini tidak adil, ha ha ha

Anak Perelih said...

dia pakai AP yg dia dapat la.. harga baru RM100k.. kalau tak RM3-400k.. so kalau hangpa nak rasa pakai alphard ke apa ke yg mahal tu.. kana la pastikan BN tersungkur PRU13 ni

BTW kereta tu anak dia yg beli.. meniaga sara\ng burung walet yg dulu RM4k/kg.. tapi pasai noh omar punya pasai .. la ni jadi rm1500 - rm2000/kg sahaja...

btw.. AP tu dari dok jadi kertas AP.. baik dia jual kat anak dia.. boleh jugak dia buat modal bertanding PRU13 ni.. buat bendera, poster, banner, dan duit deposit calon pun pakai duit kan???

Anonymous said...

Anak perelih bangang,Porsche ni 1juta lbh lah ngok,bodoh hang,sokong punya pasai,klu dia kata Porsche ni 50sen,hang pun kata 50sen jugak, ngok betoi,..aku nk tanya hang mana duit memali,sape songlap,org org pas yg songlap

Bukit Gelugor Online said...

xpa2..ni mesti salah anwar ibrahim ni

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates