December 31, 2012

8 Bukti Bergambar - Waima Penyokong BERSIH Pun Datang Mencari Kerja Di Karnival Sayangi Selangor 2012!!!


Karnival Sayangi Selangor 2012 bakal mencatatkan sejarah tersendiri apabila lebih 500,000 orang dijangka hadir meraikan karnival tersebut yang dijadualkan berlangsung bermula semalam, 29 Disember hingga 1 Januari ini. Tahun lalu karnival yang sama berjaya mencatatkan kehadiran pengunjung kira-kira 150,000 orang. 

Karnival yang dianjurkan Barisan Nasional (BN) Selangor itu berbeza dengan karnival-karnival yang diadakan di negeri ini dari segi matlamat serta aspirasinya kerana dianjurkan sebagai penghargaan khas BN kepada rakyat.

Penganjuran Karnival Sayangi Selangor 2012 itu juga adalah 'ungkapan tersirat' terima kasih kepada rakyat yang selama ini memberi sokongan kepada parti itu termasuklah dari segi dasar dan program pembangunan yang telah dilaksanakan sehingga kini.

Sebagai sebuah Negeri Berkebajikan yang ditadbir oleh Pakatan Pembangkang DAPig, PAS dan PGayR yang dilihat gagal memberikan peluang-peluang pekerjaan kepada Rakyat Selangor, sehinggakan kita dapat melihat betapa daifnya Kerajaan Selangor sehingga seorang tua yang menjadi barua dan talibarut BERSIH sekalipun turut hadir ke karnival itu semalam untuk mencari kerja! Apa lagi yang perlu diucapkan?

8 comments:

Anonymous said...

ni memang muka tak tahu malu derr...




jiwa kacau...

Anonymous said...

DAH DASAR PENGANGGUR TUA ATAU PESARA YANG TAK CUKUP DUIT LA TU SEBAB HUTANG BERLAMAK LAGI.... SI TUA KUTUK YANG BANGANG TAHAP HANJENG GILE !!

Anonymous said...

Jadi terbukti yang mneyokong BERSHIT terdiri dari golongan penganggur yang banyak masa terbuang yang boleh digunakan untuk merusuh

Anonymous said...

berderet kete ada sticker "selangorku" manjat i-city sehari dua ni...rumah saya sebelah i-city, saya tau...memang muka tak tau malu....

Anonymous said...

dasar muka tak tahu malu..

nampak sangat golongan sengkek je yg selalu baut onar di negara ini. inilah bukti bahawa peserta2 itu semua dibayar utk berdemo.

Anonymous said...

asyik dok bersih aje, sampai tak sedar mana yang lebih penting.

ke dia usha amoi tu!!

Anonymous said...

tadi tgk berita tv3. semasa pengulas menemuramah md zain di ict sy nmpak mcm kenal je mamat sekor kat blkg pengulas. terhongok2 nak tunjuk muka. rupa2 nya zed zaidi. x puas masuk tv lagi ke. oh mungkin nak tunjuk kat semua artis malaysia dan semua rakyat yg beliau org kuat bn. poyo2 je muka dia hehehhe. walaupun saya org umno tapi mlm ni rasanya ke dataran shah alam kot. selain ustaz azhar idrus ramai jugak artis malam ni. zizan n johan raja lawak, ali xpdc dan ramai lagi. sambut tahun baru dengan ceramah agama pun bagus jugak. setakat jam 8 tadi kawan saya call dan hampir 40,000 orang didataran shah alam. peniaga pun ramai. ikhlas : KELAB KITA KITA MALAYSIA

Anonymous said...

mane pergi pemimpin yg disyariatkan rasullullah...semua dihentam..semua leka...cri slah itu ini..saya sebagai rakyat malaysia yang beragama islam mahukn pemimpin yg menjadi contoh lengkap dri segi ekonomi dan agama (hal dunia n akhirat).saya mencari pemimpin yg boleh dijadikn contoh lengkap pada kabinet2 negeri rakyat semua untuk bngunkn agama dan negara. kenapa masih tk boleh bersatu semua..kenapa masih bertelagah mencari kuasa..atau kesalahan..apakan fungsi politik pada asalnya...saya sebagai remaja,rakyat malaysia,melayu,islam, merasa bosan jika ini berlarutan..tolong tnjuk kn kami pemimpin2 semua agar boleh dijadikn contoh kepada kami baik didunia n akhirat..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates