December 10, 2012

39 Ceramah Perdana Pra PRU13 Menuju Ke Putrajaya Mendapat Sambutan Hangat Penduduk Selangor

Acara - Ceramah Perdana Pra PRU 13 Menuju Ke Putrajaya. 
Tarikh - 9/12/2012 Ahad 9.00 p.m. 
Tempat - Taman Bukit Kuda Klang.
Penceramah Utama - Ketua Menteri Pulau Pinang, YAB Joseph Lim Guan Eng, Ahli Parlimen Lembah Pantai YB Nurul Izzah dan Ahli Parlimen Shah Alam YB Khalid Samad.
Kedatangan penonton - Kurang dari 200 orang.
Komen CTS - huahahahahahaha ada hati hendak ke Putrajaya!!!





39 comments:

Anonymous said...

Yang hadir tu nak dengar lawak aje.

Anonymous said...

Bukan begitu Anon 3.59, sebenarnya para hadirin tu ialah pesara-pesara hadir untuk menghabiskan masa sebelum masuk tidor!

Anonymous said...

Kami pun PESARA juga tapi kami no time for this kind of pastime. Banyak kerja lain yang berfaedah boleh buat meniti hari2 senja. Dengar Forum Perdana Hal Ehwal Islam lagi baik.

Anonymous said...

Setuju...

Anonymous said...

Tak nampak pon penonton cina

Anonymous said...

boleh tak gua gelak kaw kaw.... hahahahahahaha.. Bayangan putrajaya semakin malap..

Anonymous said...

BETUL PENCEN DOK KAT RUMAH MAIN DENGAN CUCU LAGI BAIK

Anonymous said...

BETUL PENCEN DOK KAT RUMAH MAIN DENGAN CUCU LAGI BAIK-tok chepoh

Anonymous said...

Ini org2 bodoh saja yg datang nie...Tengok org cina ada yg datang?
sebab mereka tak sebodoh org yg datang nie...

Anonymous said...

puak2 yg dtg ni poeminat tegar harakah...

otak dah jadi biol hasil doktrin pas...

Anonymous said...

ramai kaki tgn pencen yg terima pencen dari kerajan zalim, dan BR1M meka sapu jugak, cuba BN yg zalim benar benar tak bagi pencen dan br1m kita ingat melalak kat raja bontot, meka ingat raja bontot akantolong hentikan dia mahu undi aja lepas tu gi mampos lah meka tu..seba. ta ada apa puak ni leh bantu kaykan raja bontot hanya undi aja

Anonymous said...

Raja bontot dah tak ada bontot sebab telor dia dah masok dalam bontot, ketawakan dia waK KAH KAH ..........

Anonymous said...

Yg dtg tu semua org luar..org kg kuantan tak ramai.aku singgah jap mase balik keje..sbb PR kat situ dah start berpuak puak.

Kebenaran said...

hanya puak bodoh yg mudah diperbodohkan sahaja yg berminat hadir...ish ish ish.

Anonymous said...

BELAJAR DARI PENGALAMAN PENDUDUK KAMPUNG PALA DENGAN JANJI-JANJI MANIS ANWAR. APA KATA ANWAR " KITA MENANG NANTI LEPAS DUA MINGGU TUAN2 AKAN DAPAT GERAN TANAH. KALAU TIDAK SAYA BUKAN ANWAR IBRAHIM" . LEPAS MENANG BATANG HIDUNG PUN TAK NAMPAK.

BUKAN GERAN YANG DAPAT RUPANYA. BULLDOZER DATANG MERUNTUH RUMAH2 MEREKA. ANWAR MEMANG TAK BERHATI PERUT. PADA DIA HANYA NAK JADI PERDANA MENTERI. RAKYAT NAK PERGI MAMPOS PERGILAH. DIA APA PEDULI.

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit Runtuhkan UMNO said...


UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun..... Tapi Kenapa Pemuda UMNO, Puteri UMNO, Wanita UMNO dan Pemimpin2 UMNO Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Terengganu........ Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


~ BUKTI 1 ~

~ BUKTI 2 ~

~ BUKTI 3 ~

~ BUKTI 4 ~


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang berkurang. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari UMNO ~

Biarkan UMNO bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 UMNO memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

Generasi terhebat Terengganu,

Mungkin juga pemuda Umno Terengganu bodoh(?),tapi ahli Pas keselurhannya bodoh,dari pemimpin hinggalah ke akar umbinya.

1.Al Jubori pengamal seks haram ,penyokong Israel,penyokong LGBT,penyokong murtad,pluralisma ugama pun di sokong.

2.Pok Nik yg kata tuhan mencarut,samsing dan Nabi Muhamamd sama seperti Mamat biasa di angkat jadi Musyidul Am,

3.H.H yg berubah-ubah fatwa di jadikan Presiden,

4.Mat Sabu yg jilat dan simpan bau p*ki N pun di jadikan Tp.

5.Dapig yg selam-lamanya tak suka pada perlaksanaan Islam dan sering memalukan Pas-menolak HH jadi PM,menyekat keingina Pas nak laksakan peraturan yg Islamik dai Kedah dan kelantan di jadikan kawan.

Toalk Pas selamat Islam .

Anonymous said...

Gua amat tertarik dengan doa yang telah di sampaikan oleh bekas MB Perak di suatu perhimpunan di Kedah baru-baru ini seperti berikut:

“Selamatkan negara kita, selamatkan akidah kita, selamatkan negara dan masyarakat kita…perhimpunan di Kedah tanda kejatuhan PAS di semua peringkat bersama-sama dengan rakan-rakan kita Pakatan Rakyat”


Tanda-tanda kejatuhan itu sudah mula ketara sejak akhir-akhir ini. Amin.

Anonymous said...

Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi BN pada PRU ke-13. Mesti undi UMNO, MCA dan MIC. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. PR telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri yg diperintah. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah hutang semakin banyak. Bandingkan dengan negeri2 yg dibawah BN yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin PR yang menafikan kewibawaan BN? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Bukti yg PR tunjukkn tah apa2)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam PKR. PAS dan DAP terang2 menolak PR.Lihat ajalah gambar kat atas tu..

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem PR, pastikan undi anda tetap kpd BN....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari PR ~

Biarkan PKR bersendirian... Mereka tidak mahu bersatu, kita boleh bersatu sesama kita... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mendapatkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 PR memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

Setuju sgt..takat tak tunai janji yg di taburi, lepas tu claim hutang tak byk..hehehe lawak wei..berapa byk yg PR janji tapi tak buat. Kalau takde buat pape, status quo..memang la tak pakai belanja. Tapi apa guna pada masyarakat? Takat ada duit sikit tapi claim mcm gempak abes, sebelum nak claim pape..tolong la tunaikan janji2 manis mu tu dulu. Lepas tu tengok bengkrap ke tak..heheheh..ada otak kasi pakai sikit

Anonymous said...

bodoh piang puak pas ni

Anonymous said...

bangangnya pencacai pakatan

Anonymous said...

Saya tak nak komen bnyk2..cuma kpd yg berbangsa Melayu tu yg selama ni dilabel sebgai bangsa yg malas dan bodoh jgnlah tunjuk kebodohan dgn terus menyokong PR dan secara tidak langusng memberi kuasa kpd DAP (seperti di Penang). Kaum2 bangsa lain sedang mentertawakan bangsa kita kerana bergaduh sesama sendiri tapi dorang yg untung. Dengarlah pesan dan nasihat org2 yg lebih mengetahui...belajar sejarah, jgn malas. Jgn nanti generasi sendiri (anak, cucu, cicit dll sendiri) yg merana. Nasihat dari Sultan Selangor paling tepat...dengarlah.

Anonymous said...

aku sebagai rakyat tak peduli pun berapa byk kerajaan berhutang..yang aku peduli ialah apa yg kerajaan telah beri keuntungan pada aku dan keluarga..buduh punya mamat generasi terhebat..

Warga pulau melaka said...

Pas adalah KELDAI .
Jeng .. Jeng .. Jeng..

Anonymous said...

Generasi terhebat terengganu...

Bukti 1 & 2

Royalti minyak..?
Tuan x nmpk ke betapa majunye terengganu skang?...maju doh..terengganu selamba kuar duit utk kemajuan rakyatnye...tgk sukan, perlancongan,industri kecil,sederhana...byk sgt..sektor pelajaran terengganu skang ni tip top...mana dtgnye duit tu?...Duit royalti kot?..mane kerajaan negeri kaya mcm ganu kot?...sengal la lu

Royalti kelantan?...minyak tu digali area mane eh?...(garu kepala sambil kerut dahi)

bukti 3 & 4

Kerajaan terengganu selamba repair baru stadiumrosak tu...bukan ke kontraktor tu da kena blacklist?...tau x susun atur sesuatu bangunan itu diluluskan?...lu kena byk study...sy nk tanya tuan..x kisah la mana2 parti pimpin...bole ke jamin stadium tu runtuh?...

mohamed said...

Generasi Hebat, aku amat banga dengan mu..Aku orang Trengganu.. aku tak rela Trengganu jatuh ketangan Pakatan Rakyat, parti yang dikuasai oleh cina..melalui PAS dan PKR.Nyahkan mereka dari Negri bertuah...

Anonymous said...

Parti2 politik Puck ke Umn ke..semua ada jabatan samseng dia...

cuba le belajar sejarah dan ilmu politik sikit...!!

Anonymous said...

Kah...kah......kah........" Raja bontot". Aku suka , aku suka "raja bontot"

Generasi Terhebat Terengganu Bangkit tinggalkan PAS laknatuallah said...

UMNO dan BN sudah memerintah Terengganu hampir 50 tahun denga jayanya..... Tapi Kenapa Pemuda PR Pemudidan Wanita PR dan Pemimpin2 PAS Terengganu tetap BODOH?

2013 - Tahun Paling Malang Rakyat Kelantan ... Lihat sendiri bukti kalau tak percaya...


Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda menolak PR pada PRU ke-13. Mesti jangan undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. PR bodoh tidak tahu memerintan di setiap negeri.

Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, aset berkurangan. Kita di jual kepada Cina. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin PAS yang sudah jadi kafir laknat. Ini kah kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul.. ( Buktikan kalau saya bercakap bohong)

Terang2 tak wujud perpaduan dalam PR. DAP dan PKR terang2 menolak Islam.

Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem PR dan PAS. pastikan undi anda tetap kpd BN dan UMNO....

~ (( Budaya Samseng )) - Ahli2 Mahu Lari Dari ugama sesat PAS dan masuk Islam~

Biarkan PAS bersendirian... Mereka tidak mahu bersyukur, mereka itu seumpama kafir boleh bersatu sesama mereka ... Mereka pentingkan perpecahan... Biarkan mereka... Mereka lebih mengutamakan keganasan untuk mengekalkan kuasa... Biarkan mereka..... Mereka hanya mahu jadi samseng seperti N Ajis cerita... Biarkan mereka samseng selamanya....

Biarkan pemimpin2 PAS memperbodohkan ahli2 mereka selamanya...

Anonymous said...

DULU, RAKYAT UNDI PR PUN SEBAB UNDI PROTES.

KINI, RAKYAT DAH MENYAMPAH. SO SEDAR2LAH SIKIT WAHAI PENYOKONG PR!

kotasinga said...

orang yang fikiran sempit saja cakap begitu.mana negeri yang bagi raayatnya kemewahan seperti ....brim,kedai satu msia.....dan lain lagi.........cakap sedap mulut saja.......orang suka buat fitnah.......allah akan masok an umat itu kedalam neraka

Anonymous said...

Alhamdulillah, petanda kemusnahan Pakatan Haram semakin hampir.
Iblis dan syaitan berbondong2 datang memenuhi ruang itu.. manusia2 berakal dan beriman menolak ceramah puak2 perosak ini..

Tumbangkan Pakatan Haram!!

Anonymous said...

Terengganu negeri kedua saya, sebab isteri orang sebelah Batu Rakit.

Daripada pemerhatian, saya dapati PAS boleh bersaing dengan UMNO, tapi masyarakat Terengganu tak lupa apa yang PAS lakukan semasa memerintah 199-2004.

Untuk PRU13, Insya-Allah rakyat Terengganu tetap memberi kepercayaan kepada BN, khususnya UMNO.

Anonymous said...

Aku ingat lagi masa belajar kat KUSZA dulu. Pilihanraya 1999. Malam tu PAS menang kat Terengganu, esoknya cuti sehari, Aku yang semangat nak belajar bangun seawal 5.00 pagi, hampa bila tak de seorg pun kat KUSZA tu. (cuti sehari beb pasai menang)..

Anonymous said...

salam. untuk pengetahuan semua tidak kira dimana anda berada. mengikut SB. dan ahli politik bebas BN dah hancur. jadi penyokong kuat umno tu jgn la bersuara lebih lebih k. setakat semalam kedudukan memihak kepada PR iaitu 65%. najib tahu dah. tu pasal takut nak umum pru13. tapi nak lari mana.

Anonymous said...

pru13 lagi 3 bulan sahaja. kita tunggu kebangkitan rakyat. bayang 4 tahun pok jib duk PM hutang negara bertambah lebih 200 billion. sejarah dalam politik malaysia. bayangkan kalau diberi kuasa lagi 4 tahun. apa akan jadi. mau naik 1 trillion. lagi baik kita tumbangkan sekarang. ikhlas
: kelab kita kita malaysia.

Anonymous said...

Hutang bnyak tuh....?? Kalo pakatan menang, mcm mana nk byr hutang tersebut...?? Cuba bgtau caranyer... Cuba fikir sikit yer...

Pakatan menang- HAPUSKAN TOL (kena kuar duit utk byr kt plus dan sebagainyer-bila takde tol, kerajaan akan kuar blanja utk selia lebuhraya)

Pakatan menang- TURUNKAN HARGA PETROL (maknanyer kerajaan kena tambah subsidi, bila da tambah subsidi maknanyer kena guna duit, mana nk carik duit...?? Nk byr hutang kerajaan lama lg)

Pakatan menang- NK HAPUSKAN PTPTN (ermmmm maknanyer kerajaan pakatan tersebut akan kehilangan wang yg bernilai berbilion ringgit - mcm mana nk rolling...?? Da tuh kena lg tanggug ratusan ribu org yg nk belajar, mana nk cari duit...?? Takkan nk hutang lg kot...? Da la hutang kerajaan lama 400 bilion)

Pakatan menang- NK TURUNKAN HARGA KERETA (ermmmm cadangan yg bagus... Sedangkan harga kereta yg mahal skg nie pun jalan raya da sesak bagai nk rak.. Pastu komplen kerajaan tak pandai buat perancangan... Apa akan jadi kalo harga kereta makin murah dan ramai org lg akan berkereta...?? Huhhhhh naya oooooooooo dari kL nk ker klang hari biasa/skg nie paling lambat sejam suku.. Cuba bayangkan kalo kereta makin bnyak... Mau dekat 3/4 jam baru sampei kL)

Errrrr..... Apa yg aku type panjang² nie ntah betul ker tak ntah... Korang fikir²kan la yer... Aku pun rase mcm aku da melalut da nie... Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑɑº°˚˚˚°º

-Amzs pyscolisme

Addmin AnalisisRingan said...

Sayang saya nggak lihat ceramahnya langsung. Kayaknya seru tuh. :) kunjungan balik ya Om... AnalisisRingan | Pusat Artikel Bermanfaat

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates