January 14, 2013

9 Gara-Gara Mahu Mencukupkan 100K Di #KL112, Pencacai Sanggup "Superimpose" Orang Atas Bumbung Stadium Merdeka!!!


Lihat gambar yang di"superimpose" oleh juak-juak Pakatan Haram. Gara-gara hendak cukupkan jumlah 100,000 orang di Himpunan Selamatkan Shamsidar #KL112 di Stadium Merdeka seperti yang diwar-warkan oleh pemimpin mereka, orang ramai terpaksa diletakkan di atas bumbung Stadium Merdeka. Lihat bulatan hitam dalam gambar. Mereka tahu Stadium Merdeka hanya boleh menempatkan 45,000 kurang lebih termasuk di atas padang. Jadi mana selebihnya untuk menipu Rakyat malaysia? Atas bumbunglah!

MasyaAllah. Mereka ingat Rakyat Malaysia begitu bodoh seperti mereka. Jangankan bumbung. Tempat duduk penonton semasa CTS berada di sana pada perhimpunan berkenaan juga agak usang dan CTS rasakan tidak selamat. Ini pula digambarkan monyet-monyet berada di atas bumbung. Kalau hendak berbohong sekalipun, berpada-padalah!

9 comments:

Mat said...

Nasib baik tak superimpose gambar cahaya turun atas stadium, kalau tidak... dah tentu cakap malaikat pun turun support Himpunan Shamsidar sebab Nik Aziz turun jugak.

Anonymous said...

Itu gambar luar stadium la bongok!

Wonderpet said...

kalaupon gambar tu betul,aku tetap tolak PKR dan DAP untuk memerintah negara aku yg tercinta..PAS boleh pkai lagi klau tukar pemimpin tertinggi diaorg untuk memerintah sbb nik ajis dah sewel,hadi awang dah mcm anjing,mat sabu cam kimak janji dicapati..dan byk lagi..hahaha...

komandomelayu said...

memang gambar pembohong cuba
tengok kat track tu knp kosong plak sedangkan kat rumput org punya ramai!

pandai pulak muka tak tau malu guna stadium merdeka- stadium ni dibina iijasa pemimpin korang ke umno???

Anonymous said...

Ramainya!!! Sejuta tuuuuu!!! Huahuahuahuahuahuahuahuahuahua

Anonymous said...

Anonymous said...
Itu gambar luar stadium la bongok!

Monday, January 14, 2013 2:17:00 AM

------------------------------------

Pi belajar la lagi, jangan jadi kaki kencing kat sini pulak...!!!!!

Anonymous said...

gambar luar stadium? kah kah kah

ko yg bongok sejak azali ada hati kata org lain bongok!!

kah kah kah

Anonymous said...

Inilah akibatnya bila Himpun Keldai Ramai2, bila tak cukup dia superimposelah.
Ada empat tempat lagi yg di superimpose...blh dilihat dgn mata kasar.

Anonymous said...

Haha sukalah Anon January 14, 2013 10:33:00 AM cakap...Himpun Keldai Ramai2...patut cakap Himpun Khinzir Ramai2. Takpe tahun depan kumpul Khinzir Ramai2 plak...sebab bodoh pun mcm khinzir.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates