January 3, 2013

7 Cara Mudah Zarina Anjoulie Untuk Membersihkan Nama - Sertai Ustazah Segera PAS


Pelakon kontroversi Zarina An-Julie Mohd Fahizul, 26 buat hal lagi. Beberapa hari lepas, beliau telah ditahan bersama kekasih beliau di kediaman mewah mereka di Damansara Damai. Pelakon dan model ini mengaku tidak bersalah di Mahkamah Majistret di sini, atas tuduhan memiliki dadah jenis eramin 5 seberat 0.6 gram. 

Pelakon penuh kontroversi ini ditahan bersama teman lelaki Mohamad Fakhruzaim Mohamad Fawzi didakwa melakukan perbuatan itu di sebuah rumah beralamat No C-3-10 Armanee Condo, Jalan PJU 10/1C Damansara Damai, dekat sini pada jam 5.30 petang, 30 Disember 2012.

Pelakon yang sama juga pernah ditahan dalam satu sekatan jalan raya ‘Ops Perayaan Tahun Baru Cina’ berhampiran Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), di sini bulan Februari 2012, dan disahkan positif dadah selepas menjalani saringan ujian air kencing.

CTS sebenarnya amat kesian dengan pelakon ini. Disarankan supaya selepas ini demi untuk mengubah persepsi masyarakat dan demi untuk membersihkan nama baiknya, Zarina disarankan agar menuruti jejak langkah kedua-dua rakan artisnya iaitu Abby Abadi dan Diana Amir untuk menjadi Ustazah Segera PAS. Sebelum bergelar Ustazah dan layak untuk mengeluarkan fatwa hukum hakam, perjumpaan dengan Mursyidul Am PAS harus diatur bagi menyucikan dosa-dosa yang lampau. Dan InsyaAllah, satu lagi Ustazah PAS dapat dilihat pada masa terdekat.








7 comments:

Anonymous said...

betol2 tu bro..pas semua cuci dosa, try lah ais krim dari hulubalang2 PAS atau PKR ke..baru btol2 jadi ustazah..ape dia...kite panggil malaun2 ni USTAZAH BEROKK SOKMO...

wonderpet said...

Hehe..

Anonymous said...

Angelina Jolie best ..tetek besar.

Anonymous said...

Pengaruh lelaki ni sebenanrya kuat. Kebanyakan hijrah pelakon2 perempuan ni sebenarnya berlaku setelah merasa kecewa kerana ditinggalkan lelaki seumpama "habis madu sepah di buang". Jika telah benar2 bertaubat dan ikhlas di dalam penghijrahannya maka kita akan dapat lihat pembawakan kehadapan agak sempurna. Jika tidak bertaubat dgn sebenar2nya dan penghijrahan tidak ikhlas maka akan sentiasa nampak kepincangan dalam urusan harian walaupun aurat sudah ditutup.

Zharif said...

mas0kla pas. Leh wat fatwa.

halim said...

Alhamdulillah. At least diorg ni bertaubat. Cumanya, penghijrahan diorg ni disangkutkan dgn PAS. Memandangkan segelintir manusia tak suka PAS, diorg ni kena kecam gak. Kalau diorg follow ustaz yg tak glamor (which is I agree) diorg tak kena hentam dgn korg kan?
Berdosa kita ckp PAS boleh cuci dosa walaupun bergurau sbb Allah je boleh mcm tu. Kadang2 kita buat lawak yg tak sedar benda tu boleh langgar akidah.
Sesape saje boleh buat fatwa asalkan dia cukup ilmu agama.

Anonymous said...

apa pula tak boleh kata pas mencuci dosa org???? bukankah kes yb bachok tu nik aziz tak marah atau siasatpun malahan yg jd salah org yg pergi memberitahu nik ajis pulak, cuba nak betulkan yb gila burit tu, JADI MEMANG BENAR POKNIK NI ADA TARAF PADERI PENYUCI DOSA ORG,

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates