January 12, 2013

7 Anugerah Calon Remaja Terbaik Di Dalam #KL112

Tertera di bawah adalah beberapa calon yang telah disenarai pendek untuk memenangi Anugerah Remaja Terbaik #Kl112. Hadiah utama adalah berpeluang menjadi "coffee boy" kepada Ketua Umum PGayR, Anwar Ibrahim. Undian berdasarkan sms yang dihantar oleh pembaca ke nombor 55656. Berikut adalah senarai yang tidak menurut turutan.

1. Penyokong puak Syiah


2. Pembawa bendera Israel


3. Pengikut Kumpulan Gay Punk


4. Anak Muda Benci PM Sebab Hantaran Tinggi


5. Muslimah PAS?

7 comments:

ikrarpemuda said...

saya vote no. 2 hheheh..eh kena hantar sms ke?

Anonymous said...

No 1 -hantar ke Iran.
No 2 -hantar ke Palestin. Mesti lunyai kena belasah dgn Mossad.
No 3-hantar ke Amerika.
No 4-Haaaa. Yang ni boleh jadi kopi boyz bang non. Jual store kunyit, dapat habuan boleh buat hantaran kawin. Tak mampu kahwin pun nak salahkan orang. Ko carilah pacar dari seberang. Abg non ada experience. Dia tau mana nak cari.

Anonymous said...

saya nak undi no 4..
iktirafkan remaja nie sebagai remaja paling bodoh dan bernafsu besar tapi pemalas nak berusaha tahun 2013

Anonymous said...

no 5.
memang tabik spring,sanggup berjalan beribu km mengambil masa berhari-hari sehingga habis seluarnya koyak rabak,

Anonymous said...

Melayu Celaka Keturunan Yahudi tu yang bawa bendera yahudi. Kalau kat negara Palastin dah tentu kena sembelih hidup-hidup Mamat ni.

Tu lagi sekor Berok nak kawhin tak ada duit siap marah Najib sebab hantaran mahal. Tengok muka macam darjah enam tak habis tu pasal tak ada ibu bapa yang nak jadikan di calon menantu. Kalau jadi pun mungkin Anak Hantu...he he he Sekolah setakat darjah enam ada hati nak pikat anak orang lulusan U...kah kah kah Apa barang le!! Mamat Haprakkkkkk

Anonymous said...

Gambar no 1 dah kena crop. Gambar asal ada tong sampah yg penuh dgn risalah. Bdk ni pegang utk tunjuk risalah yg ada dlm tong sampa ni je. -dd

Anonymous said...

Semua di atas ada cita cita nak pakai BMW, nak kawin, nak dihormati sbg ahli punk, nak segala galanya dgn hanya petik jari. Kalau pakatan mng, pak guard gambar 1. Confirm pakai BMW.. Yg nak turunkan hantaran tu blm tentu kawin, sbb kalau dia bg hantaran 20 juta x tentu lagi perempuan nak apatah lagi kalau hantaran 20 sen. perempuan pun ada taste la!!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates