December 31, 2012

10 @mbnizar Lambai Kata @NajibRazak Ajar Ajaran Sesat Guna Lambang 1Malaysia


Agak melucukan bagi seorang yang bergelar Mantan Menteri Besar Perak, di dalam laman sosial Twitternya semalam menuduh Perdana Menteri DS Najib Tun Razak mengajar ajaran sesat dan meminta Majlis Fatwa Kebangsaan dan mengharamkan tabiat khurafat UMNO. Nizar Lambai yang selama ini menjadi kuda tunggagan DAPig mempertikaikan isyarat tangan 1Malaysia yang diperkenalkan oleh DS Najib Tun Razak. Apa masalahnya dengan isyarat tersebut? Bukankah sewaktu kita bertahiyyat, isyarat yang sama (mengangkat jari telunjuk) dilakukan untuk mengakui keesaan Allah SWT? Apakah Nizar Lambai menggunakan jari hantu, ibu jari, jari kelingking atau jari kaki sewaktu bertahiyyat?

Sebelum menegur perbuatan orang lain melakukan ajaran sesat atau syirik kepada Allah, Nizar Lambai sepatutnya melihat perbuatannya yang lepas-lepas dan bermuhasabah. Antaranya, beliau pernah tunduk menghormati mayat Teoh Beng Hock, beliau juga pernah menyertai acara vigil iaitu memegang lilin bagi menghormati roh Teoh Beng Hock dan beliau pernah mengikuti upacara perarakan Deepavali? Apakah ini tidak sesat dan syirik bagi Allah sebagai seorang yang mengaku beragama Islam wahai Nizar Jamaluddin? CTS ingin bertanya sekali lagi apakah kelakuan anda di dalam gambar-gambar di bawah tidak sesat?



 Kalau DS Najib buat sesat, apakah Nik Aziz Nik Mat juga sesat?


Malah Nik Aziz Nik Mat adalah antara pelopor isyarat tangan R yang turut mengambarkan lambang Kristian bagi Salib. Apakah ini bukan syirik dan tidak sesat?

10 comments:

Anonymous said...

Nizar bekas MB Perak yang PALING BODOH dan PALING BANGSAT pernah ditemui....!!!!!!!!

usin said...

nizar...nizar. apa isu la yg kamu bawak ni. kamu ni nk tutup isu apa sebenarnya. isu balak kelantan? isu kalimah Allah oleh dap? isu amanat sesat encik hj hadi? isu2 itu dh terlau besar untk ditutup dgn isu najib ajar ajaran sesat 1 malaysia. isu ciptaan kamu yg sebenarnya bukan isu tak dptpun tutup isu besar pas. kalau najib sesat, cuba jwb isu kau pegang lilin utk mendiang tbh, nik aziz tunjuk lambang isyarat kristian utk R. sudah la nizar, otak kau dh tak boleh fikir apa dh. semua kantoi...

Anonymous said...

Nizar ...mantan MB yg dpt jwtn hasil dari tanah Kelantan...sian rakyat Kelantan..yg kayo Nga & Ngeh..yg dpt jadi MB NGOK Nizar..yg sedekah tanah NGONG N ajis......

NGA NGEH NGOK NGONG....

Megat Alam Gempita said...

hanya para balaci dan barua totok sefuckatan jer akan bersorak dengan Nizar ini kununnya berjaya mempersoalkan Najib. Alahai makin bodohnya si Nizar ni.

Lu punya Psywar belum cukup kuat lagi sebab skandal lu yang lagi besar akan meletup terRelai lepas ni.

Anonymous said...

Dia ni bekas jurutera kan? Pe bodoh bertingkat tahap highland towers si nizar ni?

Geli ar ada pemimpin mcm ni.

Ewwwwww. Jijik!

taipingcentral_harapan melayu said...

Salam Sahabat seperjuangan..

Mohon dapat di linkkan blog saya tuan..

http://taipingcentral.blogspot.com/

Untuk posting blog Terbaru saya:

http://taipingcentral.blogspot.com/2012/12/live-hmetromy-bongkar-5-artis-malaysia.html?m=0

Semoga perjuangan Kita menambahbaikkan ukhuwah sesama kita. Semoga berjaya..

Hebat blog bro.......

Cucu Tok Selampit said...

Tuan Taiping Central,

Blog Tuan telah dilinkkan ke blog saya. Terima kasih.

Anonymous said...

dia ni memang bodoh sejak awal lagi. sebab tu hanya layak jadi MB boneka kafir dap. boleh bagi tanah 999 tahun? gila bodoh.

skrg ni tgh meroyan..tak lama lagi gila la mamat ni..

Anonymous said...

aku rasa memng skru dah longgar dah pon dia ni... dah mcam perangai bebudak....

Anonymous said...

mane pergi pemimpin yg disyariatkan rasullullah...semua dihentam..semua leka...cri slah itu ini..saya sebagai rakyat malaysia yang beragama islam mahukn pemimpin yg menjadi contoh lengkap dri segi ekonomi dan agama (hal dunia n akhirat).saya mencari pemimpin yg boleh dijadikn contoh lengkap pada kabinet2 negeri rakyat semua untuk bngunkn agama dan negara. kenapa masih tk boleh bersatu semua..kenapa masih bertelagah mencari kuasa..atau kesalahan..apakan fungsi politik pada asalnya...saya sebagai remaja,rakyat malaysia,melayu,islam, merasa bosan jika ini berlarutan..tolong tnjuk kn kami pemimpin2 semua agar boleh dijadikn contoh kepada kami baik didunia n akhirat..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates