January 13, 2013

5 Adam Adli Dan Mahasewel Pelopor Idealime Komunis Di #Kl112

Budaya apakah yang cuba diwujudkan oleh aktivis Pakatan Haram, Adam Adli dan segelintir mahasiswa yang cuba mewujudkan kembali budaya komunis di Malaysia. Ucapan dan cara pemakainan mereka di Himpunan Selamatkan Shamsidar #Kl112 jelas mengambarkan idealisme mereka yang bertentangan dengan prinsip Rukunegara dan perlembagaan sebagai Negara Demokrasi Berpelembagaan.

Apakah Kerajaan terutamanya Kementerian Dalam Negeri (KDN) akan berpeluk tubuh membiarkan budaya ini tersebar? Suaktu waktu dahulu, pastinya golongan ini akan dipanggil untuk disoalsiasat. Kalau tidak bernasib baik ISA Kemunting lah jawabnya.






5 comments:

Anonymous said...

Bukan aku nak sokong si adam bapok ni, tapi setakat pakai topi bintang merah tu, aku rasa diorang sesaja je timbul SIKIT provokasi.
Tak yah layan.
Kang kata pakai topi pun masuk ISA.
Jandan pedulikan budak ni lagi, dia dah expired.

Anonymous said...

ini semua klon hishamuddin rais & anwar aljub tak habis belajar ttpi ada hati nak mengajar org lain jd batil dan hidup gagal dan jd pelarian mcm mereka..mereka lagi hina drp pengemis jalanan yg tidak merosakkan minda masyarakat. hidup sendiri dah gagal nak gagalkan org lain pulak..jd anjing komunis pulak?????dia tak rasa hidup zaman komunis, boleh le melalak mcm takde akal..rugi betul ada melayu mcm ni..agaknya berapa banyak rasuah budak ni makan dari sumber haram nak tampung hidupnya..kasihan kepada mak bapa budak2 ni..anak tak jd manusia..jd keldai menghasut org ramai jd gagal dlm hidup mcm dia..

zackotaraya said...

Rasa bangga buat jahat

Anonymous said...

Perangai macam setan.. langsung takde kewibawaan, nak menunjuk pada orang yang dia hebat sangat memperjuangkan rakyat. Apa jasa kamu dan apa landasan kamu dan apasal kamu ingat kamu layak untuk menjadi pemimpin??? rakyat sudah pun menyampah tengok muka kamu yg menjadi bahlul pada parti pmbangkang... semuanya sebab nak popular dan ganjaran $$$$$.

Anonymous said...

Budak budak kominis ni elok sangat di bagi penampar arab dan penendang untuk sedarkan dia semula... betul betul memalukan mak bapak kamu saja...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates