January 27, 2013

10 Panas Terkini! @rafiziramli Minta Maaf Secara Terbuka Dengan DS @Zahid_Hamidi

Terkini 7:45 p.m.:

Si bedul Rafizi Ramli di dalam Twitternya menuduh UMNO telah "hack" akaun Facebooknya. Suka hati kau lah Rafizi. Kena "hack" ke kena "jackass"? Kau ingat senang orang nak "hack" akaun Facebook? Setahu saya, kalau kena "hack" akaun Facebook, ianya mengambil masa untuk "recover" dan untuk mendapat balik katalaluan akaun berkenaan tetapi si bedul ini boleh dapat balik dengan cepat macam kilat. Agaknya Ketua Umum PGayR mengamuk sakan selepas tersiarnya permohonan maaf itu kot? Apapun bagus! Hadapi saman itu di mahkamah!


Posting Asal:

Kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa. Cakap siang pandang-pandang, cakap malam dengar-dengar. Baru beberapa minit yang lalu Rafizi Ramli telah secara terbuka di dalam laman Facebooknya telah meminta maaf kepada Menteri Pertahanan, DS Zahid Ahmad Hamidi dan seluruh anggota tentera dan menarik kembali tuduhan-tuduhan liar yang dibuatnya sebelum ini. Sidang media di Pejabat PGayR akan dibuat esok, 2.30 petang. Sebelum ini, Pengarah Strategi PGayR ini begitu angkuh sewaktu mula-mula DS Zahid memfailkan saman ke atasnya. Katanya di laman sosial Twitter:


Sekarang apa sudah jadi? Kenapa tidak berani menghadapi saman DS Zahid di mahkamah? Takut tewas dan dihukum sehinggakan tidak dapat bertanding di dalam PRU13? Teringat CTS satu adengan di dalam filem P Ramlee, Nujum Pak Belalang, "Kita beroleh kemenangan yang pertama!" Nampak gayanya fitnah ala Deepak akan menghantuinya seumur hidup!

10 comments:

Anonymous said...

saman je mangkok hayun bodo ni..

Anonymous said...

Aku sokong Hudud, potong lidah dia. Bukan calang2 Fitnah Dan berbohong dan dengan sengaja nak bagi askar membenci kerajaan. Jangan undur tapi terus saman si lembu RAFIZI.

Bagi tauladan pada yg hidup dgn kaedah politik 'character assassinations'.


Anonymous said...

Mudahnya nak tutup kes dgn hanya minta maaf. Dah fitnah merata satu Malaya pastu minta maaf, senangnya hidup. Teruskan saman sampai peringkat dia bankrupt supaya dia tak lagi sesuka hati bercakap tanpa fakta Dan bukti

Anonymous said...

Dato Zahid....proceed saje saman tuh...biaq dia tau betapa tingginya langit ...selama ini dia dgn geng dia mmfitnah mcm depa xakan mati n mngadap Allah S.W.T....

Hati kalo dah hitam,pakai klorox pon belom tentu akan putih kecuali dia TELAN KLOROK DGN BOTOI SEKALI..

Anonymous said...

Tau takut, baru dia tahu langit tinggi rendah

Anonymous said...

Datuk Seri (DS) Zahid Hamidi....

Teruskan dengan niat DS, lihatlah UTUSAN MALAYSIA...apabila kalah saman..habis dijaja seluruh MALAYA bahawa UTUSAN MALAYSIA penuh dengan berita palsu..

Mohon jasa baik DS teruskan agar surau-surau serta masjid-masjid dibawah seliaan PAS berhenti daripada terus mencerca ahli UMNO..

Anonymous said...

it's a hack guys, refer twitter rafizi.

Anonymous said...

Sebahagian Rakyat dah menyampah dan meluat pada pemfitna...dan sebahagian lagi memang hidup harian dgn memfitna...Ini merosakkan generasi mendatang...dan harus dihentikan ..kalau tidak Negara akan hancur..
Dia ni memang pakar pengeluar atau Ketua pengkederan pemfitna..hari ini dia minta maaf..esok beribu fitna menunggu untuk dilaunch...
DS Zahid perlu fikirkan kepentingan Negara dan sebahagian Rakyat yg dah meluat dgn pemfitna sebegini..Kalau DS pula yg tarik saman atau settle diluar mahkamah (mcm Anwar & Khairy) mereka akan spin yg datuk takut.. Rakyat akan lagi meluat dgn cara Datuk lalu give up..dan hilang semangat berjuang lawan fitna...
Saman terus ke Mahkamah..saperti motto tentera..Berjuang hingga titisan terakhir..
Kami ..Rakyat yg banyak bersabar selama ini akan merasa hikmah nya..apabila mereka yg suka memfitna didakwa...

Anonymous said...

kalau tak fitnah bohong bukan pembangkang namanya..sebab itu mereka masih wujud di Malaysia..

zack said...

Pembangkang perlu ada.
Tapi bukan pembangkang yang macam ini !

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates