December 26, 2012

4 Takkan Sampai Keluar Surat Kerahan Ke Himpunan Oren Mustapha Ali? Takut Tak Dak Orang Ka?


Lucu bebenor membaca Surat Kerahan daripada Setiausaha Agong PAS, Mustafa Ali yang mewajibkan kesemua ahli PAS untuk hadir ke Himpunan Oren di Jalan Semarak, Jumaat ini. Mungkin untuk mengelakkan malu seperti mana kehadiran yang hambar di Himpunan Oren yang lepas-lepas, kali ini Surat Kerahan terpaksa dikeluarkan. 

Hairan juga CTS, dulu semasa peneroka-peneroka FELDA susah, tak ada pula PAS keluarkan Surat Kerahan sebegini kan? PAS sepatutnya membuktikan kehebatan pentadbiran mereka dengan pengurusan berhemah Ladang Rakyat mereka di Kelantan tu. Kehebatan UMNO sudahpun terbukti dengan kejayaan  dan kewujudan FELDA. Setakat pandai mengkritik dan buat demonstrasi, siapapun boleh.

Bagi ahli-ahli PAS yang berada jauh, cepat-cepat booking tiket kapal terbang, bas, teksi dan sebagainya. Manalah tahu, Mursyidul Am PAS esok lusa kata tidak masuk syurga siapa yang tidak hadir ke Himpunan Oren di atas, masa itu baru menyesal tak sudah! Tak mencium syurga kome.

4 comments:

Anonymous said...

Surat untuk selamatkan peserta-peserta Ladang Rakyat tak buat ke Tok Stopa??? Tak payah nak menyibuk pasal Felda la... semua peserta Felda dah hidup aman dan mewah.... yang malas macam Mazlan Aliman je duduk kais pagi makan pagi.. itupun malam kais guna tin milo. Tak cukup-cukup jugak tembolok dia....

usin said...

korang tak akan berjaya pengaruhi org felda la. buang masa, duit dan harta benda jer. baik modal korang 'beroren' ke felda ni bagi kt mangsa penipuan memali. dekat pilihanraya dh ni. isu memali kalau tak 'cover' betul2, boleh lingkup pas kt bumi malaysia ni!!!

Anonymous said...

kahkahkah bodoh dungu rupanye pemimpim2 PAS ni, ingatkan alim sgt. Menyesatkan org pandai laa...

anak kecil

Anonymous said...

Apa nak hairankan,dulu digelar Lalat Hijau danangguk-angguk saja,la ni dah jadi anak Khadam lagilah dasyhat menurut perintah.Mereka ni selalu kata Kjaan zalim tapi pada hakikatnya merekalah yang menzalimi diri sendiri.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates