January 25, 2013

11 Pandikutty @anwaribrahim Kutuk Bapa Tun Dr Mahathir Sebagai Pencari Ular Di Kerala India


Anwar Ibrahim adalah seorang pengecut, dayus dan tiada telur. Sesudah beliau menghina bapa Tun Dr Mahathir sebagai pencari ular di Kerala, India, beliau tidak berani mengakui bahawa beliau keturunan India. Datuknya dari India. Itu fakta! Kesahihan beliau sebagai anak di dalam nikah masih menjadi tanda tanya. Komen-komen pembaca beliau seperti di atas telah dibuang! Inikah pemimpin yang diagung-agungkan oleh PGayR? Inikah prinsip keterbukaan yang beliau selalu laung-laungkan. Membuang komen di Facebook. "Block" orang di Twitter. 

Anwar Ibrahim seharusnya tidak malu untuk menjawab dari mana asal usul Datuknya. Siapa ibu kandung beliau yang sebenar. Dari mana asal usul isterinya Dr Wan Azizah. Di manakah mereka berkahwin kerana tidak mendapat restu daripada bapa Dr Wan Azizah. Apa Anwar Ibrahim ingat beliau boleh sembunyikan semua ini? Sebelum beliau ingin menghina orang lain, semak dan teliti dahulu segala kurap, sopak dan nanah di badan. Jangan suka membuka pekung di dada!

11 comments:

Anonymous said...

Datuk seri anwar

keturunan kamu pun dari kerala ,India

kasta yang rendah .jangan kutuk dr Mahathir

Anonymous said...

Annuar, hang lah jebon dan kamjat yang paling turrr dlam dunia. Hang ni cakap pandai, tapi kosong.

Anonymous said...

Anwar, kamu hanya membuka pekong di dada. Sudah pasti datuk dan bapa kamu amat kecewa dengan kenyataan kamu. Itu menunjukkan kedangkalan kamu.

X-files said...

Pak hang Mamak Brahim. Mak bini hang keturunan K-pop.

Hang sendiri pun ada banyak masalah DNA.

Apa nak jadi dengan keling sekoq ni pun tak tau.

Anonymous said...

MENYAMPAH AKU DENGAN PEMIMPIN MCM DIA NIH..

JENIS MANUSIA TAK SEDAR DIRI..KULIT MUKA TEBAL MACAM KULIT B.A.B.I..

Anonymous said...

Dia apa tau, balun chinadoll tau la

Anonymous said...

Iye ke datuk Tun M datang dari Kerala India, bukan dari Pakistan ke??? Kalau datuk Al-Juburi ni memang confirm la dari India, kalau Tunku tak bagi kerakyatan, aku rasa dari datuk dia bawak ke Ibrahim bawak ke Al-Juburi ni jadi porter angkat bag je la kat India tu....

Belum lagi Wan jijah, aku rasa jadi nyonya seksi jual sirih kat Korea tu je kot... nak jadi penyanyi, muka dah tua kerepot...

Anonymous said...

x kisahlah nuor ko nak cakap apa kat tun, x jadi kudis pun kat aku...yang aku pasti tun x meliwat jantan betina, tun x support israel, tun pernah pergi ke gaza atas kapasiti sendiri dan bahu tun pernah ditembak di bosnia semata-mata untuk menyelamatkan rakyat bosnia...KAU ADA???? kerja ko menjubur jer

Anonymous said...

dia tak sedar diri, datuk dia abdul rahman, memang sah dari india, niaga mee di bukit mertajam. dia pelingkup keturunan dia sendiri..

x bayan lepas

Anonymous said...

xpaham ak dgn anwar ibrahim ni...manusia apela dia ni...hm...

Anonymous said...

Anwar seorang yg bijak..dia jg petah berkata2..mnyusun ayat utk mjuburi haha..dgr saja perbualan die dgn mangsa nya di telefon .. Hahaha selamat mndengar.. Nk dgr kat mna..cari sdri!! Aku pcya tu mmg dia..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates