January 14, 2012

2 Gempar! Muslimat PAS Nyanyi Lagu Gereja Semasa "Bebas Anwar 901"

Fuhh! Pendedahan yang mengemparkan dari rakan cybertroopers, Teh Tarik Bersama YB. Muslimah PAS rupa-rupanya menyanyikan melodi lagu gereja yang diubahsuaikan lirik lagunya. Hebat Muslimah PAS ni. Mana agaknya Ratu Pom Pom atau "cheerleaders", Aiman Athirah Al Jundi, belajar melodi berkenaan agaknya ye? Walau bagaimanapun tahniah buat Muslimah PAS kerana begitu ke hadapan dalam bidang muzik dan lagu. Kita saksikan persamaan kedua-dua lagu berkenaan di dalam video klip di bawah:

video

2 comments:

Anonymous said...

huh, hebat muslimat PAS ni yer, ari tu ber'candle-light' kali plak ber'koir' ..... makcik aiman athirah dan sekutu, walaupun keluarga sebelah emak aku banyak kristian dan cina, aku belum lagi pi nyanyi koir lagu gospel kat dalam gereja atau angkat hiong tau, jangan sekutu kan agama Allah SWT yer... aku jamin pasni korang mesti cakap ni mesti salah UMNO/BN....

Anonymous said...

inilah kehebatan org2 pas yg di bangga2 kan sangat..yg ni pok nik x tgh ke..? atau pun dia tgk dan bersetuju sangat...ini lah perjuangan namanya.. dean

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates