January 28, 2013

7 Lagi Cerita Pasal Kek - Kali Ini Foto Paderi Dapat Kek "Yang Mulia Bishop" Dari Nik Aziz




Mursyidul Am PAS, Nik Aziz Nik Mat memang suka kek. Dapat kek. Potong kek. Beri kek. Serba serbi kek. Semalam potong kek. Hari ini semperna  menerima kunjungan Father Sebastian Michael Uskop, Roman Katholik bagi negeri Pulau Pinang, Perak, Kedah, Perlis, Kelantan dan Terengganu di hotel tempat penginapannya, Nik Aziz telah menghadiahkan kepada Father berkenaan kek! Lihat atas kek berkenaan, apa yang ditulis? Kpd: Yang Mulia Bishop, Dpd : Tn Guru Dato Nik Aziz, Mursyidul Am Pas. Sejak bila Father dianugerahkan "Yang Mulia"? Bukankah Yang Mulia digunakan untuk kerabat Diraja?

7 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Bacalah firman Allah s.w.t. dalam surah an-Nur: “Sesungguhnya orang-orang yang membawa berita bohong itu adalah daripada golongan kamu juga. Janganlah kamu mengira bahawa berita bohong itu buruk bagi kamu. Tiap-tiap seseorang dari mereka mendapat balasan dari dosa yang dikerjakannya. Dan siapa di antara mereka yang mengambil bahagian yang terbesar dalam penyiaran berita bohong itu baginya azab yang besar. Mengapa di waktu kamu mendengar berita bohong itu orang-orang mukminin dan mukminat tidak berbaik sangka terhadap diri mereka sendiri, dan (mengapa tidak) berkata: ‘Ini adalah suatu berita bohong yang nyata.’ Mengapa mereka (yang menuduh itu) tidak mendatangkan empat orang saksi atas berita bohong itu? Oleh kerana mereka tidak mendatangkan saksi-saksi maka mereka itulah pada sisi Allah orang-orang yang dusta.” (Surah an-Nur 24:11-13)

Anonymous said...

bila kena tang puak dia..habih semua ayat al-quran di keluarkan..bila depa menipu..siap sambut dengan takbir..nak menghalalkan penipuan..udah la tu..sila cermin muka sikit !!..

nasi kari

Anonymous said...

x thu pe aku nak kata, =.="

Anonymous said...

nk kato bndo ni tipu pn mugo Pok Nik ajim nipu dlu, mugo dio oyak sapo2 hok prnah cakul 1 tmpat tu, mako tnah tu jd hak milik dio... Tp last2 dio amik blako g bui ko CINO KAPIR!!! wat nyaknyo ore x abih2...

Amsyar Izzat

Anonymous said...

Mesti umno yang beri kek ini melalui bishop untuk menunjukkan bahawasanya nik azizi suka makan kek yang tak kira haram atau halal kek itu.Umno tidak tahu saka nik aziz yang nak makan Kek tu bukan nik aziz.

Anonymous said...

seram bila piki apa dah jadik kat niki ajis ni.... tu lah bila diberi amanah sebagai MB dan mursyidal tetapi tidak dijalankan sebaiknya....

Anonymous said...

owg tua nk mampus mmg cam2..!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates