January 12, 2013

17 #KL112 Calon-Calon Isteri Muslimah-Muslimah PAS











17 comments:

bayan said...

Salam,siapa yg ganas??? Cik Pek ,Cik Pek tanya lah dgn Bang Nuar ya,

Anonymous said...

Kenapa muka semua buruk-buruk? Lansung satu pun tak berkenan.

Anonymous said...

lawa dr rupa mak kau..ayah kau kawen dgn mak kau pun psl kena jadi pak sanggup...

Anonymous said...

AKAL ADA. TAPI TAK DIGUNA DENGAN BETUL..MOGA TUHAN CABUT AKAL MEREKA..

Anonymous said...

Muka huduh!

Memang x berkenan langsung!

Orang tua2 cakap, muka mencerminkan hati!

Tengok muka muslimat PASesat nih sorang2 macam tapir, konpem hati pun busuk!

Anonymous said...

Patut nya Kak Wan bawa sepanduk tu, di tuju kepada Abang Nuar.tu saje

zackotaraya said...

Hapuskan Akta Perhimpunan Awam ?
Supaya apa ?
Supaya cai2 PR boleh buat kacau sesuka hati mereka ?
X tahukah mereka peraturan biasanya mampu menyelamatkan nyawa ?
X tahukah mereka bahawa peraturan direka untuk melindungi manusia ?

Tatkala mereka berhimpun dengan aman itupun, dilindungi di bawah Akta perhimpunan awam. Kalau tiada akta, barangkalai muslimat2 itu tak berani untuk turun berhimpun sambil membuka pekung di dada.

Sedarlah.

Mansuhkan PTPTN. Rasanya anak2 muslimat itu semua mamapu bayar sendiri ataupun tak masuk universiti. Sebab tu mereka x tahu betapa orang2 melayu susah nak masuk U kerana keputusan cukup2 makan. Terpakasa bayar lebih unhtuk masuk U, lagi2 swasta. Bantuan pelajaran untuk mereka yang betul2 nak belajar sahaja.

Isu Royalti ? Oh ironik sungguh nik ajis. X tau nak cakap ape dah. mungkin dah terasa tiada pembangunan nak mintak duit lebih pulak. Mana Tabung Amal ?

Anonymous said...

kesian, tutuplah camana pon, tetap tak lawa...tutup hati yg busuk, busuk tetap terpancar kat muka dan mulut....muka pun penuh ulat jerawat....kalau zoom out, mesti nampak tu buruknyer....kesian

Anonymous said...

Ni semua betina2 SYIAH!!!!

Anonymous said...

PAKAIAN MUSLIMAH TAPI PERANGAI MACAM MUSIBAT !!! BODOH PUNYA MUSIBAT MUSIBAT. "HENTIKAN KEGANASAN KEATAS WANITA" KEGANASAN APA?


Muslimah Sejati.

Anonymous said...

Muka tak cun. Sambil buang masa cari calon la tu. PAS pun nafsu menggelegak gak...makin bertudung makin berdenyut P***

jijan mali said...

Satu pun tak berkenan, kena pulak depa semua ni spesis otak kat kepala lutut.

syababulmktabh said...

Nauzubillah, mintak simpanglah dr dpt betina2 mcm ni jd wife... Luar bertudung tp hati dan akal tk bertuhan, rosak!

Anonymous said...

Wajah xde Nur xde seri, akibat meletakkn diri pd golongan sesat. Suatu masa nnt bila umur mereka meningkat mereka pasti menyesali bila tgk blik gmbr ni..

Anonymous said...

Ayah ko kena sontot ngan Bang Nuar, mak ko kena paksa ngan BABI utk jadi mak sanggup

Anonymous said...

NI BDAK2 PEMBANGUNAN WANITA KELANTAN..

che long said...

Ingatlah sahabat-sahabat sekalian. Sungguh, setiap kata-kata dan tulisan anda akan menjadi saksi di akhirat kelak. Mencaci, menghina, mengutuk, membenci semua itu bakal menjadi saksi.

Ingat juga, kita hanyalah hamba Allah yang hina. Kita tak layak pun nak menghina hamba Allah yang lain kerana kita juga seorang HAMBA.

Sekadar peringatan dari seorang sahabat yang kasihkan kalian kerana Allah. Insaf dan taubatlah di atas gelaran-gelaran buruk yang kau berikan kepada orang-orang yang tiada berbuat dosa pun dengan kamu.

Wallahualam.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates