December 27, 2012

11 Gambar Nik Aziz Semasa Lawatan Banjir Yang Juak Pakatan Kata Zuhud!

CTS tak naklah komen lebih-lebih apabila Menteri Besar Kelantan naik sampan dikatakan zuhud. Itu hak masing-masinglah. Kalau zuhud Tok Guru pasti akan datang melawat mangsa banjir dengan kereta biasa dan bukannya kereta pacuan 4 roda mewah. Tak gitu?

Cumanya CTS hairan dengan gambar di atas. Perhatikan kedua-dua gambar di atas yang berlaku pada hari yang sama. Apabila mengharung air sungai yang dalam tidak pula Nik Aziz memakai jaket keselamatan. Apabila mengharung air cetek separas buku lali di daratan, fuhh! Siap berjeket dan berikat tu. Mungkin CTS tidak arif dengan ilmu-ilmu pelik orang-orang PAS kot. Ke guano?

Published with Blogger-droid v2.0.9

11 comments:

Anonymous said...

kalu tak arif senyap je la...jgn buruk sangka

Anonymous said...

ni Ilmu Musang Berjangut. Lagipun muka POrk Nik pun dah mcm Dato' nikah kahwin

Anonymous said...

berguling2 ambo dok suko kat perangai TGNA tu...pelek bin ajaib...amal malaysia X escort TGNA ke....system keselamatan order baru dri puak2 yg mcm katak bawah tempurong...serba xkena dh jadinya....lepas banjir ni PRU....aku tetap undi BN la....

Anonymous said...

Tetap tidak zuhud publicity, ahli politik PAS masih ahli politik.

Tapi aku setuju dengan blog, memang lawak air paras kaki pakai life jacket, naik bot kat sungai tak pakai pulak, hebat otak Pok Guru nih!

Anonymous said...

Pernah tgk cite musang berjanggut? Jln dlm sungai pakai selipar biarpun nanti selipar basah tapi jalan atas darat tak pakai selipar. Serupa juga ada org berjalan di kawasan lapang dlm cuaca panas tak buka payung tapi bila jalan dlm kawasan hutan dia buka payung. Semua tu ada maksud tersirat. Hanya Khir Johari yg kenal Manickavasagam.

Anonymous said...

KAH KAH KAH..

ITULAH PERKARA PERTAMA YANG AKU PERASAN LEPAS TENGOK GAMBAR2 TERSEBUT. RUPA2NYA RAMAI JUGAK YANG PERASAN..

Anonymous said...

bukan betol sangt dah tu otak dia....

Anonymous said...

cakap la lu punya suka. kelantan tetap dibawah pas. confirm 100%. setakat ilmu agama korang tu x seberapa x payah la nak lawan tuan guru tu. apa la bodoh sgt korang ni. ikhlas: kelab kita kita malaysia.

Anonymous said...

Org yg hafal quran ni insya Allah fikiran dan otaknya akan baik sampai mati pun. Mungkin ada orang kata zuhud, tapi kira oklah tu, naik kereta 4wd? Salah ke kalau lah kereta tu kereta jabatan? Pkai payung? Salah juga ke? Kalau org belakang tu hormat TGNA dgn payung kan dia? Mana tahu mungkin sebelum tu gerimis ke?
Zuhud ni besar, jangan sempitkan otak.. Banyak2kan la pergi mengaji agama.. InsyaAllah.
-wan

Anonymous said...

Tipikal orang PAS, kalau komen pemimpin PAS, kita dicakapnya x cukup ilmu... :).. Kene betulkan ayat, kalau hafal quran kerana Allah baru dipelihara otaknya.. kalau hafal Quran kerana politik?, x tentu lagi..:)

misterzizou

Anonymous said...

asalkan boleh hafal Quran mmg terbaik... :-)

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates