January 26, 2013

11 Panas!!! China Doll Berseluar Pendek Hiburkan @anwaribrahim Di Pengerang





Gambar-gambar ini diambil di majlis jelajah Anwar Ibrahim bersama pengikut-pengikut PAS, PGayR dan DAPig di Pengerang. Seperti biasa kalau majlis DAPig, pastinya dihidangkan dengan tarian China Doll yang seksi. Lihatlah Pak Lebai PAS sebagai Pengerusi Majlis di belakang pentas. Lihat juga kekhusyukan Anwar Ibrahim menonton persembahan berkenaan. Pastinya beliau teringat kisah lalu beraksi bersama dengan China Doll.

Apa sudah jadi dengan Pak-Pak Lebai dan makcik-makcik bertudung di dalam gambar di atas? Sejak bersekongkol dengan parti DAP, semuanya jadi halal belaka. Inilah cara DAP mentarbiah juak-juak PAS. Tidak perlu secara kekerasan. Hanya buat majlis dan panggil mereka datang makan. Hidangkan China Doll berseluar pendek. Tersembol mata dan terangkat lebai-lebai. PAS semakin hanyut!

11 comments:

Anonymous said...

Dalam hati anuar berkata... macam pernah ku lihat cina doll ni.. tapi dimana ya...

Anonymous said...

Tektik tersirat DAP, saja nak perli Anuar, sebab tu buat persembahan cina doll, nak ingatkan dosa2 anuar dan menguatkan lagi dalil2 anuar tak boleh jadi PM malaysia, dan lebai2 bodoh PAS dah kena suap makan free terus jadi dunggu, sebab tu ikut telunjuk DAP aje..

Anonymous said...

Korang nmpk x blkg cina doll tu ade yg berketayap putih. Agak2nye...ape perasaan die waktu tu...... hhehheee... AKU RASA NK CEKIK2 ORG2 AJI2 YG MASIH XSEDAR2 LAGI DIRI DIPERMAINKN. Buat malu....dh bnyk kali ditunjukkn dgn tarian cmtu.....agak2nye...seronok mengatasi segala2nya kot.

Anonymous said...

Kesian pakcik tu.. mesti dia rasa terpaksa rela ... nsib baik gelap x nampak muka klu x malu pakcik sekampung.. hehe..

Anonymous said...

muka anwar nampak sangat tak bercahaya an sangat berserabut. nampak sangat tua pun ya jugak dan sangat tak bermaya

Anonymous said...

pak aji kat belakang tu tengah stim kot, maklum la barang baek beb...

Anonymous said...

Meme le...

Anonymous said...

Salah satu alasan PAS nak berkawan dengan DAP adalah untuk menarik cina-cina DAP mendekati Islam... nampaknya dah terbalik kot .... orang PAS yang terikut-ikut dengan budaya DAP....

Anonymous said...

Pak lebai pun manusia....dia ada nafsu macam orang lain....so what?

Ngkorang saja boleh tengok?
Ngkorang saja boleh stim?

Ini syurga dunia.

Anonymous said...

ape nak heran bro...
tok guru pope nika ziz penjilat tegar kote anu war..

tok guru paderi ajeade penyapu tegar air kote anu war...

umat2 tegar ajaran paspispus parti sapu segala sisa ajaran 1kote pope anu war....

makhluk paling jijik dialam dunia..

Anonymous said...

tegang urat saraf setan ni.....renung mendalam..sampai tembus pakaian amoi tuu...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates