January 6, 2013

8 Adakah Pengajuran Pameran Kondom Di Dataran Pahlawan, Melaka Bertujuan Memalukan DS @mohd_ali_rustam?




Riuh rendah blogger-blogger dan cybertroopers pembangkang menyiarkan gambar-gambar di atas kononnya Kerjaan Negeri Melaka (yang pasti salah UMNO lagi) telah mengajurkan "fashion show" atau pameran fesyen berunsur kondom di Dataran Pahlawan, Melaka. CTS tidak pasti apakah tujuan mereka mengeluarkan kembali gambar-gambar bagi pameran yang diadakan pada 18-20 Mac 2011.

Sebenarnya pameran ini adalah sebahagian daripada kempen kesedaran AIDS dan HIV. Kempen ini dianjurkan dan dihadiri oleh kebanyakannya bukan Islam. Sila lihat di sini untuk foto-foto yang lain semasa pameran fesyen itu diadakan. Mungkin pihak pembangkang tidak ada isu-isu terkini untuk mengenakan Barisan Nasional dan Ketua Menteri Melaka khasnya sehingga terpaksa mengorek gambar-gambar lama.

8 comments:

Anonymous said...

Amat sesuai sekali. kan UMNO suka sangat seks? Undilah UMNO sekali lagi nanti semua rakyat Melaka dapat kondom free daripada Lori Kostan.

Anonymous said...

Dataran pahlawan adalah kawasan DAP. Kenapa cacai pakatan tidak salahkan DAP dan Pakatan Haram pujaan mereka? Sebenar nya fesyen kondom ini telah diadakan pada bulan mac 2011 dan kebanyakkannya disertai oleh orang cina. jadi persoalannya, kenapa pencacai cuba bangkit isu mac 2011? adakah cacai sengaja bangkitkan semula isu ini untuk memburuk-burukkan kepimpinan Ali Rustam di Negeri Melaka?

Wonderpet said...

nie semua salah UMNO..anak jatuh longkang salah UMNO,anak jadi penagih dadah sbb UMNO,anak jadi rempit slh UMNO..mmg semua salah UMNO..Azam 2013 kita ubah..kita ubah semua wahai rakyat malaysia,kita UBAH semua tu kepada SALAH PR...

Anonymous said...

Eh, bukan umno saja suka seks, pas juga,tanya mat sabu,ustaz beri taskirah kat bini orang ,anuar,soi lek,LGE.
Baru adil kan?

Anonymous said...

bila masa pulak UMNO janji nk bg kondom free lak?yg aku tau kat slngr,PR JANJI... kata nk bagi air free,nk turun kn cukai,nk bg pelajaran percuma dll lg lah.TAPI skrg hampeehh....semua TIPU,TIPU,TIPU...

Anonymous said...

oo.. tang sini boleh lak kata ia melibatkan orang Cina sahaja...Kalau PKR buat...aaa PKR nak jual Malaysia kat Cina

Anonymous said...

exco selangor seks bebas. pakatan haram bagang!

Anonymous said...

Ni bahlul mana yg asyik menuduh UMNo saja... orang ni jenis tak reti malu. Kalau org melayu yg berkata ni elok dibagi penampar saja sebab dia tak sedar UMNOlah yg berjuang untuk bangsa melayu dan agama Islam sebelum pecacai pecacai Pakatan Hara ni wujud. Org yg makan cili dia terasa pedas, begitu lah dituju pada pecacai haprak yg asyik mengutuk UMNo... seperti anon di atas sekali. barua DAPig ni...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates