January 1, 2012

15 Video Kerja Gila Kumpulan SMM Menyerang Polis Dan Memecahkan Pintu Klinik Di UPSI

Lihatlah sendiri perangai anak-anak Melayu, bakal-bakal Guru yang sedang menuntut di UPSI. Di tangan merekakah kita hendak meletakkan harapan, agar mereka dapat mendidik anak-anak kita apabila mereka lulus pengajian di UPSI akan datang? CTS mengharapkan Kementerian Pelajaran berfikir 100 kali sebelum melantik mereka sebagai Guru. Perangai macam binatang tidak layak bergelar Guru! Lihat dan nilaikan sendiri video di bawah yang CTS ambil daripada antarapos.com:


Mana bukti kekejaman PDRM di dalam video di atas? Pakatan Haram jangan buat fitnah ke atas anggota PDRM yang menjalankan tugas menjaga keamanan Negara.

15 comments:

Anonymous said...

Anak2 Melayu yg bodoh tongong bebal bahlol dan seangkatan dgnnya. Bakal jadi guru mendidik anak bangsa? Inikah yg akan menjadi kebanggan UPSI nanti?

Ramai nampaknya mahasewel2 perempuan memberikan sokongan pada Adam Adli?

Harap pihak UPSI berikan contoh yg tegas dan berkesan kpd mereka2 yg diperalatkan parti pembangkang ini supaya menjadi tauladan kpd mahasiswa2/i2 yg lain.

Bagi Adam Adli dan penyokong2 tegarnya harap UPSI bertindak tegas dgn membuangnya dari UPSI kerana tidak ada apa yg boleh lagi diharapkan dari mereka utk mendidik anak bangsa dgn sifat2 keji yg sedemikian.

Anonymous said...

Manusia2 yang kononnya hebat yang lantang mengutarakan perjuangan tetapi sebenarnya manusia2 hipokrit yang ingin terkanal dan hendak perkatian.
Mereka inilah yang banyak bercakap tetapi sebenarnya tin-tin kosong yang tidak ada kerja lain tetapi menyusahkan orang dan masyarakat.
Jika diletak pada forum yang sebenarnya, mereka akan tergagap2 mencari2 idea dan kata2 puitis untuk mensahihkan 'perjuangan' mereka tetapi otak dan jiwa mereka kosong.

Tok Guru

Pedang Bertuah said...

AUKU dah lama ada bukan sehari dua. Why now student jadi macam ni punya melampau?

Semua nya terima kasih pada Timbalan Menteri Pengajian Tinggi dan menteri-menteri lain yang bagi muka.

Tahniah, anda baru saja menjadi kepada sebahagian perosak anak-anak Melayu.

Mohd said...

Pihak Universiti mesti mengambil tindakan utk membuang pelajar2 yg didapati mengambil bahagian di dalam demo ini.
Ini akan menjadi pelajaran kpd beratus ribu pelajar universiti yg lain utk tidak mengambil tindakan spt ini.
Negara tidak akan rugi apa2 jika sejumlah kecil pelajar spt ini dikorbankan utk keamanan negara.
Jika tindakan keras tidak diambil, ramai lagi pelajar yg lain akan mengikut jejak pelajar2 ini.

Anonymous said...

Simpatilah kepada mereka ini. Mereka adalah pejuang bagi keadilan. Pejuang akan berjuang bermati-matian dengan sanggup dilanggar dan melanggar cermin kaca. Keberanian mereka segagah mereka yang mendapat Pingat Gagah Berani. Inilah namanya hero, yang dinantikan nantikan, hero yang kan mewarnai syurga mengalahkan mereka yang beramal ibadat. Syabas anak muda. Anda juga akan menerima balasan seumur hidup, kerana hak orang ramai, wang orang ramai anda musnahkan....

SilVerWings2011 said...

anon 8.42
umat islam di malaysia tak payah nak simpati dengan malaun-malaun didalam video itu..bukan tidak ada cara yang lebih baik seperti perbincangan..demo jugak nak dibuat...rakyat malaysia lain..sila sampahkan mereka di PRU 13 nanti..insyallah akan aman bila PR ditumbangkan..amiiin..( sila berdoa bersama kami semua agar malaysia terselamat dari PR)

Anonymous said...

buang ja...budak2 ni. Apalah yg nak diharapkan daripada bakal cikgu macam ni. Buang ja(1000x). Biar depa sedar diri...menunjukkan AUKU tidak boleh dimansuhkan!

-cikgu SM-

Anonymous said...

la baru Polis Biasa kalau FRU masuk kan best hhhuhuhuhuh

Anonymous said...

hidup kepala bapak depa. yang betina2 garik tu tak nak baring sama ke...tak layak langsung di panggil mahasiswa... macam haram...

anti bohmau said...

terdengar mahasiswa provoke polis, "ha! tumbuk! tumbuk!" dan mengarahkan video/gambar dirakam bl polis menangkap perusuh2 tu "mana media? ambik gambar! ambik gambar!"

mrk sudah merancang segala2nya utk menimbulkan kekacauan & membuat provokasi supaya polis bertindak. polis memang bertindak tp mengikut lunas2 yg ditetapkan. tidak ada sorang pun yg dipukul.

depan klinik syifa, seorang pelajar yg menjerit2 kpd polis ditolak masuk ke klinik. mungkin polis tu masih bersabar! kalau ambo, pecah dah muka budak kurang hajar tuh!

Anonymous said...

tu belom graduate lagi??? dah graduate esok jadi anuar part 2 kot, perosak bangsa!!!! harap dibuang semua tu dan dilucutkan kerakyatan, biar jadi teladan.. tengah muda belia ni nak ajar.. dah besau panjang dah liat dah...

Anonymous said...

Kalau undang undang dan peraturan sudah tidak mahu dipatuhi, jangan kesal kalau aku gerakan ahli kami untuk berdepan dengan mereka yang tidak bertamadun ini.

Kalau mahu berlagak macam orang hutan dengan hukum rimba, kami juga sedia bergerak secara 'sembunyi' untuk mengajar setiap mereka yang mahu melaksanakan hukum rimba, kerana harimau tidak pernah menyerang di tempat awam, namun masih ada yang mati dibaham harimau .. cukuplah sekadar itu bagi mereka yang mahu menggunakan akal ..

Jangan sampai kami hilang sabar sehingga kami melaksanakan 'dark justice'

Anonymous said...

Budak2 berdemo...Anwar Ibrahim duduk rumah tgk TV...

Dia tgk video ni, dia senyum je sambil berkata ..."Bagus balaci2 ku...bagus.."

Rakan Amerika dan Yahudi Anwar pun gembira...bagus..

-Eattreemars-

Anonymous said...

jagan di sebabkan sorang budak laki yang suker berdemo tu..anda libatkan sumer bdak upsi.. ramai yang tidak stuju dgm demo tu.. xkan kami nk sia2 kan segulung ijazah yang kami dapat di sbbkan budak tu.. anda jangan nak hentam sumer bdak upsi... hentam jer bdak yg suker demo2 tu.. mension kn nama dia jer..jagn kter "SUMER BDAK2 UPSI YER" yang terlibat.. padahal ada jer Unvct lain yg terlibat.. ANAK KANDUNG SULUH BUDIMAN

Anonymous said...

Dude get a life......

Menyusahkan org jer, memekak tengah2 malam..... org nak tido pun sush.. hehehe

Benar kata CTS, adakah ini 'bakal guru' yg akan mengajar generasi muda akan datang... Harap UPSI lebih tegas dan x bertolak ansur kepada mahasiswa yg membawa politik kedalam universiti.

Perkara yg mampu memecahkan perpaduan kaum terutamanya org melayu harus dihapuskan dalam universiti..

Sedarlah warga muda.. Adakah anda mahu pemimpin yg memecahkan perpaduan kaum melayu hanya untuk kepentingan politik....

Sedih2.....
warga muda prihatin

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates