November 22, 2012

9 Terkini!!! 1 Juta Hadir Jelajah Merdeka Rakyat Di Shah Alam - Habislah BN!








Sekarang 9.15 malam, CTS berada di Seksyen 24, Shah Alam mendengar Jelajah Merdeka Rakyat. Kehadiran lebih kurang 1 juta, termasuk orang bunian dan makhluk halus. Pada ketika ini, pakar pembohong negara, Chegubard sedang berucap. Cerita AES, Tun Dr Mahathir tunduk kepada George Soros, UMNO menindas Palestin, Altantunya dan Scorpene dan beberapa pembohongan lain sedang menjadi skrip pembohongannya. 

Kebanyakan ADUN-ADUN Selangor hadir untuk memberi ceramah. Tidak ramai pemberita dan bloggers yang datang membuat liputan. Mungkin sudah jemu kot dengan banyak sangat ceramah politik. Kalau dengan jumlah kehadiran jutaan orang masyarakat Shah Alam seperti gambar di atas datang mendengar ceramah kosong Menteri Besar, EXCO, ADUN dan Ketua Umum PGayR, hehehe ini kalilah! CTS yakin!

Published with Blogger-droid v2.0.9

9 comments:

anoymous said...

Ternyata rakyat dah tak berminat nak dengar pembohongan mereka...

melayuangkat said...

Sepatutnya inilah MASA dan KETIKAnya jika Persatuan Ibu Tunggal atau penghuni Flat mana-mana pun nak buat tuntutan mereka yang tak ditunai sejak 2008.

Anonymous said...

PKR has never been honest to serve the people. As far as its MPs or ADUNs, what is utmost important is to enjoy the priviligges being an MP or ADUN. For instance Tian Chua was once a night stalker or lounge lizards, named one good thing or benefit he brought to his constituency. Hopeless and useless MP.
Nicjname- rdavid

Penditakainsingkat said...

Bekas banduan Sg. Buluh yang berhajat besar untuk mencipta sejarah luar tabie sudah sampai ke penghujung.

Penditakainsingkat said...

Bekas banduan Sg. Buluh yang berhajat besar untuk mencipta sejarah luar tabie sudah sampai ke penghujung.

Anonymous said...

Eee ramainyaaa....takut......

Anonymous said...

baik aku tengok citer P. Ramlee dari buang masa dengar bewak2 tu berceramah


puiii

Bingai @ Bangang said...

tak larat nak komen dah, hehehehe,

Analisis bingai kalau PR menang PRU13 di
Tendang Terajang

Anonymous said...

Tegak jgak bulu koteh aku tgokkn si bodoh2 ni dibodoh2kn si bangang2 kt pentas tu.

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates