March 30, 2012

5 Gambar Noh Omar Bersama Keluarga Didedahkan

Ini gambar DS Noh Omar bersama isterinya tercinta yang menjadi bahan fitnah juak-juak Pakatan Haram sejak seminggu lepas:


Sementara di bawah pula, dilampirkan gambar DS Noh Omar dengan isteri dan anak-anak beliau di dalam majlis yang sama. Perhatikan gambar bawah baik-baik. Sama tak pakaian suami isteri itu seperti gambar di atas? Salahkah suami isteri ini hendak bergembira di dalam rumah mereka sendiri? Bertaubatlah buat pemfitnah-pemfitnah keluarga ini. Semoga Allah mengampuni dosa-dosa kalian.

5 comments:

Anonymous said...

pakatan haram mana tau dosa pahala.. fitnah tu makanan depa.. dorang mana percaya hari pembalasan..

Anonymous said...

laa..kalo dai nak menari sambil melentang pun tak pa eh...HALALLLLLL..tak kan itu pun dosa kot? mana punya fatwa ni? yg dok buta keje suka denga suka pakai cream awat tak tegur?

Anonymous said...

aku percaya dengan gambar ni sebagaimana aku percaya anuar dalam video tuuttttt... ha ha ha



pengikut PKR, bangsaaaattt!!!!..

Anonymous said...

aku sokong semua pemimpin BARISAN NASIONAL dan pemimpin UMNO.....

Anonymous said...

iskhhhh.....psl ni pun nk gaduh.......semua bangang apsl? kpd pembangkang kasihan korang d bodohkn oleh org yg myebarkn gmbr dsno n istri muda yg mrk ada maksud yg tersirat.......kasihan dkudakan....last2 pembangkang kena btg hidung sendiri......malunya

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates