January 3, 2013

14 Terkini - 10,000 Mahasewel Berkumpul Di Dataran Merdeka Semperna Pra #KL112

Hebat gerakan mahasiswa yang pro kepada Pakatan Pembangkang. Semperna Himpunan Rakyat Selamatkan Shamsidar yang bakal berlangsung pada 12 Januari 2012, hari ini, pada waktu ini, golongan mahasewel-mahasewel telah berjaya menghimpunkan lebih 10,000 orang (kalau tidak percaya lihat gambar) membanjiri Dataran Merdeka bagi mewujudkan momentum dan memberi isyarat jelas kepada Rakyat Malaysia betapa mereka sayangkan Shamsidar Taharin. 

Himpunan Rakyat yang terkenal dengan singkatan #KL112 perlu dilaksanakan bagi menjaga air muka Shamsidar Taharin, Anwar Ibrahim dan Azmin Ali. Lihatlah keletah bakal-bakal pembancuh kopi Anwar Ibrahim. Ada Safwan Anang, ada Adam Adli, cuma yang tiada di sini adalah mahasiswa-mahasiswa matang yang cintakan tanahair.






14 comments:

Anonymous said...

Ingatkn jual cendol je pakai lori kulu kilir,rupanya ada juga idea bangang mahasewel guna khemah berlori,senang nak berangkut,jgn lupa parking dlm petak kuning,..karang dgn khemah,lori berangkut ke dalam.

Aramak

Anonymous said...

Nasib baik bukan anak anak aku, kalau tidak kena tendang terjang..

Anonymous said...

ramai gila!!!untung la depa...

Anonymous said...

Tak ada muka bangsat lain dah, Asyik asyik bangkai-bangkai ni yang demo. Lama2 cina kominis pun akan ikut sokong bangsat-bangsat ni untuk ambik kesempatan menanam kebencian pad UMNO yang menharamkan Parti terorist komins ini. Ini yang mereka impikan selama ini..semaikn hampir tercapai dengan bantua adam adli celaka dan rakan-rakan lain

Anonymous said...

MUKA2 TU JUGAK..

TERBUKTILAH MEMANG PEMBAWA GENETIK PEROSAK.

KALI NI DAPAT BERPA UPAH MANGKUK2 SEKALIAN????

HEHE

Anonymous said...

menyemak jer duk kat situ.. buat malu kat negara... bukan matang sgt pun mahasewel yg dtg sini...setakat nak amik publisiti je.. blajar taktau ke mana.. hakkpuiih

helang said...

Hahaha idea bijak yg tak penah org bt. Buka khemah atas lori pikap. Mungkin ini yg diajar oleh profesor kangkung cara selamat utk berhimpun. Ini merupakan perintis kepada kemungkinan tentang kebangangan yg akan muncul nanti. Memang patot pon disepak terajangkan semua yg berhimpun tu. Menyusahkan org!

Zharif said...

Muak aku tengok mahasiswa yang berperangai macam ni. Mahasiswa yang suka gelar diri mereka matang kerana menyokong pembangkang. Mahasiswa yang sokong kerajaan dikatanya cetek pengetahuan. AKu dah masak dengan perangai ni. Kepala otak diorang dah dibasuh habis2 oleh juak2 pembangkang.

Anonymous said...

cakap la apa korang nak cakap...kami mahasiswa cuma menegakkan yg benar...

ARCHIGRAPHY IS MY SOUL said...

bagai menegakkan benag yg basah..g blaja la woi..kasi grad..hahhaa..

Anonymous said...

KAMI MAHASISWA?

AKU PUN MAHASISWA. KURSUS PROFESIONAL.

JANGAN JUAL GELARAN MAHASISWA.

WHAT A SHAME!

Zharif said...

soalan.
Apakah signifikan shamsidar kpada mahasiswa?

Anonymous said...

Boleh tolong jgn guna nama mahasiswa tak???...

Tolomg guna nama lain..contoh, mahasewel, pelajar atau budak budak.

Mahasiswa, ada ciri intelek, boleh berfikir, matang dan bukan lembu.

Apa relevan kes Shamsidar dangan mahasiswa??

Gunalah otak !!!!

Anonymous said...

Lawak lawak... pecacai anwar berahi sekali lagi berpakat menunjukan kebodohan mereka. Yg interview kat video tu pun Video mereka sendiri, nak tunjuk kononnya ada yg berminat nak cover story mereka. Golongan Mahasiswa sendiri dah menyampah, meluat dan getik pada pecacai-pecacai ini... asyik asyik muka tak laku ni saja la yg tersengeh sengeh nak cari populariti... macam GAMPANG!!! Yang menyokong hangpa adalah barisan syaitan dan iblis saja... orang waras tak akan dengar suara sumbang hangpa... bodo macam lembu !!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates