December 31, 2012

26 Terkini - Pakatan Haram Hantar GAMIS Buat Kacau Di Dataran Merdeka Dengan Edarkan Risalah Bendera Rakyat


Bosan dengan kerenah juak-juak Pakatan Haram daripada PAS, DAPig dan PGayR yang tidak jemu-jemu dan istiqamah melakukan kekacauan demi kekacauan dalam memastikan keadaan ekonomi dan politikal negara berada di dalam keadaan yang tidak stabil.

Sebentar tadi, Pakatan Haram telah mengerahkan golongan mahasiswa yang tidak mengenang budi yang dikenali sebagai Gabungan Mahasiswa Islam SeMalaysia (GAMIS) untuk hadir ke Dataran Merdeka sewaktu upacara rasmi Rumah Terbuka Hari Krismas Kebangsaan diadakan di situ. Mereka yang tiba berkumpulan kelihatan mengedarkan risalah-risalah berikut:





Kehadiran golongan GAMIS ini sudah dijangkakan kerana kumpulan Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) semenjak petang tadi sudah mewar-warkan bahawa mereka akan mengibarkan Bendera Rakyat di Dataran Merdeka. CTS tidak pasti kenapa rancangan asal diubah kepada sekadar menyebarkan risalah.


Rakyat Malaysia harus bertanya apa tujuan risalah Bendera Rakyat diedarkan pada ketika seluruh negara menyambut ambang tahun baru? Apakah golongan GAMIS ini menyampaikan hasrat pemipin-pemimpin Pakatan Haram untuk menukar bendera Malaysia atau Jalur Gemilang sekiranya mereka berkuasa kelak? Golongan-golongan keldai mahasiswa GAMIS ini termasuk di antara golongan-golongan yang gagal seperti mana saudara-saudara DAPig mereka yang merempat di Dataran Merdeka sejak beberapa hari lepas. Tujuan saudara DAPig mereka ini adalah untuk menarik perhatian Rakyat Malaysia dengan mogok lapar tetapi kantoi apabila beberapa bloggers dan portal mesra Kerajaan mendedahkan gambar-gambar mereka mereka yang lahap menjamah makanan!

26 comments:

Anonymous said...

Menyampah betul dengan mereka ni...Kufus Nikmat betul.

Anonymous said...

Betul, buta sejarah tapi mengaku celik sejarah.Kalau nak citer sejarah buat apa amhil dari tahun 1947 aje? Itu propaganda puak2 Komunis. Jangan tertipu, kita dah ada sistem berajasebelum 1947 lagi....

pemuda umno said...

salam perjuangan,

kami mohon agar pihak tuan dapat pautkan link http://pemudatekad.blogspot.com di blog tuan...semoga tuan dirahmati dan di berkati...

Anonymous said...

Macam harammm!!!!!

Anonymous said...

nama je pelajar U..tp tngok pun ckup meluat tngok gelagat2 hamPAS..ko org bwa lah ribu2 bendera pun...PRU ni aku dan 12 anggota kuargaku tetap bg undi kat BN...jgn dok perasan la...

Anonymous said...

Kalau GAMIS sekadar edar risalah tu di anggap pengacaulah dan bermcm2 lagi, yg puak umno gi baling batu, baling cat, sehingga ada yg cedera tu nak dipanggil apa ?

Jenis syaitan yg di kenali ni payah nak berkira...

Dia dok nampak kesalahan org je, kesalahan sendiri biar sebesar bukit di diam kan.

Inilah jenis kepala yahudi....

usin said...

encik anon 3:07:00am.
aku tertarik dgn ayat terakhir dlm komen ko tu. "Inilah jenis kepala yahudi"...
sebelum tu pernah tak terbaca atau terdengar apa yg pernah disebut oleh mursyidul am pas. ayatnya lebih kurang begini, "musuh kepada musuh pas dan pakatan rakyat adalah sahabat kami". lupakah encik betapa yahudi amat membenci tun mahathir kerana kelantangan beliau menyerang dan menghentam yahudi samada yahudi amerika atau yahudi zionis di israel. oleh kerana yahudi membenci tun mahathir sedangkan tun mahathir adalah ahli dan pejuang umno, bermakna yahudi adalah rakan pas dan pakatan rakyat. so, jenis kepala yahudi tu siapa? nik azizkah? encik hadi awangkah? anwar ibrahimkah? lim guan engkah? karpal singhkah? atau ko sendirikah? hahahaha...camane nk spin soalan aku... spinlah, setara mana ko nk spin!!!kira mcm teka teki utk ko di tahun baru masihi ni...

Anonymous said...

sebenarnya kalau korang nak tahu, pengikut-pengikut pembangkang ni tak tahu apa benda diorang nak bangkang. kepada pemimpim pembangkang pulak, dah dia tak dapat apa org UMNO dapat, sebab tu dia bangkang. Cuba la dia dpt, kompom sama je perangai. Orang politik sama je, satu matlamat yang sama.Zaman sekarang ni dah tak perjuangan mcm UMNO dulu. Yang betul-betul berjuang sekarang orang cina. Matlamat diorang nak kuasa kat malaysia ni. Dia dah dapat esok ko jgn menyesal wahai melayu. Cina ni dia tak de nye nak protect apa2 kecuali bangsa dia. wallahualam....

helang said...

Eh cuba ulang balik mahasiswa ke mahasewel ke mahasesel? Betol ke budak u? Nampak sgt bahalol sejarah negara sendiri pun tak tau. Sah ni mesti keje komunis pendatang yg bangang. Kalo ada sesape berjiran dgn kementerian takda telor tolong bagitau. Kalo jumpa komunis mcm ni kasi buang negara terus!

Anonymous said...

CTS, ayat di atas sepatutnya berbunyi...

"Bosan dengan kerenah juak-juak Pakatan Haram daripada PAS, DAPig dan PGayR yang tidak jemu-jemu dan istiqamah melakukan KELANCAUAN demi KELANCAUAN..."

Anonymous said...

Kepala LANCAU punya puak GayMIS ni, kalau nak sangat sambut ulangtahun 10 Disember 1947 tu, sambut je la pada ulangtahun hari Hartal seperti yang korang bangga-banggakan tu, bukan pada detik 31 Disember ni. Korang pergi ikut Nabi Fahmi Reza korang yang sambut hari Hartal tu tiap-tiap tahun. Kalau tak suka dengan sejarah yang ada sekarang, pergi mampus ngan korang... majoriti rakyat tak sokong korang yang "TERLEBIH BAHALOL" tu pun... ingat la sikit...!!!!!!!

Anonymous said...

Ini lagi satu puak yg pihak kerajaan WAJIB pantau, lagi satu puak yg membawa ajaran sesat kat Msia ni.patutnya pihak kerajaan kena ambik tindakan tegas pada puak pengkianat ni, yg terang2 mengkianati negara kita(bukan negara puak GAMIS)Rasanya pouak2 ni mlm tadi Wajib di tampar ja..biar otak mereka lapang sikit..tulah juga kesan drp ajaran sesat c kambing2 tua PAS, C Al Juburi -PKR, dan c Tokong hayun-DAPig.

Anonymous said...

GAMIS ni hanya 10% aje dari semua student seluruh Malaysia.

Pengaruh mereka tak kuat

Macam mana usaha mereka nak diberkati Allah, kalau cara pun salah dan buat sesuatu pun tak ikhlas...

Yg datang pun confirm tak tahu apa.


Bekas AJK GAMIS

Anonymous said...

kerajaan ni sepatutnya blacklist mereka ni dari dapat bantuan kerajaan, peliknya ada yg da keja kerajaan tp segala rahsia keluar begitu aja. byk lagi org nak belajar jika puak ni buat onar, gigit tgn yg memberi.kena kumpul data peribadi mangkok ini, bangsa lain belajar bangsa melayu berdemo dan result Hampasss..

Anonymous said...

Tak boleh ke mereka ni didakwa atas dakwaan menghina simbol negara??

Anonymous said...

Cer tanye sorang-sorang mahasewel tu, berapa CGPA mereka? Aku gerenti pretasi akademik mereka tu cukup-cukup makan je. Tu sebab sejarah negara pun mereka FAIL...!!!!!!!

Anonymous said...

Campor jantan betina neh perjuangan Mahasuwei Islam gak ke?...

Gua sokong komen USIN tuh....oleh krn Yahudi mmg bencikan Tun slps Osama bermakna Yahudi/Israel merupakn rakan karib PAS/GayMIS.....

Spenda makbapak yg belikan sebok nak berdemo...ntah apa2 perjuangan pon xpaham....anak2 bangsa len sebok mengejar kecemerlangan dlm pelajaran korg sebok mengejar keTEMBELANGAN dlm pelajaran...anak bangsa len dapat 4.0 korg dpt 0 (TELOR)...bongokssss....

Anonymous said...

Awak susah ke dgn org2 UMNO? Sebab?

Anonymous said...

Tolong jgn tunjuk kebodohan kita pada bangsa lain.

Anonymous said...

Pala dah biasa kena sumbat dgn jubo mmg dah x nmpk citer kat depan dah..ni lah gamaknya pilih pemimpin berkain buruk..buta segala2nya.

hady bawang besar said...

Malaysia sedang menuju ke arah negara ala-taliban....

Holier than thou

mae said...

biar diorang lps ni gaduh nk guna bendera yg mana satu...dulu ada satu bendera tp lain bentuknya.

Nor Rimah said...

Bebudak bangang bg risalah tu, amik pastu koyak depan muja derang gak. Pastu tanya derang belajar dr sekolah rendah smp u tu sekolah kerajaan ke sekolah swasta. Kalau sekolah swasta x heran la kalau jenis x ngenang budi, kalau sekolah kerajaan, lempang jer muka sekor2 tu. Bengap

Anonymous said...

mari kita kuburkan puak puak pembangkang ini di pru13 nanti... biar suara suara sumbang ini terus luput dari pandangan mata kita yg cintakan Malaysia.

Anonymous said...

Satu family gagal..hahahaha...

Anonymous said...

Inikalila!! Tukarr!!

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates