January 11, 2013

19 #KL112 - Apabila Raja Penipu @anwaribrahim Menipu Rakyat Malaysia Hidup-Hidup Di Facebook


Kalau sudah memang kaki penipu, penipu jugak. Gambar di atas diambil di laman sosial Facebook Raja Kelentong Negara, Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim di dalam posting di atas berkata, "3KL112 Pemandangan dari udara kehadiran rakyat ke ibu kota untuk menuntut keadilan yang ditindas dizalimi oleh kerajaan Barisan Nasional, gambar ini dirakam jam 9 pagi 11/01/2013.....Ini kali la....lawan tetap....lawan!!!"


Anwar Ibrahim pembohong besar! Nampak sangat Perhimpunan Selamatkan Shamsidar tidak mendapat sambutan daripada Rakyat Malaysia. Perhimpunan Selamatkan Shamsidar hanyalah penjenamaan baru setelah BERSIH 3.0 gagal menghimpun jumlah yang Pakatan Pembangkang kehendaki dan penuh dengan kejadia-kejadian yang memalukan Pakatan Pembangkang.

Amat memalukan bagi seorang Ketua Pembangkang untuk menyiarkan gambar "superimpose" yang telah lama berada di laman Google untuk menipu Rakyat Malaysia. Agak jelek Ketua Pembangkang membuat cyberwar dan proganda murahan seperti cybertroopers berbayar beliau semata-mata untuk menaikkan semangat Rakyat Malaysia untuk turun ke Perhimpunan Selamatkan Shamsidar #KL112 di Stadium Merdeka, esok. Pooodah!

19 comments:

IPOH MALAY said...

itu gambar kat china

Anonymous said...

ni gambo kat china.. mane ade malaysia bawak kete lane terbalik.. cube tgk bebetul sebelah kiri arus jalan kebawah, sebelah kana arus jalan keatas.. kan terbalik dgn arus jalan malaysia.. yoyo je nak membohong aljuburi ni.. -wishingtree-

Anonymous said...

mmg bangang nk mampos owg tua nie!! hahaha :P

Helang Buana said...

http://garfield.in/?tag=kl-traffic DI SINI PUNCA GAMBAR NYA... BODOH NAK MAMPUS ORG TUA GILA JADI PM NI

Anonymous said...

Bodoh otak sengal anuwar ni. Mana Ada highway 20 lorong kat Malaysia ni. Ini pun Ada pencacai pr yg percaya memang bodoh tahap sengal punya dia org ni

jonnyszetalk said...

Salam 1 Malaysia. Saya lihat tiada "kebangkitan rakyat" sebenarnya kat Malaysia ni."Fitnah yang dibangkitkan" adalah.Bertanggung jawablah siapa yang membangkitkan fitnah itu.Semoga beroleh hidayah.

Anonymous said...

issh,issh... pak sheh jub's yang umur lebih 60 thn buat kerja macam kanak kanak di tadika

Anonymous said...

Himpunkan Kaldai2 Reformasi di Stadium Kerdeka.

Anonymous said...

Dia memang kaki kelentong antarabangsa, cuma penyokong je buta mata...

Anonymous said...

yang percaya kat atas ni semua bengap..tu FAKE akaun la bengap

Jadi UMNO ngan BN ni tak abis2 bengap

bukan aku ckp, Mahathir ckp.hahahahahhaahahaha..macai2! cuba la bijak skit

Anonymous said...

ok je pg mse nk g kl..xdop pulak cmtu

Anonymous said...

Bang non dah terdesak!

Anonymous said...

Come and see the Half-witted Knuckleheads Rally @ Stadium Merdeka!!

Anonymous said...

wow! di malaysia dah ada highway 20 lorong!!! satu lagi rekod bagi pembinaan lebuh raya sebab malam tadi belum ada lebuh raya sedemikian. dalam tempoh kurang daripada 12 jam, kita sudah boleh bina lebuh raya 20 lorong!!! satu REKOD DUNIA...

Anonymous said...

Ini gambar traffic jam highway Beijing China. Search kat google 'world longest traffic jam Beijing'.

Jijan Mali said...

Dasar pembohong tegar. Itupun ada yang percaya terutamanya spesis yang telah mengkepala lututkan otak depa.

Tolak PR dlm PRU13 ni. Satu undi untuk PR adalah satu undi untuk PAS-pis-pus, DAPpigs, P'Gay'R dan
satu undi untuk tuhan 'Allah Trinity' DAPpigs mereka tu. Jangan kita gadaikan masa depan anak-anak
dan cucu kita dengan memangkah parti-parti yang bersekongkol bawah PR dlm PRU13 nanti.....

Anonymous said...

apalah nak jadi dengan si nuar ni. asyik nak menipu je kerjanya. dia ni kalau tak menipu memang tak sah. perhimpunan selamatkan samsidar? nak termuntah la. samsidar tu tak selamat sebab ko bukan sebab orang lain. korang berdua yang sedap2 menutuh dulukala sekarang ko nak gunakan rakyat utk jadi benteng salah laku korang ye. banyak cantik. kalau korang tak "bertenet" dulu dan itu semua fitnah si samsidar pg je la ke mahkamah. apa nak takut. berani kerana benar. tapi aku tengok si nuar ngan samisar ni takut kerana salah ha ha. hukum karma bak kata wings mulia dibalas syorga dosa kan sengsara. nuar al jub telah menunjukkan contohnya.

Anonymous said...

Komen kat mana tu, cuba bagi link. Aku nak screencap lagi sekali. AkuTakBodoh

Anonymous said...

Facebook mana pulak ni. Eja likes pun salah. Cuba buat sekali lagi, export_02.jpg - Kesian

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates