December 30, 2012

13 Apa Petanda Apabila Bendera PAS Bertukar Dari Hijau Ke Biru Di Kelantan

Kepimpinan PAS Kelantan pasti melompat dan berang apabila hampir semua bendera Pas Kelantan yang di tempah berubah warna dari hijau kepada biru. Gambar-gambar di bawah diambil di Simpang Pulai Chondong, Machang, Kelantan. Entah apa hikmah yang Allah ingin sampaikan kepada penduduk-penduduk Kelantan untuk dijadikan pedoman. (Kredit gambar kepada rakan Facebook Ambo Pangkah BN).



13 comments:

Anonymous said...

tu bendara baru pas bergabung dengan PKR, ha ha ha

malayoo mudah lupa said...

Bila golongan Ulamak berjaya di singkirkan ,confirmed PAS akan bergabung dgn PKR masa tu... ...????

Anonymous said...

Tak kiralah Pas bergabung dng PKR ke atau apa yg penting umno perlu di rehatkan sementara sehingga penyakitnya pulih, umno di timpa penyakit apa ? penyakit kebas duit rakyat.

Anonymous said...

wahai anon 956. lu buta kayu. yang selangor dok clear hutang talam tu tak kebas duit rakyat ka. yang kedah dok gondol kukit dan gunung tu nantinya tak kebas duit rakyat ka bila bencana mai. lu memang bodoh dan buta kayu.

Anonymous said...

duit rakyat mana kena kebas.. bukan dari pas ker yang kebas duit rakyat bila buat ceramah pasti ada tabung berjalan... kalau dari umno terangkan ler dengan jelas...


shah.
muar

usin said...

9:56, duit bapak ko kena kebas ke? repot la dgn unit amal pas. kan ke unit amal pas tu polis balaci pkr. huhh!

Anonymous said...

Ysng PAS sapu duit Memali tu bukan kebas duit rakyat ke? Ingat pemimpin PAS tu sebenarnya bersih ke? Korang semua buta perut tu pasal tak nmpk kesalahan PAS tapi nmpk kesalahan org lain je. Jgn ingat PAS tu betul2 ikut Islam dan bersih dari kemaksiatan. Kalau betul ikut Islam takdelah siap blh kluar hukum dah bercerai dgn bini jika berhenti dari sokong PAS. Dah tu siap PAS dah gerenti sape sokong dia masuk syurga...Islam pun tak ajar mcm tu...macam ajaran sesat Ayah Pin je.

Anonymous said...

Yang palibg kuat kebas fiot rskyat si ularmak nik ajis. Rumah depan rumah kayu tapi yang belakang bunglow besau punya. Ularmak tul sekor tu. Tua kutuk tak mampos2. Memang tuhan pnjangkan umur dia pasal nak jadikan pengajaran kepada mahluk PAS akan ke riakkan mahluk sekor bernama n.ajis ini. Dia akan merana sebelum napas dia di tarik. Riak la lagi nicky n.ajis

mohd. natar said...

... Bila PAS kebas duit, itu bukan kebas namanya. Itu dipanggil derma.
Kena duduk lama dalam PAS kalau nak tahu istilah sebenar mereka. Selamat berkubur PAS ...

Anonymous said...

arahan bapa Blue film mesti ikut. Semua mesti Blue sekarang ni. PAS ikut je...Al-Jubburi punye ode mesti ikut...wooit... apekwooooo

KZSO said...

Dari bendera tersebut, jelas menunjukkan peegay(anu)arr sedang mengepung parti adat sukan dan parti adat sukan dalam genggaman peegay(anu)arr. Parti adat sukan masuk peegay(anu)arr? Mungkin tidak. Kenapa? Buat apa nak dibawak masuk? Secara halusnya kepimpinan parti adat sukan dah jadi macai anu-arr melalui erdogan (poster dan banner dap di kl gambar wajah guang eng, anu-arr dan mat-sabun). Dari parti perjuangkan Islam, dah bertukar 180•. Golongan erdogan tersengih ketawa sbb parti adat sukan dalam celah kelangkang mereka. Mana-mana pemimpin yg berjuang atas perjuangan pas asal dibuang (ustaz nasharuddin, hassan ali, cikgu non dll) dan disenyapkan (ulama' ulama') secara halus! Alahai parti adat sukan...masih tak nampak dan sedar ke semua tindak tanduk kepimpinan awak diremote kantoi kontrol oleh anu(arr) dan keluarga dinasti lim?

Anonymous said...

elehh.. gambaq edit

Anonymous said...

mane pergi pemimpin yg disyariatkan rasullullah...semua dihentam..semua leka...cri slah itu ini..saya sebagai rakyat malaysia yang beragama islam mahukn pemimpin yg menjadi contoh lengkap dri segi ekonomi dan agama (hal dunia n akhirat).saya mencari pemimpin yg boleh dijadikn contoh lengkap pada kabinet2 negeri rakyat semua untuk bngunkn agama dan negara. kenapa masih tk boleh bersatu semua..kenapa masih bertelagah mencari kuasa..atau kesalahan..apakan fungsi politik pada asalnya...saya sebagai remaja,rakyat malaysia,melayu,islam, merasa bosan jika ini berlarutan..tolong tnjuk kn kami pemimpin2 semua agar boleh dijadikn contoh kepada kami baik didunia n akhirat..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates