May 30, 2009

60 Wajah-Wajah Anwar I

video

Manusia ini mendakwa polis menzaliminya, menyuntik racun arsenik kedalam tubuhnya sehingga beliau terpaksa menggunakan kerusi roda ... Malangnya ianya hanyalah sandiwaranya sahaja.

Sesungguhnya aku benci manusia munafik!

60 comments:

DSN said...

Oh Cucu To Selampit,
Hebat sungguh pendedahan mu, aku sedih melihat kepura-puraan kesakitan mu wahai Anwar!

Aku sedih melihat bangsa ku tertipu!

Goh Wei Liang said...

Hahahaha. Anwar Ibrahim. Saya ni duk berdoa. Biarpun pembangkang ditakdirkan mentadbir negara suatu hari, saya tak nak PM saya Anwar Ibrahim.

Anyone but him. Yang kami perlukan, pemimpin sejati, tulen, tidak bermuka-muka.

Harap harap kes Saiful nanti, cukuplah bukti.

Cucu Tok Selampit said...

Terima kasih Wei Liang dan Dato'. Selagi hayat dikandung badan, akan kuperangi manusia munafik ini.

Pedang-Bertuah said...

Dear CTS
"Fitnah semua ni, mana ada? Ini super impose, konspirasi kerajaan semata-mata! Kerajaan dah upah orang seiras dia berlakon ni!"
Dah lama tgk video klip ni sebenar nya, tak tapi tak dapat cari balik untuk jadikan bukti.
A good thing you brought this up. Bukti sahih.
Tapi, as expected, bagi penyokong buta tuli DSAI, video ni bukan ada apa sebab pandangan dan pemikiran diaorg dah 'dihijab' dari menerima kebenaran.

denaihati said...

tuan saya link kan video hebat ni di blog saya @ http://1-malaysia.blogspot.com

Guess Who said...

haha... klaka2... brp juta la tuan dibayar yerk??

dan brp ribu pula tuan habis untuk edit video ni?

puteripencinta_islam said...

quess who, kao xpercaya xper, org lain xrugi pun, kao tu yg rugi sebab hati hitam legam dah terhijab dek kerana anwar si penkhianat.

walau apa pun, manusia yg bernama DSAI ini xkan menjadi PM malaysia selamnya

pak malau said...

Ciiiiiiiiannnnnya nuar!!! Melayu Kena Tipuuuuuuuuuuuu....Ha..ha..Ha...beru padan muka hampa...ha..haaa....Ha....Bangangnya Melayu kena tipuuuuuu!!!!Kesinnnnnnnnnnnnnnnya Melayu HAPRAK!!!kena tipu ngan Nuuarrrr!!! Bg tau kat Azmiiiiiinnn sudahlah dia punya aksi tak sehebat nuar..Mudir Yayasan Anda tu...member2 Yayasan Anda tengok tentu tergelak besarr!!!mudir kita tipu..pada Subhi Muhammed dan mungkin juga..Hisamudin raiz…Hisam..u tengok member kita tu…hebat tak lakunannya..
Bukan setakat di Baling dulu..bakatnya ada,..sampai melayu Baling pun dah kaya..yang MENIPU pun depa pecaya………..Kesian Bangsaku!!!!! Haaaa…ha…ha..a Padan muka hampa!!!Bukan kawan si Nuar saja nak tegelak…..suruh Azmin…intai2…tengok !! kalau Pak Sheikh tengok… dia pun tegelakkk….Besar !!! Syabas !! Pak Sheikh !! syabas !! wa…caya lu…
Tapi sayang Melayu semua kena tipu….itulah bakat Pak Sheikh kita kalau hangpa nak tau..Ftnah lagi???……Tunggu mungkin GAP tunjuk lagi…tapi tak le sebanyak bilangan Tong atau peti Cuma ada….la..dua tiga bukti . Tetapi…Lagi…Ngeri..mungkin sesetengah boleh tertanya diri sendiri..BETOI KA ..Si Pak SHEIKH ni???..tak kan fitnah…kalau dah macam ni…..Ha…Ha,,,,Ha….Tunggu..dan mai lawat laman ni selalu..GAP akan bongkar… bukan palsu…!!!!!
GAP simpan sama..........yg lain2 gambar2 aksi Pak Sheikh tu…tunguuuuuu masa kita londeh LONDEH semua. Kesiiiiiiiiiiannya Bangsaku.bermandi asid serata lorong..ada yang terpekik ada yang terlolong..sesetengahnya dah macam Hantu Polong..dok besorak serata lorong..kononya..siksa Anwar sampai guna kerusi sorong!!Anwar yang bijak tersenyum serong..kerana bangsanya kena pembohong..yang pekak dan bagang terus melolong bukan setakat yang kena pembohong…serata negeri turun melolong. Gegak gempita ,dataran merdeka….kena gas pemedih mata..hingus turun berjelaa jela…kena cekup masuk penjara..Ada yang lari tak ada suara….takut pada pili bomba…bukan setakat tu saja..ada yang menyorok dibawah meja. Itulah bijaknya Pak Sheikh kita..menipu anak bangsakita. Cina dan hindu tengok saja, melayu .berpolitik maki Raja..Ada yang Berani nak pancung kepala..Inilah dia bangsa kita..yang ada mata tapi buta.

Hari ni Anwar nak tutup cerita..dibuka pula lain Agenda…Melayu BANGANG menyalak pula…Laungan nak ke Putra jaya..esok lusa tak sampai juga…tapi Melayu terus pecaya.Anwar yang bijak mengatur Cerita…kononnya dia perintah melayu kaya.Betoi ka yang Anwar kata ? sampai melayu sanggup sengketa..kononnya nak tutut bela..Kerajaan BN buat dia. Betoi ka yang Anwar kata???…sampai ada yang jadi Kuda.Di Penanti pula lain cerita,,,Walau pun PKR sudah bejaya…Anwar senyum berjela-jela….walaupun TIPU Melayu pecaya. ..ha..ha…padan muka hampaaaaa.ha..ha..Tahniah Rakyat Penanti!! Dan tidak lupa pada penyokong2 dia….REEEEEEEEEEEEEEEEFOoooooMAKiiiiiii!!!!PADAN Mukaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

Anonymous said...

Nak buat mcmana? Dah dia ni Hero filem no satu, kalah actor actor kat Hollywood, bollywood, mollywod, malaywood and plywood kakakaka...mau ya aku nak gomol gomol dia ni tgk kuat ke tak...ni diam diam ubit duk bertapa kot cari ilham nak p mahkamah...entah apa pulak cerita nak dia buka...ishkkk diam diam nak baca skrip ni...

selingkar kasih said...

biase ar best a actor of the year....

Anonymous said...

Tajuk video patut di tukarkan kepada"Wajah-Wajah Anwar I(Penipuan sakit belakang)"

supaya pelawat2 blog faham jelas apa yang akan ditunjukkan.PENIPUAN patut diketarakan.

Cucu Tok Selampit said...

Dear Anon 7:25 PM dan pembaca yang dihormati,

Terima kasih di atas komentar yang diberikan.

Mrs. Ery said...

Munafiknya..
Ini ke orang yg di reformasikan minta keadilan...???
Penuh penipuan dalam diri..

jamil said...

Penipuan Dewata Anuvar akan terbongkar dan beliau akan dipariahkan oleh penokongnya sendiri. Dengan umur yg semakin senja dan sifat takbur beliau, maka seluruh keturunannya akan menanggung aib yang amat sangat. Kita tunggu sahaja

Anonymous said...

Ya, kalau betul anwar berlakon ia sekadar salah berlakon. Tidak sama dengan kesalahan mahathir yang menyumbatnya ke dalam penjara tanpa dosa...

Melayu jangan jadi lembab, ditutup dari isu sebenar. Itulah otak umno

Anonymous said...

XDAK MODAI LAAA..
KESIAN ORG2 UMNO NIH...
SABO JE LA DSAI..


-PNYOKONG DSAI

Anonymous said...

aik mahathir pun kene?nak jugak babit org len?itulah otak pkr

Anonymous said...

apa yg saya saksikan adalah kebodohan si pembuat video ni .. dan kebodohan itu juga ada pada si suara latar .. dan seterusnya kebodohan itu juga telah berjangkit kepada semua pencacai UMNO dan kepada semua yang percaya dengan kebodohan si pembuat video tersebut.

si bodohh ini tau tak gelagat penyakit slip disk atau penyakit tulang belakang .. kalo tak tau memang dia sah dia bijak pandai @ bahalol .. kalo tau memang dia spesis munafik pencacai taik biawak ..

si penderita slip disk biasanya (selepas tempoh kronik iaitu seminggu hingga dua minggu selepas 'diserang' penyakit ini) boleh berjalan seperti biasa pada permukaan rata (lantai) .. tapi akan menghadapi masalah dipermukaan yg sedikit curam apa lagi kalo curam .. juga menghadapi masalah naik atao turun tangga .. tak boleh berdiri terlalu lama (ini bergantung kepada pemulihan) .. sebab itu masa naik tangga ke pentas pengumuman ketika diisytiharkan memenangi Parlimen Permatang Pauh, Anwar dipimpin ..

so jangan jadi bijak pandai .. gwa tau sangat sebab famili gwa ada yg tekena slip disk...

ceramic said...

apa yg saya saksikan adalah kebodohan si pembuat video ni .. dan kebodohan itu juga ada pada si suara latar .. dan seterusnya kebodohan itu juga telah berjangkit kepada semua pencacai UMNO dan kepada semua yang percaya dengan kebodohan si pembuat video tersebut.

si bodohh ini tau tak gelagat penyakit slip disk atau penyakit tulang belakang .. kalo tak tau memang dia sah dia bijak pandai @ bahalol .. kalo tau memang dia spesis munafik pencacai taik biawak ..

si penderita slip disk biasanya (selepas tempoh kronik iaitu seminggu hingga dua minggu selepas 'diserang' penyakit ini) boleh berjalan seperti biasa pada permukaan rata (lantai) .. tapi akan menghadapi masalah dipermukaan yg sedikit curam apa lagi kalo curam .. juga menghadapi masalah naik atao turun tangga .. tak boleh berdiri terlalu lama (ini bergantung kepada pemulihan) .. sebab itu masa naik tangga ke pentas pengumuman ketika diisytiharkan memenangi Parlimen Permatang Pauh, Anwar dipimpin ..

so jangan jadi bijak pandai .. gwa tau sangat sebab famili gwa ada yg tekena slip disk...

Anonymous said...

Aku tak pernah sokong atau bangkang mana-mana pihak..yang pasti aku hanya sokong pada kebenaran yang aku selidiki sendiri..aku sokong kerajaan dan xpernah bangkang..
Apa yang aku lihat, ini sebenarnya bukan sandiwara..tapi memang betul, orang yang mengalami slip disk bukannya mcm orang yang lumpuh, langsung x boleh berjalan..dia masih boleh berjalan cuma pada keadaan yang tertentu.Contohnya x boleh berdiri terlalu lama, kadang-kadang tidur pun amatlah seksa..berjalan masih boleh dengan syarat xde bebanan yang terpaksa dipikul atau permukaan jalan hendaklan rata..kalau kita tengok cara DSAI berjalan pun kita dah boleh agak, cara orang sakit belakang...sakit ooo...aku pernah alami..

Shah said...

Anwar have 2 split personality. He used Islam to cover his wrong doing of immoral activities like homesexual, having sex scandal with Azmin wife. He also used Islam to show to the people he is most Islamic than PAS. Only those who knows Anuar during MCKK, that Anwar is mother of evils

joostspring said...

SI ALJUBURI ni kena slip disc sbb kuat sgt main bontot...PKR & ALJUBURI mmg dasar babi..

Parti Kentut Rakyat said...

Minda marhaen telah diliwat dengan relanya.

Ex-MCKK , standardla taik homo. Ngorat jambu, bercinta dgn jambu, tak tahan tengok mat putih gebu, typical MCKK.
Bila dah keluar MC, tengok awek serupa Senoi Praq.

Anonymous said...

celaka punya anwar...nyesal aku sokong dia taun 98 dulu ....petuii

TebuHitam said...

Boleh dapat pelakon terbaik drama skrin tv.
Haha... anjing2 PR sudah tepuk dahi tgk ini vidio klip.
Gua cadangkan tayangkan vidio ini di layar skrin gergasi pd Pilihan Raya Kecil Manek Urai Kelantan di setiap kempen UMNO/BN.Biar padan muka Anu-war dan anjing2nya.

Anonymous said...

Sebagai seorang yang menjadi penyokong tegar Anwar pada satu ketika, saya ingin nak kongsi bersama sdra2 pengalaman saya.

Pada tahun 1997 (kalau tak salah ingatan saya), saya telah menyaksikan ucapan penggulungan Anwar selaku Timb.Presiden UMNO dari aras 6 PWTC. Pada ketika itu saya terpandang wajah Anwar amat berubah sekali. Telinganya kelihatan panjang juring ke atas, matanya serong ke atas. Saya pandang ke belakang agar pandangan saya boleh berubah. Tetapi Anwar tetap kelihatan serupa.

Saya diamkan perkara itu kerana saya meminati Anwar.

Pada tahun 1998, berlakukan peristiwa yang menggoncang satu negara. Anwar dipecat dari UMNO dan dari jawatan TPM. Kecuh seluruh negara.

Rakyat tak percaya terutamanya orang melayu. Ramai orang UMNO keluar parti dan menentang kerajaan pimpinan TDM. TDM dimaki hamun, dicerca, dihina, diludah, dibaling batu dan macam2 lagi penghinaan yang diterimanya.

Saya juga turut keliru. Tetapi saya tidak melatah. Saya ambil keputusan untuk mencari kebenaran.
Saya dengar casette ucapan Anwar dan saya juga dengar tape penerangan TDM.

Saya turut bertanya dari orang terdekat dengan Anwar yang ada hubungan keluarga dengannya yang tahu cerita sebenar dan dari sumber-sumber lain yang boleh dipercayai.

Tetapi ucapan penerangan TDM pada 8.9.1998 kepada semua wakil UMNO diseluruh negara di Dewan Merdeka PWTC, betul-betul menyedarkan saya apabila TDM berkata "SAYA MINTA TUAN2 APABILA BALIK KE TEMPAT MASING-MASING, ADAKAN SEMBAHYANG HAJAT BUKAN UNTUK SAYA TETAPI UNTUK KEBENARAN SUPAYA AKHIRNYA YANG MENANG IALAH KEBENARAN".

Hati saya berkata kalaulah TDM ini BERNIAT UNTUK MENGINAYA ANWAR, masakan dia berani menyuruh orang ramai mengadakan sembahyang hajat.

Orang UMNO mengadakan sembahyang hajat, orang PAS mengadakan sembahyang hajat, orang kampung mengadakan sembahyang hajat, EXCO Pemuda UMNO berangkat ke mekah mengadakan sembahyang hajat memohon kepada ALLAH supaya ANWAR
diselamatkan.

ALLAH MAHA MENDENGAR. Segala solat hajat dari hambanya ALLAH DENGAR.
Tetapi ALLAH juga MAHA MENGETAHUI. ALLAH MENGETAHUI YANG BENAR DAN BERSALAH.

Kalau Anwar dipihak yang benar sudah lama dia sahut cabaran Saiful untuk bersumpah mubahalah. Apa perlu takut kalau Anwar dipihak yang benar. Tetapi Anwar tidak berani. KENAPA?

Saya berharap Anwar dapat hadir diperbicaraannya pada 1hb JULAI 2009 nanti. Tetapi hati kecil saya membisik Anwar tidak akan hadir. Harap2 saya salah. Kerana terlalu ramai rakyat yang ingin tahu cerita sebenarnya supaya mereka tidak tersilap memilih pemimpin.

ahbhz

Anonymous said...

DSAI tu tengah gila meroyan. Bongkak, takbur, pengkhianat bangsa. Itu layak gelaran untuk dia. DSAI tu maksudnya Dajal Suntut Anak Ibrahim. Dia sebenarnya sedang menuju zaman kehancuran. Tunggu dan lihat. Kita tunggu siapa yang akan ludah dan terajanng kubur dia nanti.

ANTI ANWAR ALJUB SEUMUR HIDUP. JB

PutraRocker said...

AKU BENCI POLITIK KOTOR MALAYSIA..!!!

kerana politik akal letak kat lutut!!

HAHAHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAAHAHHAAH

LETS GET ROCK..!!!!

Anonymous said...

wahai2 rakan2 sekalian..jgnla anda menuduh2 kerana kalo tersilap kata..ianya menjadi FITNAh dan doas fitnah itu sgt BESAR..mungkin anda hidup senang lenang skrg..tp anda akan tetap berjumpa SAKARATULMAUT...jika anda tidak tahu akan KESAHIHAN sebenar cerite anda haruslah berdiam diri..tidak perlulah mennuduh sana-sini..hamba bukan la pembangkang dan juga bukan kerajaan..hamba hanya insan yg lemah yg bergantung kepada raabbii.. hua ALLAH s.w.t

ingin hamba ingin ingtkn...sedara2 yg laen ingt hari selepas kematian..lebih baik kita berdiam diri drpd menjadi sang rakus mengeluarkan kata2 yg kesat dan fitnah memfitnah...cuba utk bermuhasabah diri..insaflah wahai saudara2 ku

insan allah

Anonymous said...

Sy dan menonton video ini 2 kali dan akhirnya dpt tahu kelemahan penerbitnya.

1) Babak pertama di rakam pada 4/4/2001.

2) Babak kedua di rakam pada 23/4/2001 selepas lebih kurang 19 hari .Mungkin masa itu DSAI dah sembuh sikit krn mendapat rawatan dari pakar.

3) Sedutan seterusnya pada 25/4/2001 DAN YG PELIKNYA RAKAMAN PADA TARIKH 19/4/200I DI SAMBUNG,DI SUNTING,DI GUNTING oleh pengarah JADI SEOLAH-OLAH ia berlaku dalam masa 24 jam

4) Sedutan seterusnya pada 9/5/2001 di potong mcm wayar dan di sambung pada tarikh 3/5/2001 dan akhirnya jadi sebuah video yg akan mendapat anugerah PENYUNTING FILEM PENDEK TERBAIK

Anonymous said...

Tengok lah tarikhnya ikut turutan atau sebaliknya.Mula di rakam pada 4/4/2001 kemudian terus pada tarikh 23/4/2001.

Sedutan ke 3 pada 25/4/2001 dan di sambung pada tarikh 19/4/2001.

penerbit rasakan video lagi best jika rakaman pada 9/5/2001 di sambung wayarnya.... opps sorry filem dgn tarikh 3/5/2001.

bmpower said...

lawak laaa penerbit filem pendek ni,
tgk pada tarikh... lain2 hari.
aku pun pnah kena slip disk, tp taklaaa tak bleh jln langsung.. bila dah baik org yg sakit slip disk akan boleh jalan mcm biasa even angkat barang pun, cuma tak digalakkan.. dan apabila berdiri lama akan rasa sakit lagi... ini bukan kesah sokong pembangkang ka sokong anuar ka, sokong gomen ka.. tp ni laa penipuan.. fitnah namanya.. kalu pun pihak pembangkang wat fitnah... aku hantam jugak... fitnah ni tak kira parti, ni dah jd hal disiplin dalam agama Islam.. org fitnah lbh dahsyatnya diseksa bbnding yg mmbunuh.... Astaghfirullah....kalu pun si blogger ni bukan Islam jgn laa pecah belahkan masyarakat... Malaysia dah teruk sangat dah suasana politiknya.. cuma blom ada riot ja lagi...

Anonymous said...

Di akhirat kelak hanya Allah sahaja yang tahu siapa yang benar dan siapa yang tidak...Dan kita akan tahu di skrin padang mahsyar...sesungguhnya editor klip video ini memang kurang bijak..kita tengokla tarikh video yg berubah-ubah ngan pakaian DSAI..memang lain..lepas beberapa hari memangla dah pulih sikit..fikir-fikirkanlah...

Cikgu Saiful said...

salam, kebenaran dan kebathilan pasti akan jelas suatu hari nanti.....hanya Allah dan tuan punya diri sahaja yang tahu yang mana benar...yang mana lakonan...sama-samalah kita berdoa kepada Allah agar kita semua diberi petunjuk jalan yang BENAR dan kepada sesiapa sahaja yang menipu kita doakan agar mereka diberikan AZAB...agar mereka sempat bertaubat..Amin

3viL X eIjI said...

penyokong 1 malaysia ka ni?:-).Kira geng saiful bukhari la?

bukak mata tu sikit tentang tanda - tanda kiamat. bukan pekung pemimpin yang ko agung2kan tu dulu..

bykkan baca Quran. bagi tenang sikit..

Anonymous said...

patut lah mahathir jailkan dia 15 tahun, tapi si baggang bedollah bebaskan si juboq tu pulak. kan dah menyusahkan rakyat sekelian dengan lakunan sang dewata ni

hajat said...

marilah kita solat hajat sekali lagi.. kalau masih was-was..

cikgu said...

saya yakin apa yang didakwa AI adalah benar. Bukankah kita tinggal dalam Malaysia Boleh. Kalau mahkamah boleh diremote controlkan oleh tangan-tangan tersembunyi, inikan pula jabatan lain.

Anonymous said...

salam buat smua

sekadar peringatn, sekiranya kalian masih ingat, janji Allah buat hambanya yg mengumpat, mengata dan menyebarkn keburukkan hambanya yg lain insyaallah di akhirat nnti dia, akn makan deaging org trsebut.
sanggupkah anda

kt sering ceritakn keburukn org lain... diri kita sndiri baik sgtkah

kt sering mngaibkan sahabat seakidah kita...2 da extend kt x sedar smasa kita berapi2 menulis kalam ini syaitan bertepuk2 tangn krana, dia pasti ada lg org yg bakal menemaninya di neraka kelak

berdoalah supaya pemimpin kita dapat membuka mata mrk ke arah kebenaran..

sy minta maaf andai ada yg trsinggung.. sy pn x smpurna, tp klau x comment sy takut Allah tnyakn sy di akhirt kelak...

wallahualam

-zarith-

Anonymous said...

Zarith, kalau mengumpat orang yang membahayakan umat itu dibolehkan dalam Islam.

Pencacai-pencacai Pakatan pun datang tengok video ni, komen macam banggang je! Sebab apa? Sebab dah kena batang hidung sendiri. KAHKAHKAHKAH!

-MelayuIslam-

Anonymous said...

tunggu 1 Julai ni!!!!.. nantikan hari kebenaran...
takbir....!!!!

AnTi AljUbuRi said...

Aku pun ada slip disk. Aku idap sejak 1982, bila aku angkat benda berat sambil membongkok. Masa mengangkat tiba tiba tulang pinggang berderup, terenggang dan aku rebah. 2 minggu aku terlantar dan terbaring. Malas nak ke ospital .. tak ada budget!

Hingga ke hari ini aku masih menahan sakit yang berkala dan bersebab. Dlm keadaan biasa, kira semuanya ok, berjalan lama dan berdiri lama, malah duduk lama pun menyakitkan tulang belakang bahagian pinggang itu. TETAPI tidaklah sakit untuk membuatkan aku bertongkat atau bekerusi roda. Aku masih boleh berlari, melompat atau memanjat ..panjat pokok atau panjat orang!! cumanya harus berhati hati. Kalau tergeliat pun hanya perlu banyak berehat sekadar 3 atau 4 hari sahaja.

Ahli keluarga aku risau kerana aku tak mahu buat rawatan .. mana aku ada duit nak gi Munich?? hehehehhe.. Jasad hari ini sekadar makanan cacing tanah .. asalkan aku dapat beribadah dan bersolat. Di akhirat kelak aku yakin dengan janji Allah, semua manusia akan dibangkitkan dengan jasad yang baru, semuanya muda belaka .. dan bertutur dalam bahasa Arab..

Si Al Juburi ini memang hebat berlakon untuk menarik simpati baghal dan keldai untuk masuk Parti Kelentong Rakyat. Aku tahu sangat hal mereka kerana aku ada bersama mereka bermandi air asid dan menghidu gas pemedih mata, sampai terlokap di Dang Wangi selama sebulan tolak 20 hari. Itu bahasa Al Quran bila Allah menceritakan dakwah Nabi Nuh Allah tak sebut 950 tahun tapi Allah sebut 1000 tahun kurang 50 tahun!!!Takkan tak pernah baca Quran kot.

Kalau tipu helah puak PKR ini tak payah ceritalah kerana aku pun jenis bergolek gelantang di Setiamurni satu tempoh dulu, cuma belum masa untuk mendedahkan identiti. Kalau terdedah tentu Kak Wan dan Nurul Izzah terkejut pengsan!!!!

Aku berdoa sekali ini, di tangan Saiful Bukhari Azlan si Al Juburi akan taste his own medicine!!

Mungkin tidak terlalu awal untuk aku mengucapkan selamat berangkat ke Sungai Buluh kepada Al Fadhil Sahibus Samaah As Sheikh Dato Seri Sivaji Anu War Berahi Al Juburi dengan disertakan ucapan Inna lililahi Wainna ilahi rojiun !!!

Anonymous said...

tak lama lagi datang balik la sakit belakang dia tuh hehe

anuar

Anonymous said...

salam,...
minta tuan blog publish di YouTube and boleh bloggers lain upload kat blog masing2.
thanks.

Adlan said...

Salam,

Jika ditakdirkan DSAI hadir di mahkamah pada 8 julai nnti, dan jika ditakdirkan mmg terbukti dia bersalah beserta dgn segala bukti, percayalah bahawa penyokong2 beliau yg dah mati hati akan terus mempersalahkan kerajaan dan terus dgn perjuangan mereka yg akhirnya akan menghancurkan melayu.sesungguhnya marilah kite berdoa mereka2 ini terbuka hati utk menerima kebenaran

Anonymous said...

racun arsenik - kalau masih hidup, mungkin bukan racun arsenik, racun nyamuk agaknye!

Anonymous said...

there seem to be some inconsistency on the date of the recording..from 1.58-2.00..please take note..

Anonymous said...

there seem to be some inconsistency on the date of the recording..from 1.58-2.00..please take note..

Anonymous said...

saiful tu kan muda & bertenaga.anuar tu pulak org tua.yang peliknya saiful lak kena liwat dgn anuar... 2 kali lak tu..korang ni semua tak pikir secara logik..
lalalalalalalalalalaaaa

TOK WAN TWO THREE said...

masa aku mula2 tgk CD tu sebelum nko publish ...nak aje aku langgar aje puaka melayu ni ....

elok pon mahadthir sumbat dia dalam lokap tu ..elok pon mata dia lembam ....

tu pon tak sedar2 diri ...
diliwat adik angkat dia ..tu yg memang terangkat

diliwat dreber dia...

dia liwat saiful ....

sure la dia kat NO ...

nak sangat aku tengok dia kena sumbat lagi ... tapi dia memang muka tak malu ... bini dia ..anak dia ..muka dah tebal macam tembok cini hanya kerana nak selamatkat setan bertopengkan manusia tu ....

masyallah ..... moga ALLAH SWT binasakan manusia munafik ni ....
membunuh bangsa melayu sendiri ...

ariza1969 said...

Hidup Tok Wan Two Three....hehehehhee

Anonymous said...

Sebagai seorang Islam,kita mampu
berdoa dan sembahyang hajat untuk
apa yang kita hajat.Selama ini,itulah yang saya lakukan.Alhamdulillah,hampir kesemuanya dimakbulkan Allah.Bagaimana pula dengan DSAI?Sampai kini masih lagi berharap?
Mungkinkah niat tidak ikhlas sebab itu masih belum dimakbulkan Allah.
Kini saya hanya berdoa umat Islam
terbuka hati mereka untuk bersatu.Amin...... Doa ini juga
untuk Datuk NIk Aziz.Buangkan perasaan dendam di hati...Dan bagi
orang2 Umno,berjuanglah dengan ikhlas.Godaan rasuah memang banyak
Tidak perlulah disebut dikalangan pemimpin.Dikalangan rakyat biasa pun banyak.Hanya iman
yang kuat dapat memisahkannya.Marilah kita sama2 berjuang untuk orang Melayu dan Islam.Insyallah...

Anonymous said...

anwar mati trus pn xpa...aku buat kenduri kesyukuran trus

Anonymous said...

Ha Ha Ha, ketawa aku tengok ramai orang bodoh kat sini, ha ha ha...
BN ke... PR ke .. Semua pengikut politik diperbodohkan, dijatuhkan taraf diri sendiri... Wooi, oraNG Orang bodo semua , jaga hal sendirilah , lagi cepat maju diri tu... HA HA HA.... ramai yang bodoh hA HA A..AKU EJA PUN DAH TAK BETUI DAHH HA HA AH...

Anonymous said...

Anonymous

Bila kita fikirkan kembali kenapa perlu TM nak memfitnah DSAI sampai begitu sekali. Bukankan TM tu Islam dan ada didikan agama. Dari macam-macam sumber yang saya dengar DSAI tu memang dua alam orangnya. Dan juga penipu wang rakyat.

Ada juga kenalan saya yang sampai nak pukul saya bila saya mempertikaikan mengapa perlu orang nak memfitnah seseorang yang lain sedangkan dia tahu apakah balasannya di akhirat nanti.

Tetapi apabila otak dah diblok dengan muka warak DSAI tu semuanya menjadi kelabu.

Sebagai umat islam kita perlu ingat tak semua dosa kita dibayar secara hutang ada kalanya tuhan akan bagi cash...

Kalau kita lihat rupa DSAI sekarang ada iras yang bertanduk dua tu. Wajahnya pun dah di hilangkan seri mukanya cuba lihat baik-baik wahai pengikut DSAI yang Fanatik dan fikirkan sekiranya dia seorang yang benar pasti tuhan akan malindunginya dan memberi seri diwajahnya.

Saya banyak mendengar kisah tentang DSAI dari sumber yang boleh dipercayai dan menyebabkan saya membuang jauh namanya di dalam Peta Malaysia.

Anonymous said...

aku sedih...kenapa Melayu asyik duk bertelagah....aku sedih kita suka betul memfitnah....aku sedih bila orang suka membuat fitnah....aku sedih umat islam sendiri memburukkan Islam....aku sedih...aku sedih....

Awang, Saudara Seagama Sebangsa

Anonymous said...

I say man, selama ni aku suport dia bagai nak rak sebab aku ingat dia betul dan seorang pejuang. tak sangka DSAI ni mcm tu...dah kena tipulah aku selama ni. malang sungguh......mulai saat dan hari ni DSAI boleh blah, blah, blah. aku tak nak tengok muka dia lagi.

belia-benci-fuckatan-riot said...

cam pukimak . gila penipu abg nuar ni .. sial anak aram nya nuar siap suffle lagi belakang org ramai

Anonymous said...

It is very a pity to me, that I can help nothing to you. But it is assured, that you will find the correct decision.

Anonymous said...

saya cadangkan agar video clip ni, dihebohkan kpd media massa.. bg kt tv3 ke, kasi tv3 hebohkan pd umum..
tgk ape reaksi org ramai...
ttp, sebelum ditayangkan, kebiasaannye tv3 akn selidik dahulu sama ada benar @salah...

jd sy cabar penerbit video ini u berbuat demikian...

lihat samaada siape yg kena... raja petra pun disaman sebab salahguna blog, sebar fitnah walaupun dia kemukakan fakta kebenarannye..

 

Cucu Tok Selampit Copyright © 2011 - |- Template created by O Pregador - |- Powered by Blogger Templates