December 27, 2012

25 Terkini Di Dataran Merdeka! Ribuan Anak Cina DAP Anti Lynas Mogok Lapar 100 Hari

Sebelum ini dikhabarkan ribuan penyokong anti Lynas akan berkumpul di Dataran Merdeka bermula malam ini untuk mogok lapar selama 100 hari. Tak tahulah pulak CTS kalau salah kiraan. Rasanya dari gambar di atas, tidak sampai seribu kot?

Pelik juga anak-anak Cina DAP ini sehingga sanggup mogok lapar kerana bencikan pembukaan kilang Lynas yang majoriti pekerjanya adalah Melayu Islam. Kenapa sakit hati sangat? CTS sebenarnya tidak faham apa definasi mogok lapar sebenarnya. Tidak makan? Tidak minum?

Kalau melihat dari gambar di atas ada air mineral. Tak tahulah lepas tengah malam nanti mereka belasah ayam KFC yang dibuka 24 jam. Hindraf dulupun mogok lapar juga, tapi boleh minum susu. Mogok lapar apanya. Kalau betul-betul mahu mogok lapar, jangan makan dan minum selama 100 hari. Baru anak jantan!!!

Published with Blogger-droid v2.0.9

25 comments:

Anonymous said...

Babi gemuk depan tu memang patut mogok lapar. mudah-mudahan kurus..hahaha

Anonymous said...

100 hari aje, buatlah 1000 hari.

Anonymous said...

Pro-alam sekitar konon, isu balak haram di pedu kedah sampai botak naper diam ja? Pttuihh

1mazlin said...

Kalau berani puasa la sepertimana orang islam puasa di bulan ramadhan.. silap2 satu hari pun tak lepas...

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia.Betul dah tu.Mereka mogok lapar bukan lapar & dahaga.Kita tunggu tengok nak ramai mana & setara mana boleh bertahan.

Melayu Ultra said...

minta2 hari rumah terbuka malaysia krismas buat kat tepi cina bangang yang mogok lapar ni makan depan diorg! wakakakaka!..

Anonymous said...

alahai, luncai-luncai cina ni... aku ingat orang cina ni berniaga pandai, belajar pandai, pandai-pandai bodoh jugak (tapi aku tahu bukannya semua orang cina macam tu)... tak payahlah jadi macam Anna Hazare mogok lapar untuk meminda-paksa undng-undang, lagipun Anna Hazare ramai pengikut, kumpulan bangang pendemo bangsat anti Lynas ni?tak payahlah... tak payah pedulilah diorang ni... jangan-jangan orang sekaum dia pun pendang rendah kat bangsat c**** ni...
Demokrasi ke ni, main paksa-paksa? kata demokratik? Demokratik taik kucing!!!

usin said...

yg datang temuduga utk mogok lapar tu ramai jugak. tp yg lulus bnyk tu je. dalam 100 hari dorang dijangka akan menjadi lebih slim berbanding sekarang yg kebanyakkannya gemuk macam babi. nasihat aku kpd yg ambik bahagian mogok lapar tu, mogok la betul2 ye. jgn curi2 makan pulak waktu tengah malam. kfc dekat situ buka 24 jam. jgn mintak kwn tapau pulak. kalau tak bersungguh, korang tak akan berjaya kuruskan badan. silap2 selepas 100 hari, badan masing2 lebih besar dari babi, baru kes naya..hahahaha

Anonymous said...

Boleh caya ke Cina ni!!! Mogok Lapar le konon...kononnnnnnnya kata Mat Sabu

Teruskan...teruskan he he he biar mampos semuanya aman dunia.

Anonymous said...

Lepas tu boleh ngamuk ramai2 kat KFC yek, tak sabar nunngu ayam

Anonymous said...

kepada cina2 yg bodoh dan tak tau fakta....go ahead and i hope u die in the process...if u touch one malay and said something bad to malay,...i will definitely going fuck your ass....ple make us angry....and u will know who is malay and u will regret it.....u motherfucker...

Anonymous said...

Antara babi2 panggang makanan ahli2 PASPKR.
Babi2 panggang pasti berbuka berpuasa sekiranya mereka dihidangkan anak babi masak rebus dan disertakan dgn ahli PASPKR.
Lebih menyelerakan lagi kalau ada Nik Najis, hadi dan bapak babi besar, Anuar.

Anonymous said...

aku baru lepas makan prosperity burger kat mcD..perggghhhh

bila gigit..sos meleleh sampai kene janggut aku

klau ada yg mogok2 tu nak aku bleh blanja. tapi utk amoi yg cun jer

seperkara lg:

dia org yg mogok2 ni org2 Lynas ker?

Anonymous said...

Dia orang ni nak publicity aje sebab semua orang dah tak percaya kat puak-puak ni... so, korang buat tak tahu aje.

Tak payah dok tolong nak heboh-hebohkan. Dapat publicity free aje.

Anonymous said...

anon 7.30 mc de
aku dah agak u mesti konar kat amoi sb 'musang berjanggut' nafsu memang ganasssssss , tarbiah sexxx

Anonymous said...

marilah lancarkan kempen mentekedarah depan org mogok lapar..

parti makan2 di dataran merdeka.. bawak semua makanan yg berbau sedap...

nasik lemak..
char kuew teow...
ayam goreng berempah..

makan ramai2 depan org yg mogok ni...

Anonymous said...

Sial punya bangsa...mampus semua..

Anonymous said...

ORANG YANG MOGOK LAPAR NI BIASANYA TAK TAKUT MATI PUNYA ORANG..

TAPI BABI2 TU..ADA AIR MINERAL BEB..TAKUT DEHYDRATION KE? KAH KAH KAH...BABI2 SEMUA TU TAKUT MATI..TAPI ADA HATI KATA NAK MOGOK LAPAR. KAH KAH KAH

Nor Rimah said...

leh caya ke mogok lapar tu?.. ntah2 dlm beg ada biskut.. air pun ada depan mata.. lapar mendernyer.. HARAM JADAH

Pais Mais said...

bangang.. bukan 100 hari.. 100 jam je.. bab fitnah korang no 1.. power!

Anonymous said...

Bodoh macai UMNGOK!orang dah hebohkan 100 jam,bukan 100 la macai..Pastu bukan ribuan,tp hanya beberapa orang saje yg bersama dalam mogok ni..kah kah kah.Org suruh membaca,umngok malas.Sbb tu melayu bodoh UMNGOK selalu salah fakta!

4:50PM Dis 25 2012
Lapan belas orang akan mengadakan mogok lapar selama 100 jam mulai jam 8 malam Khamis ini sebagai satu protes terhadap beberapa isu alam sekitar dan kemasyarakatan.

Penganjurnya, Malaysian Youth Against Public Hazard (MYAPH) berkata mogok lapar itu akan berakhir pada detik tengah malam Tahun Baru.

Pesertanya - yang juga akan terdiri daripada remaja dan pesara - hanya akan minum air botol sepanjang tempoh tersebut.

Antara lain, kata penganjurnya, ia bertujuan mewujudkan kesedaran awam tentang ancaman yang mungkin dihadapi dari loji nadir bumi Lynas, penggunaan cyanide dalam perlombongan emas di Pahang, projek penapisan minyak Pengerang dan pelbagai projek empangan di Sarawak.

Dalam satu kenyataan semalam, jurucakap penganjur, Tan Woen Tian berkata aktivis dari pelbagai NGO akan berucap mengenai beberapa tajuk di Dataran Merdeka.

Antara mereka ialah anggota jawatankuasa pemandu BERSIH 2.0, Wong Chin Huat yang akan bercakap mengenai nasionalisme manakala Setiausaha Agung PSM, S Arutchelvan akan bercakap mengenai pergerakan masyarakat sivil.-Mkini

Anonymous said...

ko yang bangang..

tu la orang2 umno dok cabar nih..mogok lapar 100jam? hanya minum air botol mogok lapar apanye? baik lagi mogok kentut 24jam. tgk boleh tahan ke tak? kah kah kah

apsal tak mogok lapar 1000hari? kononnya tgh berjuang. akhirnya jadi org bodoh je. kambing janapari lagi pandai.. kah kah kah

Anonymous said...

itulah namanya kerje bodoh!bila orang islam berpuasa,mereka sering memperlekehkan tapi pasal fahaman politik mereka sanggup berlapar....tapi kalau ramai lagi yang bodoh macam mereka bagus juga,lebih baik lagi kalau mereka sanggup berlapar sampai mampos.

Anonymous said...

bangang abadi..kata dataran merdeka tmpt budak2 rempit sosial bagai..tapi lembu2 ni jugak la yang mentekedarah kat situ..saya bagi rating 1/5 sahaja...

Anonymous said...

MOGOK LAPAR? WAKAKAKAKAKA

DAH KANTOI PEGI MAKAN KUIH DAN MAKAN KAT RESTORAN LAH BABI2 CELAKA TU..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates