December 27, 2012

35 YB @Rodziah_Ismail ADUN Batu 3 Tanya "Ada Ka Smartphone Harga RM500?" Ini Dia YB!



Kesian CTS membaca beberapa "posting" yang dibuat oleh ADUN PKR Batu 3, YB Rodziah Ismail sebentar tadi. Tujuannya tidak lain tidak bukan adalah satu, untuk memperlekehkan bantuan Kerajaan yang memberi rebat RM200 untuk pembelian telefon pintar berharga kurang dari RM500, seperti yang dibentangkan di dalam Bajet 2013 tempoh hari. Secara sinis YB Rodziah mempersoalkan ada ke "smartphone" berharga RM500? 

Biar CTS jawab soalan YB DUN tempat CTS tinggal. Kalau YB mencari "smartphone" yang mahal dan canggih sesuai dengan kedudukan YB sebagai EXCO Kerajaan Negeri Selangor seperti Samsung Galaxy Note II, Blackberry Storm, Iphone 4 atau Iphone 5 memanglah tak dapat dengan harga RM500. Tujuan Kerajaan memberi rebet RM200 untuk "smartphone" bernilai RM500, adalah untuk membantu golongan pelajar dan belia yang tidak mampu membeli "smartphone" yang mahal-mahal. Kalau sudah mampu beli "smartphone" yang mahal seperti YB Rodziah, buat apa Kerajaan bagi rebat lagi. Ye tak. Oh ya! Bagi menjawab soalan YB Rodziah, ada atau tidak, ini jawabnya. Di bawah adalah beberapa contoh "smartphone" berharga bawah RM500! 

YB juga ada bertanya, kalau ada "smartphone", tak ada "line" macam mana nak guna? Eh! YB ni, semua Kerajaan hendak suapkan ke? Sedangkan Kerajaan Penang bagi wi-fi pun macam nak dan tak nak saja. Laju macam kura-kura. Nak buka "Google" pun seksa. YB memang tak pernah susah kot? Apa susah hendak dapat "line" internet. Banyak tempat makan dan pasaraya sekarang yang sudah ada kemudahan wi-fi. Kedai mamak pun ada YB! YB Rodziah kena kembangkan minda sedikit. Baru jadi YB yang disegani. Boleh?

1. Sony Ericsson Xperia X10 Mini - RM470

2. Sony Ericsson Xperia X10 Mini Pro - RM499

3. CSL Mi300 - RM499

4. Sony Ericsson Xperia X8 - RM499


5. Samsung Galaxy 5 - RM499


35 comments:

Anonymous said...

ahahah dia tu org bagi free tauke cina kasi tu pasal bengap tak tahu apa apa. Hp sekarang mmg murah kalau nak banding 10 tahun dulu.

Anonymous said...

Bodoh sungguh YB ni, layak ke kau jadi Wakil Rakyat??

anak kecil

Anonymous said...

Yb pr semua bodoh-bodoh ialah yb subsidi...esok dia cakap dah ada hp tak de rumah macam mana nak duduk...dah ada rumah tak de bini macam mana..suru kerajaan pr carikan bini subsidi...bodoh punya yb

Anonymous said...

Memang bengap la YB nie...sapa yng bodoh dah vote sampai dia boleh jadibYB?

PRU13 kasi out!
Sebabnya YB batu 3 bodoh melepasi kebodohan Mr been!

Anonymous said...

NAK BAGITAU JE NI..

SEJAK BILA PULAK WAIBI2 PKR ADA YANG BIJAK? SEMUANYA MEMANG BENGAP DAN CALON BIDAN TERJUN SAJA. MENANG DULU PUN SEBAB UNDI PROTES. BUKAN SEBAB KUALITI DEPA. WAIBI2 PKR TAKDE SORANG PUN BERKUALITI..

Anonymous said...

Anon 454.
Sapa kata YB PKR tak berkualiti. MB Selangor kan ber-kuali-ti. Salam. Bow.

Anonymous said...

Sambungan senarai smartphone bawah RM500 yang aku pernah survey(kalaulah boleh digelar smartphone)

6. Nokia Asha (pelbagai model)(RM 300~420)

Tapi ada benar jugak, hampir semua pelajar universiti sebenarnya (jujur aku cakap) ada smartphone. Yang takde smartphone bukannya pelajar yang miskin, tapi pelajar yang tak miskin tapi saja nak ikat perut beli benda lain. Yang lain semuanya ada. Macam mana nak beli? PTPTN@biasiswa kan ada...

Setuju dengan CTS. Takkan semua nak kena suap kot? Ada cai al-Jub percaya yang al-Jub boleh bagi semuanya kat diorang ni kot... Orang Batu Tiga, jangan undi dia ni lagi. Nampak sangat tak pernah turun padang. :P

Anonymous said...

YB TU MEMANG BODOH. LAGI BODOH PUAK-PUAK YANG UNDI DIA.

usin said...

nak memperlekehkan org, sekali nampak bangang. sengal sungguh tahap mukarrab. cuba sarankan kt kerajaan selangor kasi smartphone free, sekali line. baru negeri berkebajikan..hahaha

Anonymous said...

Yang Berhormat Yang Bodoh

Anonymous said...

dia ni isap pelir pun x pandai , sebab tu laki geli tengok dia. Pak Jubur pun x minat..bayangkan lah bebalnya otak..apa pkr beri kat rakyat? hanya janji dan harapan kosong tak gitu...

Anonymous said...

Muka YB Rodziah sering kita lihat dalam banner besar dipasang di Seksyen 20 depan Petronas. Setiap kali hari raya, krismas, depavali, tahun baru cina, hari ibu, tahun baru masehi, tahun baru hijrah pasti keluar wajah ini. Dalam ceramah nya YB ini paling hebat kutuk UMNO tetapi dengan puak kafir amat prihatin. Baru naik jadi YB sudah buat masalah dengan penduduk Islam di Seksyen 19 dan Seksyen 23 dalam isu kuil Hindu. Begitu bangga dapat pindahkan kuil haram ketapak seluas satu ekar di Seksyen 23. Namun beliau tidak sedar tanpa campur tangan pertubuhan NGO Islam masalah penduduk tidak akan selesai. Dalam kes Kugan YB ini sanggup mengiringi mayat Kugan seorang penjenayah yang mati dalam lokap. Dalam isu PTPTN YB ini sokong dihapuskan. Paling hebat YB ini kata PM tunggu isyarat dari DS Rosmah baru adakan PRU 13. Semoga YB sedar banyak janji dalam manifesto PRU 12 masih belum ditunaikan oleh pemimpin PKR Selangor. Harga rumah teres PKNS 16 unit di Seksyen 19 Shah Alam pada tahun lepas YB ni kata harga rm 400 ribu. Tetapi bila dilancarkan pada 01/12/2012 harganya naik RM 520 ribu. Berapa ramai Melayu yang mampu beli?. Padahal harga rumah teres PKNS 20 x 70 yang dijual akhir tahun 80 han dulu dahulu cuma RM 90 ribu. Pada tahun 2007 rumah PKNS di Seksyen 7 dijual pada harga RM 280 ribu. Selepas 4 tahun PR berkuasa harga rumah size yang sama mendadak naik begitu tinggi. Dengar cerita dari peniaga di PKNS sewa ruang niaga akan dinaikkan awal tahun 2013. Dimana prihatin nya Parti Keadilan Rakyat?

helang said...

Unta padang pasir pun tak ada bangang mcm ni

Anonymous said...

Nampak sangat waibi bengong ni tak tahu makna smartphone. Dia ingat iPhone dgn Galaxy S3 je kot. Btw h/p skarang dah canggih majoriti boleh akses internet. Kita faham ini bantuan khas pelajar yg kurang kemampuan. RM500 tu di nilai dari elaun sara hidup pelajar yg dpt loan.... Eh ada satu lg model yg o.k Galaxy Y harga RM400 lebih cpu 800mhz dkt 1gig tu.

Man Kanan.

Anonymous said...

Lemak Khinzir sungguh YB Haram Rakyat PR nih.. Mana ada dlm dunia krn bg bantuan meleleh cmni utk rakyat. Sudah bg byk ckp pulak.. sudah beri nasi mahu suruh suap..

lepas suap mahu dilap lagi... mau BG PENYEPAK je puak HARAM PAKATAN BEROK nih..

mereka jd pemerintah negeri2 bukan beri rakyat bantuan.. tp merompak dan membalon wang rakyat dr tin2 MILO dan hasil mahsa negeri..

YB HARAM PR ni mau disimbah dgn air kencing anjing jer.. xberguna lgsung!

Anonymous said...

YB ni terkejut ...tak sangka boleh menang dulu....tu pasal tak prepare dan buat homework bila nak cakap....main bedal jer...
dah la tu....
kepada semua pengundi kawasan YB ni, pastikan next PRU, tuan tuan campak kan jer dia kelongkang yer??...busuk...satu sen haram tak guna punya YB....

Anonymous said...

Apa saja yang BN buat tidak betul pada YB ini. PKR auta saja nak turun harga bila berkuasa. Setakat sabsidi air rm 11 sebulan tidak bermakna jika harga rumah dll lain tiada kawalan. Tidak hairan tiada sambutan rakyat bila PKR buat Selangor Fest, sunyi saja kalau nak banding dengan MAHA di Serdang. Pungutan sampah masih belum diatasi, sampai dah berulat baru sampah diangkat, banyak jalan berlubang tidak dibaiki di kawasan Shah Alam. Bila penduduk tak bayar cukai pintu buat OP Sita gantung banner dikawasan Shah Alam. YB kalau nak kutuk apa BN beri untuk rakyat, YB sendiri patut muhasabah diri kenapa penduduk hadiah kepala lembu kepada YB tahun 2009 dulu. Semuanya salah YB Rodziah dan YB Khalid Samad sendiri yang tidak peka masalah masyarakat Islam.

eXception said...

Actually sebenarnya banyak telefon pintar di bawah harga RM 500... Nak tengok senarainya?? Cek sini: Pakej Komunikasi Belia – Senarai Telefon Pintar Di Bawah Harga RM 500

Anonymous said...

ada sesetengah update status FB konon konon menyidir rebet telepon pintar

kenapa seolah olah marah bila tahu rebet hanya diberikan kepada telepon yang bernilai 500 kebawah sedangkan mereka yang menyidir awal awal lagi mmg tidak berminat dengan pemberian rebet tersebut kononya rebet ni tidak perlu sebenarnya :D

kenapa marah ? kenapa marah ?

ya, anda mmg tak pelukanya rebet ni untuk mereka yang benar benar perlukan sahaja :D

smartphone only for smart people ..

hehehe

kenapa marah ?

Anonymous said...

PRU 2008 memang ramai YB PKR tanpa disangka-sangka. Tapi sekarang ni dekat PRU 13 dah tinggal yg bengap-bengap aka bodoh, sebab nya YB PKR yang bijak pandah semua dah kuar dulu.

Anonymous said...

Betoi, betoi, betoi, tinggal YB yg IQ bawah 0 jer...

Anonymous said...

alamak puak2 umno jahanam mengamuk la. ni semua mesti penyokong kuat umno shah alam. bodoh nak mampus. mb toyo pegang mb 8 tahun boleh beli villa mewah x nak bising. adun n parlimen shah alam rembat duit peruntukan x nak bising. apa la bodoh sgt korang semua ni. bertahun aku dalam umno dan 2 tahun ni aku cuba mencari perbezaan yb skrg dan sebelum. yang aku nampak skrg yb rodziah x pernah curi duit rakyat malah bermacam macam program yang telah beliau jalankan. 1. duit kematian warga emas disalurkan dengan betul. 2. bermacam program ibu tunggal dan wanita telah dijalankan contohnya penubuhan PWB. ini x bila gerai dirobohkan di uptown yb ni jugak disalahkan kononnya semua tu gerai ibu tunggal. siasat punya siasat bekas adun punya angkara. pergilah la siasat sendiri.3.yb dah tolong selesaikan kuil 19 maki hamun kamu semua bagi. adakah yb sebelum ini berjaya memindahkan kuil tersebut yg terletak didalam kawasan majoriti melayu. pakailah otak sikit bro. 4. berkenaan harga rumah diatas tapak bekas kuil. rumah tu akan siap 2013 bro. kau orng semua pergi ke seksyen 16 shah alam. pergi tanya harga brapa. keluasan rumah sama je. lo org kalau x mampu jgn bising2. pergi je tingkat 5 suk. tanya rumah mampu milik kat sana. mcm2 sedang dijalankan. x mampu rumah mahal buat x mampu jgn bising2 bro.5.YB nak tolong keluarga yang ada anak dikemas dengan pemberian bantuan bulanan UMNGOK x kasi ambik. ini apa cerita. politik punya pasal anak2 kecik dilibatkan. bodoh jugak korang nikan . 6. akhir kata korang semua kena terima lah zaman umno dah berkubur. umno dah ditahlilkan. jangan la bermimpi disiang hari. umno sudah hilang di hati rakyat shah alam disebabkan kan kebodohan dan kerakusan pemimpin umno itu sendiri. ikhlas: kelab kita kita malaysia.

Anonymous said...

Kuil tu dah diarahkan pindah ke Sek 22 pada Dis 2007 tetapi dibatalkan selepas PR berkuasa 2008. Kenapa PR batalkan pemindahan itu hingga menyebabkan penduduk menanggung gangguan yang lebih teruk hingga terpaksa minta bantuan NGO. Jika NGO tak hantar memorandum minta kuil pindah adakah ia akan dipindahkan? Tanpa bantahan penduduk buat demo kepala lembu masalah penduduk pasti berlarutan. Itu pun hanya selesai pada Feb 2012.

Anonymous said...

13/01/2009
http://pewarisummah.blogspot.com/
Sejak Kerajaan pakatan rakyat memerintah, aktiviti kuil semakin rancak.
1) TIAP-TIAP HARI RAMAI ORANG LUAR BERKUMPUL SEMBAHYANG DIIRINGI TROMPET SERTA GENDANG BERKUMANDANG DARI PUKUL 7.00 PETANG HINGGA 11.00 TENGAH MALAM.
2) BEBERAPA UGUTAN BUNUH TERHADAP PENDUDUK TELAH BERLAKU. ADA PENDUDUK DIUGUT DENGAN MELETAK PEDANG DI GATE RUMAH.
3) AHLI PENDUDUK NAK BUAT KENDURI TAHLIL PUN KENA BAYAR DUIT PERLINDUNGAN DENGAN PIHAK SAMSENG KUIL WALAUPUN PENDUDUK INDIA DI PERSEKITARAN KUIL HANYA LIMA KELUARGA SAJA.
4) KEGIATAN SAMSENG 303 SEMAKIN RANCAK MABUK-MABUK DAN BERKUMPUL DI KAWASAN KUIL SERTA RUMAH PENDUDUK DICONTENG 303. PAPAN TANDA JALAN DICONTENG 303 SEBAGAI TANDA MARKAS. KELENGKAPAN DAPUR PENDUDUK JUGA DICURI, PANTANG NAMPAK LETAK DI LUAR MESTI KENA CURI.
5) KAMI KHUATIR SAMSENG 303 AKAN MEMBAKAR RUMAH PENDUDUK YANG BERANI MEMBANTAH PERBUATAN MEREKA SEPERTI YANG TELAH BERLAKU PADA 25/3/1994 YANG LALU.

# Aduan penduduk kepada PBT tidak dihiraukan sebab tangan mereka pun terikat . Aduan Polis pernah dibuat, mereka datang sekadar tengok saja sebab jenayah tak serius.
1) Pembinaan dan pembesaran kuil terus rancak berlaku.
2) Pembesar suara tetap rancak digunakan dengan kuat .
3) Bunyi bising tetap rancak sambil semua bertepuk tangan.
4) Bunyi-bunyian special lagi diada-adakan menandakan tuhan mereka datang.
5) Kata-kata kesat turut diucapkan, mereka kata ‘MELAYU BODOH’, orang mahu sembahyang. 6) Aduan dibuat kepada pembantu wakil rakyat tetapi jawapannya “ MELAYU-MELAYU NI MENGADA-NGADA AJE.
7) Aduan kepada pihak polis jawapannya ‘kami tidak boleh buat apa-apa kalau tidak melibatkan jenayah berat laporan pun lambat.”
Tindakan dari ahli penduduk memasang ayat al-Quran dengan kuat sedikit sebanyak melegakan penderitaan dan tekanan yang selama 20 tahun yang sebelum ini, mereka hanya mendengar trompet, tabla, mentera-mentera serta bau yang tidak menyenangkan. Hasil daripada tindakan ini kumpulan India seramai 15-20 orang telah berkumpul di depan rumahnya. Tetapi dengan berkat al-Quran mereka bersurai sendiri. Kalau dilihat nasib penduduk disini amat malang kerana sekarang kadok dah naik junjung. Mengharap pemimpin Melayu dan Islam yang ada pun dah diinjak-injak# . Masing-masing nak selamatkan diri sendiri dan ada kepentingan. Memanglah sedih kalau dah ada pemimpin Islam mengatakan kami penduduk seksyen 19 YAHUDI ISRAEL. Amat kecewa kami rasakan apabila saudara seIslam melabelkan kami Yahudi di hadapan orang yang bukan beragama Islam. Tentunya mereka ketawa tanda perosak kepada agama, bangsa dan negara serta budaya, di samping bagi menebus maruah pemimpin bangsa yang tergadai.kemenangan apabila saudara seIslam bergaduh sesama sendiri demi kepentingan peribadi.


Anonymous said...

saudara isu kuil telah pun selesai. penduduk di perumahan tersebut pun dah selesa skrg. jadi isu kuil ini tidak payah lah nak di panjangkan lagi. setahu saya yb rodziah tidak pernah membuat sesuatu dengan memikirkan kawasan itu umno atau keadilan. semuanya di berikan layanan sama rata.antara yang sedang dijalankan sekarang pembinaan gelanggang futsal yg salah satunya berdekatan dengan penduduk sek 19 ini.ikhlas : kelab kita kita malaysia.

Anonymous said...

Isu kuil memang sudah selesai. Tetapi isu kepala lembu masih dimainkan oleh media pembangkang yang semuanya menyalahkan UMNO. Sebagai salah seorang NGO yang tahu benar masalah penduduk rasanya tidak salah penduduk meluahkan kekecewaan mereka dalam isu ini. Kenapa mesti kaitkan UMNO dalam apa jua isu dihadapi penduduk. NGO tidak akan sengaja turun ke Seksyen 19 dan Seksyen 23 tanpa sebab yang amat serius dihadapi penduduk Islam. Kenapa menuduh UMNO sebagai dalang dalam demonstrasi yang disertai penduduk Seksyen 19, 18 dan 23?. Penduduk Islam berhak mempertahankan kawasan. Saya dan penduduk terlibat hadir di Menara PKNS PJ pada 16/10/2010 melihat tayangan filem mengenai demonstrasi kepala lembu disana. Kenapa YB Rodziah menyalahkan sesama Islam dihadapan duta asing dan bukan Islam yang hadir?. Bantahan penduduk berlaku adalah disebabkan kesilapan pemimpin PR sendiri. Pihak yang bersalah dibela oleh pemimpin PR.

NGO Islam

Anonymous said...

Demostrasi kepala lembu telah menggemparkan negara pada 28/08/2009. Mereka telah dituduh menghina Agama Hindu. Hampir semua media pro pembangkang menyalahkan UMNO dalam isu ini. Pihak yang menceroboh tanah PKNS mendapat simpati pihak yang tidak tahu masalah sebenar. Tiada berita mengenai masalah gangguan sebenar dihadapi oleh penduduk Islam di Seksyen 19 dalam media PR. Beberapa blogger pro BN membantu untuk sebarkan info sebenar kenapa bantahan kepala lembu berlaku. Pada Januari 2009 penduduk minta bantuan NGO Islam, blog pro PR mengecam hebat selepas artikel YB Khalid Samad tersebar. Jawapan telah diberikan oleh penduduk dalam blog NGO. Kenapa ada sikap double standard dalam isu ini?. Bila NGO bantu penduduk dituduh provokasi UMNO kepada kuil Hindu, tetapi bila kawasan penduduk Islam diganggu tidak ada tindakan selepas aduan dibuat. Penduduk terpaksa minta bantuan pihak lain. NGO yang membantu disindir sebagai Hero Melayu dan Kaki Perhangat oleh AP Shah Alam. Penduduk terpaksa berhadapan situasi sukar hingga Januari 2012 kerana pelbagai gangguan yang dihadapi akibat gangguan kuil yang mengganggu ketenteraman awam. Syukur segalanya telah selesai. Terima kasih kepada semua pihak yang telah membantu penduduk Islam Seksyen 19.

Anonymous said...

salam semua pembaca. rasanya perdebatan masalah kepala lembu dan kuil ini sudah selesai. penduduk beragama islam di persekitaran tapak kuil lama pun akan menerima jiran baru selepas projek perumahan diatas tapak kuil disiapkan. manakala penganut agama hindu pun telah menerima kuil baru bersebelahan kilang nikko denko sek 23. maka jangan lah perselisihan dan masalah ini dipanjang kan. semua yang terlibat sudah pun menerima apa yang diminta. beri kan ruang kepada YB Rodziah menjalankan tugasan nya sebagai wakil rakyat kerana banyak lagi masalah masalah rakyat warga dun batu tiga yang hendak diselesaikan. siapa pun kita, apapun agama kita walau berlainan fahaman politik sekali pun kita harus menerima hakikat YB Rodziah ini adalah wakil rakyat dun batu tiga yang dipilih sendiri oleh penduduk2 dun batu tiga. ikhlas : KELAB KITA KITA MALAYSIA

Anonymous said...

Kami penduduk disini nampak yang datang meninjau rumah baru yang dibuat ditapak tu banyak nyonya kereta besar. Kalau boleh biarlah Melayu yang mampu beli rumah dikawasan majoriti Islam. Kamu bodek sangat YB Adun. Kamu tak fikir kesannya bila harga rumah melambung. YB Adun cakap pada penduduk sekitar masa jumpa lepas kuil roboh harga RM 400 ribu. Tiba bila dilancarkan harganya jadi RM 520. Kenapa jadi macam tu?

Anonymous said...

mintak maaf saudara/i. saya bukan kaki bodek. yb sendiri pun x kenal saya. saya menulis kerana terpanggil kerana ada yang tidak betul. nak menulis biar ikhlas dan berakal sikit. nyonya kereta besar mana pulak. berapa ramai yang datang. jangan bercakap seperti hendak merendahkan bangsa sendiri. mcm x de melayu yang pakai kereta besar. pergi la ke seksyen 16 dihadapan s.m.k sek 16. rumah baru naik berharga rm450k - rm550k. hanpir 90% pembeli adalah bangsa melayu sendiri. sudah brapa kali sy katakan kalau x mampu jgn bising bising dengan cerita bodoh. pergi saja ke suk tingkat 5 mohon rumah pprt ataupun mampu milik. dan cubalah berfikir sikit. gunakan otak betul2. kuil roboh bila. dalam jangka kuil roboh dan berpindah ke tapak kuil baru hingga projek rumah baru ini hendak dinaikkan sudah brapa lama masa berlalu. mungkin masa dijanjikan rm400k harga besi rm100 / tan. dan bila projek hendak dimulakan harga besi sudah ke paras rm200/tan ( contoh shj). jadi boleh ke rumah tersebut dijual rm400k seperti yang dijanjikan kalau barang keperluan semua nya naik.saya pun orng umno. tapi rasa malu nak mengaku umno kerana umno itu sendiri hanya ada isu isu lapuk dan sampah untuk menghentam kerajaan negeri sekrang. cerita nyonya kereta besar ni pun satu cerita sampah. saya sebagai orang melayu sendiri percaya tiada bangsa lain yang hendak membeli rumah tersebut selain bangsa melayu. lihat sahaja kedudukan sekeliling. tapak rumah pula berdekatan masjid besar. ada kemungkinan keselesaan itu tiada pada nyonya kerata besar yang datang. ikhlas : KELAB KITA KITA MALAYSIA.

Anonymous said...

Untuk info sahaja kuil dirobohkan February 2012. Aku bukan orang UMNO atau PKR pun. Kalau tak percaya jangan baca. Sampai disini sahaja.

Anonymous said...

Khas untuk Kelab kita kita Malaysia

Sebelum buat tuduhan sila semak dibawah ini untuk mengetahui masalah penduduk Seksyen 19

http://minaq-jinggo.fotopages.com/?entry=1776895
Thursday, 8-Jan-2009 10:52
Ahli Parlimen Shah Alam Pertahankan Kuil

http://pewarisummah.blogspot.com/2009/01/aduan-berkenaan-kuil-di-seksyen-19-shah.html

Tauke Mancis dan Minyak Tumpah
http://freedomfilmfest.komas.org/?p=1330

kuilseksyen19.blogspot.com

Maaf jika tersinggung dan salam.

Anonymous said...

Khas untuk Kelab kita kita Malaysia

Sebelum buat tuduhan sila semak dibawah ini untuk mengetahui masalah penduduk Seksyen 19

http://minaq-jinggo.fotopages.com/?entry=1776895
Thursday, 8-Jan-2009 10:52
Ahli Parlimen Shah Alam Pertahankan Kuil

http://pewarisummah.blogspot.com/2009/01/aduan-berkenaan-kuil-di-seksyen-19-shah.html

Tauke Mancis dan Minyak Tumpah
http://freedomfilmfest.komas.org/?p=1330

kuilseksyen19.blogspot.com

Maaf jika tersinggung dan salam.

Anonymous said...

penduduk melayu 19 dah pun duduk aman damai. orang india pun dah menggunakan kuil baru. jadi rasanya kita tutup sahajar cerita kuil ni. perjumpaan penduduk dgn yb rodziah pun telah dijalankan di rumah penduduk. jadi jika ada sebarang masalah lain yang timbul berhubung lah terus di pejabat yb rodziah. walau kemarahan itu masih ada yb tersebut tetap wakil rakyat anda yang dipilih sendiri oleh warga penduduk dun batu tiga. jika dirasakan anda sudah tidak boleh berurusan dgn wakil rakyat yang dilantik anda berhubunglah terus dgn penyelaras parlimen shah alam. pilihan diatas tgn anda sendiri. tiada paksaan dr mana2 pihak. ikhlas : KELAB KITA KITA MALAYSIA

Anonymous said...

rais yatim dah pebetui balik... dia kata rebate 200 tu utk semua jenis smart phone... hahaha.. akai pendek

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates