February 9, 2012

11 Gambar Nora Danish Berbaju Tidur Seksi Di Dapur Disiarkan Melalui Twitternya


Pelakon yang mula kembali popular selepas drama bersiri "Tentang Dhia", Nora Danish, bakal akan menimbulkan kontroversi apabila beliau bergambar dengan pakaian tidur yang agak seksi ketika sedang memasak di dapur. Gambar berkenaan disiarkan di laman sosial Twitter beliau. Mengikut tweet beliau, gambar tersebut diambil ketika penyediaan sup ayam. Masak sup ayam pakai sebegini punya seksi. Patutlah sup ayam berkenaan sedap!

Macam-macam artis sekarang. Hal-hal peribadi hendak didedahkan. Walaupun ketika di dapur dan di rumah sendiri, CTS merasakan tidak perlulah bergambar sedemikian untuk dipaparkan buat tontonan umum. Apapun terpulang kepada tuan punya diri kalau beliau merasakan gambar seksi seperti di bawah tidak menjadi persoalan buat tontonan umum.


11 comments:

Anonymous said...

soalannya: siapa yg amik gambar tu? jeng..jeng..jeng..

Anonymous said...

itu olang sudah lali pigi indonesia!!

Anonymous said...

The picture could be taken in the "morning after" by somebody who she spent the whole nite with.....?

Anonymous said...

I nak makan soup you,AYAM!

Navy The Best said...

Dalam rumah dia, biarlah..itukan privacy dia..lainlah kalau kat luar dia buat cam tu..bolehlah kita tegur..

Anonymous said...

Seja kmenjanda ni makin menjadi jadi perangai...Takpayah lah publishkan gambar yang kureng sopan...kalau tak letak gambar takpe nak masak sambil berbogel dirumah sendiri pun tak de yang kisah.KaN?

Lebai Bertuah

Anonymous said...

INI PUH SALAH SATU AKIDAH..MASALAH AKIDAH DAH BERLELUASA SEMENJAK PLURALISME DIPERKENALKAN OLEH ANWAR..SOO ELOK PERBETULKAN BALIK..SOKONG HASSAN ALI DAN USTAZ KAZIM.

Anonymous said...

Peeerggh...pantise biru tu...ni kalau dapat puki..Romen seharian pon takpe...gomoi sampai puas..Nora let me fuck u baby..

Anonymous said...

her boobs is sooo delicious to lick..i wanna make love with u nora...
anonymous

Anonymous said...

sebenarnya gambar seperti itu tak sepatutnya di pos di mana laman web.gambar itu hanya untuk tatapan sendiri dah lah...sekarang dah macam macam versi cerita. itu satu bab. hal bab yang paling besar adalah dengan tuhan. gambar tu terdedah aurat. kedua berlakunya fitnah. semuanya kerana gambar seperti itu

Farmasi.SKSLink.com said...

Salahker pakai cam tu...

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates